اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی شکایت دو دختر ۱۷ ساله از سه پسر ۱۷ تا ۲۰ ساله آن‌ها مدعی شدند که این پسر‌ها به آن‌ها تجاوز کرده و از آزارشان فیلم گرفته و منتشر کرده‌اند.
طبق گزارش پلیس، صاحب یک پمپ بنزین در کارولینای جنوبی پسر ۱۴ ساله ای را که به اشتباه متهم به دزدی از مغازه کرده بود، کُشت.
نوجوان پرتاب چکش ایران با وجود کسب دو طلای قهرمانی آسیا حمایت نمی‌شود و هزینه‌های تمرینی خود را به صورت شخصی پرداخت می‌کند.
متهم به قتل گفت: من با دوستانم در پارک با بچه محله‌هایمان سر چند فحش با هم درگیر شدیم، مقتول از پشت گردن مرا گرفته بود که بعد آن اتفاق افتاد. چاقویی را که از قبل درجیبم داشتم درآوردم و ضربه‌ای به او زدم.
مشهد ـ رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: ۲ بسکتبالیست پسر و ۲ بسکتبالیست دختر از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی بسکتبال زیر ۱۶ سال دعوت شدند.
مشهد ـ رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: ۲ بسکتبالیست پسر و ۲ بسکتبالیست دختر از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی بسکتبال زیر ۱۶ سال دعوت شدند.
عشق مجازی دختر و پسر نوجوان عاقبت خوشی برای آن‌ها نداشت و زندگی‌شان را تباه کرد.
پسر ۱۳ ساله‌ای که ماسک جمجمه بر سر داشت معلم ۷۱ ساله مدرسه‌ای در سائوپائولو برزیل را با ضربات چاقو کشت!
شلیک مرگبار مرد ناشناس به پسر ۱۹ ساله/ قتل مادر پیر با چرخ خیاطی/ نامزد بنزینی!/ پدر، قربانی شکست عشقی پسر/ دسیسه‌های دلهره آور داروخانه دار برای فراری دادن رقیب!/ اعترافات مرد کارخانه دار به قتل همسر باردار و برادرش/ جسد نوجوان کرولال با گلوی بریده کشف شد/ قصاص و ۲۷ سال حبس مجازات زن و مرد جنایتکار
سارق مسلح ۱۲ ساله در میشیگان آمریکا از پمپ بنزین دزدی کرد؛وقوع این حادثه چند روز بعد از حادثه خونبار تیراندازی یک نوجوان در تگزاس از دلایل توجه به این سرقت است.
محمدرضا حسنی رنجبر کارگردان فیلم کوتاه «پارادوپینگ» با موضوع تلاش یک پسر نوجوان برای ورود به یک تیم فوتبال، به ارائه توضیحاتی درباره این اثر پرداخت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مجازات اعدام برای عامل تعرض به پسر نوجوان/ آدم ربا‌ها مامور قلابی بودند!/ پیامک‌هایی که راز سرقت را فاش کرد/ ۱۱دانش آموزکرمانی در ۲ تصادف سرویس مدرسه مجروح شدند/ درخواست مادر شوهر برای قصاص عروس رد شد/ وحشت آفرینی گروگان گیر مسلح در توهم شیشه!/ سرقت برای پس دان پول نزول
مجازات اعدام برای عامل تعرض به پسر نوجوان
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سارقان گوشی خود را در محل سرقت جا گذاشتند/ اقدامات هولناک ۲ برادر بعد از قتل/ کینه ۱۰ ساله با خون پایان یافت/ خودکشی با سلاح در بازار مرمر/ پسر نوجوان قربانی سرقت از موزه شد/ ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!/ کشف گنج مادر با اسلحه دست ساز
این پسر نوجوان اهل روستای یالغوز آغاج شهرستان مرند بود که گفته می‌شود، در اثر درگیری و گازگرفتگی توسط راسو جان خود را از دست داده است.
رهبر چچن روز دوشنبه مدعی شد که پسران نوجوان خود را برای جنگ در اوکراین می‌فرستد. او گفته زمان آن رسیده که خود را در یک مبارزه واقعی ثابت کنند و من از این تمایل استقبال می‌کنم.
تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پسر کشورمان با شکست کره ی جنوبی، به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.
غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش
فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در پی اطلاع مأموران فرماندهی انتظامی منطقه قروه از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوان ۱۶ ساله‌ی اهل روستای «اوریه» شهرستان قروه به دلیل اختلافات شخصی با دوستان خود و متواری شدن قاتل از صحنه، این موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
نقشه سرقت پسر نوجوان او را قاتل کرد
متهم گفت: ناگهان به ذهنم رسید که یک گوشی سرقت کنم و با فروش گوشی سرقتی، کمی پول به دست بیاورم. من قصدم جنایت نبود، فقط می‌خواستم گوشی مقتول را بگیرم، اولین سرقتم بود، اما وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدم می‌خواستم فرار کنم که مقتول مرا محکم گرفت و اجازه نمی‌داد حتی فرار کنم. ناخودآگاه دستم داخل جیبم رفت و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به او زدم.
تصاویر دوربین‌های مداربسته از لحظه سرقت یک دستگاه پراید توسط یک پسر نوجوان در اهواز را ببینید.
امروز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. عملکرد شش ماهه شپدیس چگونه بود؟
۸۷ کیلوگرم هروئین در تهران کشف شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ