کایسری اسپور با یکی از دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل سیواس بلدیه‌اسپور را آغاز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی بیرو با این جمله محبت آمیز:" آقا افشین در قلب من جای دارد" به یکماه چالش با چهره محبوب پرسپولیس پایان داد.
آنچه انگیزه اصلی امام را تشکیل می‌داد وظیفه امر به معروف و نهی از منکر بود و هیچ منکری بالاتر از حکومت فاسد یزید نبود. کسی که در جای پیامبر (ص) نشسته بود علاوه بر اینکه حکومت موروثی و سلطنتی را تثبیت کرده بود فاسدترین مردم زمان بود و سکوت در چنین زمانی بر هیچ‌کس جایز نیست چه رسد به امام و پیشوای امت.
علی پناه دانش آموخته رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی مقطع دکترا در همان رشته می‌باشد.
کایسری اسپور با یک بازیکن ایرانی دیدار مقابل کاراگومروک را آغاز می‌کند.
کیهان: اظهارات برخی سخنرانان هم نقاب از چهره واقعی و منافقانه مدعیان اصلاح‌طلبی برمی‌داشت و انتشار سخنان آن‌ها در تلویزیون برای جریان نقاق و برانداز گران تمام شد؛ بنابراین جای تعجب است که چرا باید به جای منافقین و براندازان، آقای انتظامی از پخش گزارشی مستند درباره کنفرانس برلین ناخرسند باشد و نسبت به خدمت مهم آقای لاریجانی در روشنگری افکار عمومی ایجاد تردید و تشکیک کند؟
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
سروش رفیعی فصل درخشان خود را با گلزنی در بازی با نساجی تکمیل کرد.
تیم کیهیل، کاپیتان سابق تیم ملی استرالیا از مهمان‌های ویژه مراسم قرعه کشی بود.
مردم به سوی محراب دویدند و آن حضرت را دیدند که در محراب افتاده و فرق مبارکش شکافته شده و خاک از کف محراب برمیگیرد و بر جای زخم و جراحت میریزد و این آیه شریفه را تلاوت می‌فرماید: (من‌ها خلقناکم و فی‌ها نعیدکم ومن‌ها نخرجکم تارة اخری) یعنی شما را از خاک آفریدیم و به خاک باز می‌گردانیم و از خاک بار دیگر شما را بیرون می‌آوریم. سپس فرمود امر خدا فرا رسید و گفته پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم تحقق یافت.
بازیکن محبوب و پیشین تیم ملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور گفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!
ستاره بزرگ ایران در تاریخ فوتبال، رکورد‌های زیادی از خود به جای گذاشته است.
عجیبترین صحنه امروز فوتبال ایران استارت علی شجاعی بعد از آخرین پنالتی مقابل آلومینیوم اراک بود.
در جواب آقای علی کریمی عرض کنم که ایشان خود می‌توانند از آمریکایی‌ها سوال کنند که اگر جای ما با آنها در این درگیری عوض می‌شد، آیا جرات حضور در دریا را داشتند؟
علی تهامی می‌گوید پیروزی مس کرمان برابر صنعت نفت آبادان، استارت روند خوب این تیم برای نیم فصل دوم لیگ برتر بوده است.
علیرضا بیرانوند در دقیقه 120 جای احمد گوهری را در درون دروازه گرفت و با سیو دو پنالتی، صعود تیمش را رقم زد.
صداوسیما باید جای تخریب اسطوره‌های کشور، مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد.
سرانجام امیر علی صادقی فرصت خوبی برای خودنمایی در ترکیب استقلال پیدا کرد. او با شروع نیمه دوم بازی با صنعت نفت به جای سعید مهری وارد میدان شد.
«جای تاسف دارد که افرادی مثل کریم باوی بیرون نشسته بودند و نسل جوان آشنایی زیادی با ایشان پیدا نکردند. دیگر بازیکنی مثل کریم باوی به فوتبال ایران معرفی نخواهد شد...»
میلاد محمدی به دلیل کشیدگی از ناحیه کشاله ران نتوانست به کار ادامه بدهد و جای خود را به علی کریمی داد.
در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است.
وی در خصوص ضبط پاسپورت علی دایی و اتفاقاتی که چند روز پیش رخ داد، گفت: نمی‌دانم در این مورد چه باید بگویم. علی کل وجود و زندگی‌اش را برای بالا بردن پرچم ایران گذاشت، او عاشق ایران و عاشق این مردم است و همیشه هم حرف حق را می‌زند. برخوردی که با علی شد جای تاسف دارد.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که آینده مثبتی را برای تیم ملی ایران تصور نمی‌کند.
اردوی تیم ملی اینبار متفاوت دنبال می شود. تیم ملی به جای اردو در هوای گرم دوحه اینبار در هوای مطبوع وین اردو زده است؛ سرزمین موسیقی.
یکی از خطوط قرمز حضرت علی (ع) انسجام و وحدت مسلمین بود و در همین چهارچوب فکری مولا علی، بارها از حق خویش به نفع حقوق مسلمین صرف نظر کرد و یا حتی با دشمنانش تا جای ممکن و پیش از آنکه آنان شمشیر بکشند، به مماشات پرداخت؛ رویکردی که همواره باید سرمشق مسلمین باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ