اولین آتش‌سوزی بزرگ سال میلادی جاری در اسپانیا، در شرق منطقه والنسیا روز جمعه رخ داد و بیش از ۳۰۰۰ هکتار از جنگل‌ها را نابود کرد و ۱۵۰۰ نفر از ساکنان را مجبور به ترک خانه‌هایشان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
بندرعباس - معاون امور بندری و اقتصادی بنادر هرمزگان از آغاز تخلیه بیش از ۴۱ هزار تُن روغن خوراکی در بندر شهید رجایی خبرداد.
رسانه‎ها از تخلیه برج ایفل به‌دلیل تهدید بمب‌گذاری خبر می‌دهند.
به‌دنبال کشف یک بمب به‌جامانده از جنگ جهانی دوم در یکی از شهرهای لهستان، حدود ۱۴هزار نفر تخلیه شدند.
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری، معادل ۶ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۵۶ تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است.
فرهادی گفت: کانون حریق طبقه منفی چهار و در قسمت موتورخانه این هتل بود که با تلاش آتش نشانان در مجموع ۵۰ نفر از مسافران و ۵۰ نفر از خدمه این هتل که در طبقات بالایی گرفتار دود ناشی از آتش سوزی شده بودند، تخلیه و به مکان امن منتقل شدند.
ده‌ها هزار نفر در جنوب چین و ویتنام به دلیل وقوع توفان از محل زندگی خود تخلیه شدند و ده‌ها پرواز هم لغو شد.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس بررسی‌ها، یک سوم از ساختمان‌ها از لحاظ سازه‌ای ناایمن شناسایی شدند و پیشنهاد قوه قضاییه تخلیه و تعطیلی این ساختمان‌ها بود.
سلول‌های آزمایشی عملکرد پایدار بیش از ۱۰۰۰ چرخه شارژ و تخلیه را نشان داده اند در حالی که ظرفیت تقریباً سه برابری یک سلول معمولی لیتیوم یون را حفظ می‌کنند.
اگر دچار یبوست هستید این روش را امتحان کنید تا از این مشکل گوارشی نجات یابید.
روز چهارشنبه بیش از ۱۱۰۰ نفر از خانه های خود در شمال اسکاتسدیل ایالت آریزونا به دلیل وقوع اتش سوزی جنگلی تخلیه شدند.
تلاش‌های گروه امدادی برای بازگشایی مسیر مسدود شده تونل ۲ و ۳ جاده چالوس در حال انجام است از طول ۲۰۰ متر مسدود شده ۱۵۰ متر گل و لای تخلیه شده و نیروهای امداد در حال خارج کردن خودروهای گرفتار شده در سیلاب می‌باشند.
مقام محلی روسیه در استان خرسون گفت: «تا پایان ۱۰ ژوئن، تقریباً ۷۰۰۰ نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون (۳۲۳ نفر از آن‌ها کودک، ۱۱۲ نفر با محدودیت حرکت) بیرون کشیده شدند که تقریباً شامل ۹۰۲ نفر در روز بوده است. از این تعداد نیز حدود ۱۵۰۰ نفر مردم در مراکز اسکان موقت هستند.»
فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه از تخلیه شهرک «کوهسار» فیروزکوه به دلیل خطر سیل خبر داد و گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها برای فردا جمعه، با تصمیم ستاد مدیریت بحران، جمعه بازار فیروزکوه تعطیل است.
نجفی بیان کرد: متاسفانه استقرار انبار در اطراف منازل مسکونی بود که می‌توانست برای شهروندان خطر ایجاد کند. در دقایق اولیه همکاران مبادرت به تخلیه ۱۰ منزل اطراف انبار کردند تا خسارت مالی و جانی نداشته باشیم.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی گندم به مجموع تناژ ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن در اسکله ۱۴ بندر شهید رجایی پهلودهی و کار تخلیه آن آغاز شده است.
خدمه اورژانس، اهالی حدود ۶۰۰ روستایی در غرب اسپانیا را شبانه تخلیه کردند زیرا آتش سوزی که عامل آن آتش افروزان بودند موجب تخریب ۸۰۰۰ هکتار در نزدیکی مرز با پرتغال شد.
تخلیه اضطراری طبقه دوم ورزشگاه آزادی وسط دربی!
حمید خادم بیست و سوم فروردین ماه اظهار کرد: روستای چم‌گز دارای ۹۰ خانوار است که به‌علت قرار گرفتن در حاشیه رودخانه سیمره و احتمال وقوع سیلاب دستور تخلیه آن صادر شد.
کوپل، این سرهنگ ارتش اوکراین که نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو تحت امر خود دارد، روایت می‌کند که نیروهایش در فصل زمستان و پس از حمله روسیه به شهر سولدار در ۲۰ کیلومتری شمال غرب باخموت این شهر را تخلیه کردند. او به یاد می‌آورد که چگونه صد‌ها نفر از سربازانش مواضع خود را ترک کردند و با فرار خود باعث سقوط شهر شدند: از میان ۵۰۰ سربازی که در ابتدای جنگ تحت فرمان من بودند، دست‌کم ۱۰۰ نفر کشته و ۴۰۰ نفر زخمی شدند تا کل افراد گروه من تغییر کرده باشند. ۱۰۰ سرباز جدید به من دادند و من حتی فرصت نداشتم آن‌ها را برای رفتن به جنگ آماده کنم.
براساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی، ۱۰۰ هزار تن گندمِ «تایتانیکِ» کشتی‌های باری در جنوب کشور تخلیه شد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از فروش ۱۶۰۰ خانه سازمانی خبر داد و گفت: برخی از این واحدها پیش از انقلاب ساخته شده که بر اساس قانون باید تخلیه و فروخته شود.
با نزدیک‌شدن طوفان قدرتمند هینامنور به مناطق جنوبی ژاپن، مقامات این کشور دستور تخلیه ۱۰۰ هزار نفر در استان جنوبی اوکیناوا را صادر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ