رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در ۴ روز گذشته تردد در محورهای شمالی کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۲۴ درصد تردد در جاده‌های کشور، ترافیک سنگین در محور‌های شمالی و یکطفره شدن جاده چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش ۶ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری در شبانه‌روز گذشته، ترافیک تمام جاده‌های شمالی به جز محور فیروزکوه را سنگین اعلام‌کرد که بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۶۰۵ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۳ درصد افزایش ثبت شده است.
تبریز- رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از افزایش ۱۷ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان از ۲۵ اسفند ماه تاکنون خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به افزایش ۱.۹ درصدی تردد در ۲۴ ساعت گذشته و در سراسر کشور گفت: پیک تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ بوده است.
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۸۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۵۲۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، ۷.۳ درصد افزایش تردد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۷۰ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش۲.۲ درصدی تردد را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
در شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۴۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۹.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور وضیعت ترافیکی راه ها را اعلام کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته ترددها در جاده های کشور ۴ درصد افزایش یافته است.
در شبانه‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۵۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
در شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۹۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۱۵ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، حاکی از ۷ درصد افزایش تردد نسبت به روز قبل است.
طی شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۱۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۸۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۵۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش ۲.۶ درصدی تردد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۳۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش ۱۷.۴ درصدی را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محورهای برون‌شهری، در شبانه روز گذشته، در مقایسه با روز قبل ۵/۸ درصد افزایش داشته است.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۶۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، ۲.۵ درصد افزایش تردد را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته، ۳.۵ درصد افزایش یافته است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از افزایش بیش از ۳۰ درصدی تردد ها در محور های مواصلاتی خبر داد ‌و گفت از تاریخ یازدهم تا سیزدهم مرداد،۲۶۰ هزار خودرو از تهران خارج شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ