عادل فردوسی‌پور در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف سخنرانی کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنرانی رییس‌جمهور در اولین اجلاسیه ملی مردمی‌سازی دولت آغاز شد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه به نظر می‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به میدان بازگرداند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به نقش مخرب آمریکا در منطقه و افزایش رنج ملت‌های منطقه پرداخت.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به تمجید از علامه فقید پرداخت.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امروز خود تصریح کرد: عامل هتک حرمت به قرآن، با موساد در ارتباط است.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی، جنگ ۳۳ روزه را دلیل ۱۷ سال ترس رژیم صهیونیستی و در نتیجه عامل جلوگیری از تجاوز این رژیم به لبنان طی سال‌های پس از جنگ دانست.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در کنفرانس یادبود پاکسازی قومی فلسطینیان و هفتاد و پنجمین سالروز نکبت در سازمان ملل گفت به موضع گیری علیه رژیم صهیونیستی پرداخت.
در بیش از یک سال گذشته رضایی مطابق عادت در جلسات، سفرها، راهپیمایی‌ها و دیدار‌ها دیده شده و سخنرانی کرده است، اما همچنان مشخص نیست که در این شرایط اقتصادی چقدر سهم دارد و معاونت اقتصادی تا امروز چه کارکردی داشته است؟
حسن عباسی، سخنران اصولگرا می‌گوید: عامل اصلی بی حجابی در کشور طی ۲۰ سال گذشته، سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها هستند که تصاویر برهنه زنان خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
علی اف در سخنانی تاکید کرد که جمهوری آذربایجان در صدد عادی سازی روابط با ارمنستان است.
سومین مجمع گفتگوی تهران صبح دوشنبه (۲۸ آذر ۱۴۰۱) با حضور «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه، اندیشمندان، پژوهشگران و فعال سیاسی از ۳۶ کشور در مرکز مطالعات سیاسی وزارت امورخارجه برگزار شد. «دنیس مونکادا» وزیر خارجه نیکاراگوئه، «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر سابق عراق و «کمال خرازی» رییس شورای راهبردی روابط خارجی به عنوان میهمانان ویژه در این مجمع سخنرانی کردند.
فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق به مناسبت پنجمین سالگرد شکست داعش (یوم النصر) سخنرانی کرد.
مدیر عامل شرکت دولتی انرژی اتمی روسیه (روس‌ اتم) امروز در سخنانی تصریح کرد: حمله احتمالی اوکراین به «زاپروژیا» مسیر تاریخ را تغییر خواهد داد.
نکته جالب ماجرا این بود که در این مراسم عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما هم در میان دانشجویان به سخنرانی پرداخت و گفت: «جای دانشجو پشت میله‌ها نیست»؛
عادل فردوسی‌پور در میان دانشجویان دانشگاه شریف سخنرانی کرد. / خبر فوری
بعد از اردلان، اجتهادی صحبت کوتاهی کرد و سپس نوبت به عادل فردوسی‌پور رسید: جای دانشجو پشت میله زندان نیست. همه مردم ایران خواهان آزادی بی‌قیدوشرط دانشجوهای در بند هستند. این خواسته حداقلی نه تنها این دانشگاه، بلکه تمام دانشگاه‌هاست.
عادل فردوسی‌پور، امروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف حضور یافت و در جریان این حضور دقایقی هم برای آن‌ها صحبت کرد.
فرهاد دانشجو نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: لازم است عامل نهفته خشم و بستری که برای آن مهیا بود تا مورد سوء استفاده دشمن قرار بگیرد،‌ مورد بررسی قرار گیرد و الگوهای ذهنی که باعث ایجاد خشم می شود، شناسایی شوند.
تصاویر حلیم خوردن و چای نوشیدن غلامعلی حداد‌عادل، در یک نشست رسمی در فضای مجازی بازخورد داشته‌ است. حداد‌عادل در نشست اخیر استادان دانشگاه تهران هنگام سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، شروع به حلیم‌ خوردن می‌کند و بعد چای می‌ریزد.
حداد عادل گفت: شما کجا سراغ دارید رئیس‌جمهوری اینچنین از استراحت خود بگذرد؟! بنده حتی گاهی شاهد بودم آقای رئیسی تا ساعت یازده و نیم شب در جلسات حضور دارد در حالی که می‌دانستم فردا اول وقت باید در یک همایش بزرگ شرکت و سخنرانی کند.
نخست وزیر موقت انگلیس امروز پس از ورود به کی یف به بهانه روز استقلال اوکراین و دیدار با «زلنسکی» در سخنانی مدعی شد: باید در برابر تلاش برای عادی سازی روابط با روسیه مقاومت کنیم.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی تاکید کرد که روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این رژیم را به تشدید جنایات خود علیه ملت فلسطین، تشویق می کند.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حین سخنرانی در مراسم خاکسپاری عادل آذر از هوش رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ