یک فروند هوایپما در کشور نپال هنگام برخاستن از باند فرودگاه دچار آتش‌سوزی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواپیمای نیمار به ریاض رسید تا این بازیکن فردا به صورت رسمی به هواداران الهلال معرفی شود.
سید محمد موسوی امروز در کنار سایر ملی پوشان به ارومیه سفر نکرد.
بر اساس اعلام وزارت فوریت های اضطراری روسیه، یک فروند هواپیمای آب‌نشین در منطقه «کراسنویارسک» این کشور سقوط کرد و بر اثر آن ۲ نفر کشته شدند.
سوپرگوپی «Super Guppy» هواپیمای باری منحصر به فرد ناسا است. این هواپیما به تنهایی ۴۰ تن وزن دارد و قادر است بار‌هایی با ۲۴ تن وزن را با خود حمل کند. ابعاد فضای بار این هواپیما ۷.۶ متر عرض، ۷.۶ متر ارتفاع و ۳۳.۸ متر طول است.
هواپیمای خصوصی لژیونر ایرانی برای امضای قرارداد!
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دولت باید حامی اصلی صنعت هواپیمایی باشد تا ناوگان هواپیمایی ظرفیت مسافری را افزایش دهد. بنابراین از ظرفیت‌های مالی وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری برای حمایت از مجموعه‌های فعال به کار می‌گیریم.
مهندسان انستیتو فناوری ماساچوست(ام آی تی) موتوری یک مگاواتی ابداع کرده اند که گامی مهم در ساخت هواپیماهای برقی بزرگ در آینده است.
ویدئویی از طناز فلاحی، خلبان ایرانی که با هواپیمای خود در آسمان شمال کشور پرواز کرد را ببینید./ منبع: خبرآنلاین
با سه طبقه، شش موتور بزرگ و یک سالن تماشای پانوراما در دماغه و فضای کلی برای جابجایی ۸۰۰ مسافر آیا این هواپیمای مفهومی می‌تواند آینده سفر‌های هوایی باشد؟
هواپیمای فضایی چندبار مصرف و مرموز چینی پس از گذراندن ۲۷۶ روز در فضا روی زمین نشست.
دقایقی قبل پس از ورود هواپیمای EP-۳E نیروی دریایی آمریکا به محدوده هوایی مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، دریادلان نیروی دریایی ارتش با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان کشور و فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کردند.
یک فروند هواپیمای ایرباس تهران- پکن شرکت ماهان در آسمان آلماتی دچار نقص فنی شد.
رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ متعلق به روسیه بر فراز دونتسک خبر می دهند.
هنگامی که یک هواپیما یا یک کشتی از طریق ماهواره به وب متصل می‌شود، پایانه آن به عنوان یک دستگاه وای فای داخلی عمل می‌کند که مسافران را قادر می‌سازد از خدمات اینترنت استفاده کنند.
انتخاب رنگ سفید برای هواپیما، از نظر حرارتی نیز نقش مهمی دارد. در بالای ابر‌ها و در طول روز، هواپیما‌ها برای ساعت‌ها در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند و گاهی وقت‌ها حتی در باند فرودگاه‌ها نیز زیر نور مستقیم آفتاب هستند. رنگ سفید حرارت کمتری را به خود جذب می‌کند و از همین رو در دراز مدت، هزینه کمتری برای خنک کردن فضای داخلی هواپیما نیاز خواهد بود.
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن حملات موشکی به اوکراین از پنجره هواپیمایی بر فراز مولداوی به تصویر کشیده است.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
هواپیمای متعلق به شرکت فلای دبی مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه در جریان پرواز از ورشو به دبی به سبب پیام دروغین وجود بمب، شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت فلای دبی از مبداء تاشکند به دبی پنجشنبه در شیراز فرود اضطراری داشت.
فضای پشت صندلی هواپیما که می‌توان در آن اشیاء را قرار داد پر از میکروب هستند و تقریبا هرگز تمیز نمی‌شوند.
درپی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر زد و خورد در یک شرکت هواپیمایی یک منبع مطلع گفت: ماجرای کتک زدن مسافر از سوی مهماندار هواپیما صحت ندارد.
درپی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر زد و خورد در یک شرکت هواپیمایی یک منبع مطلع گفت: ماجرای کتک زدن مسافر از سوی مهماندار هواپیما صحت ندارد.
درپی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر زد و خورد در یک شرکت هواپیمایی یک منبع مطلع گفت: ماجرای کتک زدن مسافر از سوی مهماندار هواپیما صحت ندارد.
داده‌ها و تصاویر زنده وب‌سایت «فلایت رادار» نشان می‌دهد که هواپیمای حامل رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم‌اکنون در مسیر تایون در حال حرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ