رئیس جمهور در پیامی درگذشت یار دیرین امام و رهبری، حاج علی‌اکبر بادامچیان را تسلیت گفت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت استاد حاج سیدحسین عرب، ذاکر مخلص حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین قربانی دستجردی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر احمد، محمد و قاسم را به خانواده محترم این پدر فداکار تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری بهارخانه، مادر گرامی شهیدان والامقام محمد و غلامحسین نوری، را به مردم شهیدپرور خوزستان و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج محمد پناهی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام مسعود، اکبر و سعید پناهی را به خانواده وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله حاج یدالله رحیمیان، پدر حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را به وی، خانواده، شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس قوه قضائیه در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ حسن حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله حسن صانعی را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید حاج اسماعیل دقایقی، فرمانده لشکر ۹ بدر را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید سردار سرلشکر حاج اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر ۹ بدر را تسلیت گفت.
رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان والامقام سید علی‌اکبر و سید حسین سجادی و مادر همسر شهید والامقام محمد صالحی را به مردم شهید پرور استان مرکزی و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پیرغلام اباعبدالله، مرحوم «حاج قاسم مستوفی» را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت روحانی فاضل و با اخلاص مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید ناصر خداداد حسینی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج علی دقیقی کاشانیان، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت ابوالشهدا مرحوم حاج محمد ضیایی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج عباسعلی زینلی مبارکه پدر سه شهید والامقام دفاع مقدس را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت حاج سید رمضان علمدار خادم اهل‌بیت (ع) و پدر شهید سرافراز سید مجتبی علمدار را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج سیدجعفر طباطبایی از اساتید حوزه علمیه خراسان و امام جماعت حرم مطهر امام رضا (ع) را به مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت ابوالشهیدان مرحوم حاج رجب هداوند از رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
رئیس جمهور درگذشت شاعر اهل بیت و استاد بزرگ شعر آیینی کشور، خادم الرضا(ع)، حاج سید رضا موید را به خانواده، یاران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محسن لبانی آورده است: این یار دیرین امام و رهبری عمری را صادقانه در راه اسلام و انقلاب و اهل بیت(ع) گذراند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت آیت الله حاج سیدحسن سعادت مصطفوی را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ