اعترافات سارقانی که با یک فندک خودرو سرقت ‌می‌کردند تا دزدی که از سرقت های خود فیلم می‌گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار لوازم محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی جرثقیل یدک کش، سرقت‌ها را انجام می‌دادند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فردی که با جلب اعتماد شاکی به منظور جابجایی خودرو، با سوار شدن برخودرو، آن را سرقت کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که ماموران انتظامی در آن نقش افرینی کردند.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند۳ نفره سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف ۴۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در جنوب تهران، خبر داد و گفت: در این رابطه یک سارق و ۳ مالخر دستگیر شده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت خودرو در جنوب تهران، خبر داد.
سرپرست سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده لواسانات خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت محتویات داخل خودرو در تهران، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
آقایان سید سعید قاسمی، شاهو گنجعلی، پوریا جعفری بیاتی به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج، متهم هستند به سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج؛ این افراد اموال با ارزش از جمله ضبط، ساعت و وسایل قیمتی شکات را می‌ربوده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو به طور همزمان در سراسر کشور گفت: در این طرح تعداد ۹۷۰ فقره سرقت لوازم کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد قبل از عرضه در بازار خبر داد.
سرقت وسایل خودرو در ۳ ثانیه با چوب‌بستنی
سرقت خودرو برای اثبات عشق
متهم گفت: مهسا مدام می‌گفت خیلی بی‌عرضه هستی و وقتی به او می‌گفتم نمی‌توانم کار مناسبی پیدا کنم گفت تو حتی عرضه این را نداری که سرقت کنی. برای اینکه به من ثابت کنی دوستم داری و لیاقت زندگی با مرا داری باید یک ماشین سرقت کنی. از شنیدن حرف‌های مهسا خیلی ناراحت شدم. به او گفتم به تو ثابت می‌کنم که عرضه سرقت را دارم.
آنطور که شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد سارق با پرسه زدن در خیابان، خودرو‌هایی را که چند ساعت از پارک آن‌ها کنار خیابان گذشته بود و به‌نظر می‌رسید صاحب‌شان تا ساعتی دیگر به سراغ‌شان نمی‌آید را با استفاده از جرثقیل سرقت می‌کند.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از شگرد‌های پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب ۲ نفر زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۱۵ سرقت داخل خودرو در شهرستان خبر داد و گفت: این فرد اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد.
چالش تیک‌تاکی عامل افزایش سرقت خودرو در آمریکا
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: بیش از ۹۰ درصد از خودرو‌هایی که به سرقت رفته ساخت داخل هستند و ۷۸ درصد خودرو‌ها مدل آن‌ها برای قبل از سال ۸۸ بوده است و ۲۲ درصد این خودرو‌ها مدلشان برای بعد از سال ۸۸ بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ