مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: استفاده از توان داخلی به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان باید از سوی طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی مورد توجه قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: همه تولیدکنندگان خودروهای سواری با عمق داخلی‌سازی کمتر از ۴۰ درصد اجازه واریز وجه ندارند.
در راستای ایجاد آسایش بیش‌تر سرنشینان خودرو و سهولت در اعمال تغییرات مهندسی و تسریع در تامین به‌موقع، گرم کن صندلی خودرو مجهزبه آخرین فناوری گرم‌کن روز دنیا (سامانه TCU)، با برنامه‌ریزی هدفمند ساپکو و مشارکت یکی از سازندگان زنجیره تامین داخلی‌سازی و به تولید انبوه رسید.
شرکت ساپکو و زنجیره‌تامین ایران‌خودرو در چارچوب سیاست‌های کلان گروه صنعتی مبنی بر توسعه ساخت داخل قطعات و با هدف ارتقای عملکرد و نیز افزایش قدرت و گشتاور پیشرانه TU5P، داخلی‌سازی و تولید انبوه میل‌سوپاپ پیشرانه را در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و انجام آزمون های موردنیاز موفق به اجرای این پروژه شدند.
با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف سوخت پیشرانه توربو خودرو دنا پلاس، شرکت ساپکو موفق به داخلی‌سازی و تولید انبوه منیفولد دود با ورق استیل شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برگزاری همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی (IPF) فرصتی مناسب است تا انتقال تجربه و دانش روزآمد جهان میان فعالان صنعت انجام شود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اهمیت بومی‌سازی و تقویت تولید داخل گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از هر تلاشی برای توسعه داخلی‌سازی حمایت می‌کند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ایران اکنون دغدغه تأمین کاتالیست ندارد زیرا پژوهشگران ایرانی به سمت داخلی‌سازی آن حرکت کردند و خطر توقف تولید به‌دلیل نبود کاتالیست نیست.
با همت شرکت ساپکو و متخصصان زنجیره تامین داخل و در چارچوب سیاست‌های کلی گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر توسعه و تعمیق ساخت داخل مواد اولیه، پروژه داخلی‌سازی گریس دور بالای LGEP2 تعریف و با دست‌یابی به عمق خودکفایی ۸۶ درصدی، مشکل واردات این گریس رفع شد.
در چارچوب سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو، داخلی‌سازی قالب‌ها و ابزار قطعات خودرو در دستور کار قرار گرفته و با همت مهندسان ساپکو و زنجیره تامین، خودکفایی صد درصدی تولید قالب‌های پرسی و ابزار کنترلی در سال ۱۴۰۱ محقق شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در بازدید از شرکت تولیدکننده قطعات ایمنی خودرو، بر تولید با کیفیت و همچنین داخلی‌سازی واحد کنترل ایربگ در همکاری با دانش‌بنیان‌ها تاکید کرد.
در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید خودروهای متصل و هوشمندسازی صنعت خودرو، شرکت دانش‌بنیان تام ایران خودرو برای نخستین بار، بعد از طراحی و نمونه‌سازی سامانه الکترونیکی خودروهای متصل، قرارداد صنعتی‌سازی آن را برای ساخت و تولید به امضا رساند.
در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید خودروهای متصل و هوشمندسازی صنعت خودرو، شرکت دانش‌بنیان تام ایران خودرو برای نخستین بار، بعد از طراحی و نمونه‌سازی سامانه الکترونیکی خودروهای متصل، قرارداد صنعتی‌سازی آن را برای ساخت و تولید به امضا رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ