منابع عبری از وقوع آتش‌سوزی بزرگ در شهرک صهیونیست نشین «موشاف عیدان» واقع در شرق تاسیسات هسته‌ای دیمونا خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادامه آتش سوزی در جزایر قناری باعث شد تا مقام‌های محلی از ۴ نفر دیگر از ساکنان تنریفه بخواهند خانه‌های خود را ترک کنند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
تعداد جان‌باختگان وقوع آتش‌سوزی در اقامتگاه معلولان در شرق فرانسه به ۱۱ تَن افزایش یافت.
وقوع آتش‌سوزی در اقامتگاه معلولان در شرق فرانسه ۱۱ کشته برجای گذاشت.
طبق گزارش آتش نشان ارشد فرانسه، ۹ جسد در ویرانه های آتش گرفته یک خانه تعطیلات برای افراد معلول در شرق فرانسه، پیدا شده است.
رسانه‌ها از قوع حریق گسترده در کارخانه مواد شیمیایی در منطقه «چرکزکیو» در «تکیرداغ» ترکیه خبر می‌دهند.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی شهر بورسا خبر می‌دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به بروز آتش سوزی روز گذشته، سه شنبه در شبه جزیره میانکاله گفت که آتش سوزی منشاء انسانی دارد، اما عمدی یا غیرعمدی بودن آن در دست بررسی است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می‌رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جزییات حادثه آتش‌سوزی هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف را تشریح کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در پشت بام یک ساختمان دوطبقه - که طبقه زیرین آن باشگاه بانوان بود - وسایلی مثل چوب، تخته و از این قبیل وسایل وجود داشت و این وسایل دچار حریق شده بود، خوشبختانه آتش‌نشانان سریعا حریق را اطفا کردند.
با گسترش آتش‌سوزی‌ها در مناطق جنگلی در یونان، هزاران نفر مجبور به ترک محل اقامت خود شدند.
شریفی پور، با اشاره به اینکه طی این سه روز چندین بارآتش سوزی مهارشده و دوباره شعله ور شده است تشریح کرد: دلایلی، از جمله صعب العبور بودن مسیر و پوشش گیاهی بسیار بالا کار را برای اطفاءحریق دشوار ساخته است.
گزارش‌های رسانه‌ای مرتبا از ثبت رکوردهای بالای دما در کشورهای مختلف جهان و چندین آتش سوزی جنگلی از جمله در کشورهای اسپانیا، ترکیه و آمریکا به دلیل گرمای شدید منتشر می‌کنند.
شهر هالیفاکس در شرق کانادا، اواخر روز یکشنبه پس از آتش‌سوزی جنگلی که باعث تخلیه و قطع برق شد، وضعیت اضطراری محلی اعلام کرد.
بزرگترین و در حال گسترش‌ترین شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری و در شرق بیت‌المقدس اشغالی دچار آتش سوزی شد.
آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شرق ابوظبی، ۶ کشته بر جای گذاشت.
در پی وقوع آتش‌سوزی در کارخانه‌ای در در شرق چین که هنوز علت آن مشخص نشده، شماری جان باختند.
ستون‌های دود سیاه و سمی ناشی از آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت پلاستیک در شرق ایندیانا در روز چهارشنبه باعث دستور به تخلیه حدود ۲۰۰۰ نفر از این منطقه شد.
اولین آتش‌سوزی بزرگ سال میلادی جاری در اسپانیا، در شرق منطقه والنسیا روز جمعه رخ داد و بیش از ۳۰۰۰ هکتار از جنگل‌ها را نابود کرد و ۱۵۰۰ نفر از ساکنان را مجبور به ترک خانه‌هایشان کرد.
رسانه‌های سعودی شامگاه جمعه و بدون ذکر علت، از وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شهر «دمام» در شرق عربستان خبر دادند و گفتند آتش‌نشانان ساعات‌ها در تلاش برای اطفای حریق در این شهرک صنعتی بوده‌اند.
این آتش سوزی‌ها در استان الطارف در شرق الجزایر روی داده است و تا کنون ۲۰۰ نفر نیز زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ