اقلام تهیه شده از سوی کمیته ملی‌المپیک که در اختیار بازیکنان، مربیان و تدارکات تیم ملی امید قرار گرفته بود، پس گرفته شد و اعضای تیم ملی بعد از تحویل دادن وسایل دریافتی از سوی کمیته ملی المپییک، هتل را ترک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لاک ِ لاک پشت‌ها یک فضای خالی جداگانه نیست که حکم یک لباس را برای آن‌ها داشته باشد. درست است که لاک پشت ما می‌توانند سر و دست و پای خود را درون لاک شان فرو ببرند، اما لاک یکی از اجزای جدایی ناپذیر از آناتومی آن‌ها است. لاک ِ لاک پشت‌ها به استخوان‌های اسکلت شان جوش خورده و زندگی بدون برایشان ممکن نیست.
مهاجم ایرانی روستوف با پیراهن جدید این باشگاه به میدان می‌رود.
باشگاه منچسترسیتی از لباس دوم خود در فصل جدید رونمایی کرد.
مدافع جدید استقلال آماده انجام اولین بازی رسمی برای این تیم است.
باشگاه تراکتور از پیراهن جدید خود رونمایی کرد.
ستاره های سپاهان امروز در سالنی حضور پیدا کرده بودند که در آن مراسم رونمایی از لباس فصل آینده برگزار می شد.
تیم ملی شمشیربازی دانشجویان که عازم بازی‌های یونیورسیاد هستند باید منتظر بازگشت تیم بزرگسالان از ایتالیا باشند تا لباس‌هایشان به دستشان برسد.
باشگاه آرسنال از لباس دوم خود در فصل 24-2023 رونمایی کرد.
دبیر کمیته ملی المپیک با بیان اینکه هنوز لباس کاروان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو نهایی نشده است، به جلسه مهدی تاج با حبیب کاشانی برای تیم فوتبال امید واکنش نشان داد.
با پایان بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا (لالیگا اسمارت بانک)، گرانادا و لاس پالماس به لالیگا برگشتند.
شهبازی می‌گوید: «دوخت لباس باید تا قبل از اذان به پایان می‌رسید و بعد از نماز آن را به تن صاحب حاجت می‌کردند. در اواخر سلطنت قاجاریه که چرخ خیاطی در منازل اعیان و اشراف راه یافت، زنان رجال برای دوختن پیراهن مراد چرخ خیاطی خود را به وسیله نوکران خود به مسجد می‌فرستادند تا مراد آن‌ها هم داده شود. در کتاب خاطرات «عبدالله مستوفی» و همچنین «عین‌السلطنه» آمده است: تهرانی‌ها پارچه‌های خود را معمولاً از بزاز‌های حجره‌های مسجد سپهسالار خریداری می‌کردند.»
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، قصد دارد از این به بعد به صورت ناشناس به تماشای بازی‌های بازیکنان مدنظرش بنشیند.
تیم ملی فوتبال ایران در سال۱۳۵۰ در جام بین المللی کورش کبیر برای اولین و آخرین بار با لباس آبی در همه بازیهایش به میدان رفت
هرچند این تصمیمات محدود به دو کشور اروپایی می‌شود، اما همین هم نشانگر آن است که جنگ اقتصادی میان ایران و غربی‌ها وارد فاز جدیدی شده است و که شدت و حدت بسیار بالاتری دارد. چراکه از دست دادن بازار‌های عراق، سوریه و لبان قطعا اقتصاد ایران را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
هنگام تحویل بلیت‌های جام جهانی به مردم شرکت مجید طرح لباس های تیم ملی در قطر را لو داد!
مسئولان برگزارکننده بازی‌ها ظاهرا خیلی استقلالی بودند و فقط همین کم بود که در کنار زمین لباس آبی پوشیده باشند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، مدعی شد بابت هت تریک در لباس این تیم احساس غروی می کند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، مدعی شد بابت هت تریک در لباس این تیم احساس غروی می کند.
با درخواست کمیته ملی المپیک، بازیکنان، مربیان و تدارکاتی تیم ملی امید اقلام دریافتی از این کمیته برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی را هنگام ترک اردوی تیم ملی پس دادند.
لباس بازی‌های اسلامی را از بازیکنان تیم ملی امید پس گرفتند
با درخواست کمیته ملی المپیک، بازیکنان، مربیان و تدارکاتی تیم ملی امید اقلام دریافتی از این کمیته برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی را هنگام ترک اردوی تیم ملی پس دادند.
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ