گراهام پاتر، سرمربی انگلیسی چلسی، اعتراف کرد تیمش در شرایط چندان خوبی قرار ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک نفوذی جدید برزیلی پیراهن شماره ۱۰ این فصل قرمزها را برتن خواهد کرد.
اگر هاگوارتز یک مدرسه جادوی انگلیسی نبود، بلکه یک موسسه تحقیقاتی و جادوگری شوروی بود. سریال هری پاتر را احتمالا دیده اید، این بار هوش مصنوعی شخصیت‌های سریال را به دوران شوروی برده است!
بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.
شنیده می‌شود ناگزمن آلمانی ، لوئیز انریکه اسپانیایی و برندن راجرز سه گزینه هدایت چلسی هستند که باید به زودی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 در بازی خانگی مقابل استون‌ویلا گفت عصبانیت هواداران از این باخت را درک می‌کند و این نتیجه برای چلسی و بازیکنان و کادر فنی هم دردناک است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید این باشگاه خواهان این است که آنتونی بَری، مربی ضربات ایستگاهی این تیم بعد از دیدارهای چلسی و بایرن در چمپیونزلیگ به باشگاه آلمانی منتقل شود.
باشگاه چلسی مدیر ورزشگاه استمفوردبریج را با 30 سال سابقه کاری به دستور تاد بولی، مالک آمریکایی باشگاه، اخراج کرد بدون اینکه دلیلی برای این تصمیم اعلام کند.
چلسی امشب در خانه خود مقابل اورتون به تساوی 2-2 رسید تا دو امتیاز دیگر از دست بدهد. گراهام پاتر در پایان بازی از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت تنها از نتیجه ناراحت است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در نشست پیش از دیدار مقابل اورتون سعی کرد از سوالات درباره قرعه تیمش در لیگ قهرمانان طفره برود و تنها به ستایش از کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بسنده کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 3-1 مقابل لستر معتقد است تیمش برای رسیدن به سطحی که در دو بازی اخیر مقابل دورتموند و لستر نشان داد به زمان نیاز داشت.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با لستر، می‌گوید تیمش اگر کمی هم شانس بیاورد می‌تواند به هدف‌هایی این فصل داشته دست پیدا کند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با دورتموند در لیگ قهرمانان می‌گوید چلسی به دنبال تمام کردن کار در وقتهای قانونی است ولی از ضربات پنالتی ترسی ندارد و به صعود امیدوار است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل لیدز گفت این پیروزی در آستانه بازی بزرگ در لیگ قهرمانان به تیمش روحیه و انگیزه می‌دهد.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره اینکه آیا واشنگتن پیامی به ایران ارسال کرده است، گفت: ماه‌ها است که برجام در دستور کار قرار ندارد، ایرانی‌ها در ماه سپتامبر زمانی که یک توافق مورد تایید همه طرف‌ها روی میز بود، فرصت احیای برجام را از بین بردند.
پتر چک، دروازه‌بان و مدیر فنی سابق چلسی، به گل جنجالی برونو فرناندز به منچسترسیتی واکنش نشان داد و مثل سیتیزن‌ها حکم به مردود بودن این گل داد.
تا پایان رقابت های هفته اول و دوم از مرحله دوم لیگ دسته یک بانوان (جام کوثر)، تیم بیمه تجارت نو صدرنشین جدول رده بندی شد.
سرمربی تیم چلسی معتقد است که تیمش مقابل فارست از سطح فنی مورد انتظار پایین تر بود و استحقاق برد را نداشت.
روند نتیجه گیری چلسی با پاتر افت محسوسی نسبت به اوایل فصل داشته است.
سرمربی چلسی با تحسین شاگردانش بابت برد مقابل بورنموث آنها را شایسته کسب این نتیجه دانست.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، قصد دارد در زمان برگزاری جام جهانی قطر تیمش را به امارات برده و در این کشور اردوی آماده‌سازی برپا کند.
در هفته دهم لیگ برتر انگلیس، چلسی کلین‌شیت کرد و با نتیجه ۳-۰ ولورهمپتون را شکست داد.
چلسی موفق شد مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا به برد مهمی دست پیدا کند.
گراهام پاتر بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس از بازیکنانش ستایش کرد و روحیه بالای آنها را عامل این پیروزی دانست.
ثروتمندترین زن میلیاردر جدید امسال نیز یک وارث است؛ رناتا کلنرووا اهل چک و چهار فرزندش پس از مرگ همسرش، پتر کلنر، در یک سقوط هلیکوپتر در مارس ۲۰۲۱، حدود ۱۶.۶ میلیارد دلار به ارث بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ