محمد نصرتی می‌گوید با وجود اینکه انتقادات زیادی به تصمیم فدراسیون فوتبال وارد است اما در این دوره زمانی فقط باید از تیم ملی حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر ماهشهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهرستان هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در ادامه مبارزات با مفاسد اداری و اقتصادی، سه نفر دیگر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر ماهشهر بازداشت شدند.
یک کارمند بازنشسته بانک در شرق تهران بخاطر حمله قلبی فوت کرد.
من یک کارمندم، در طی ربع قرن اشتغال به کار تنها نزدیک ۱۰ سال اخیر است که ساعت کاری برایم محاسبه می‌شده و تنها در شغل آخرم و در پنج سال اخیر است که شیوه منظم و دقیق و ساعت کاری معمول کارمندی را تجربه کرده‌ام. اما پنج سال زمان کمی نیست، حالا دیگر یک برنامه معمول زندگی دارم که البته دامنه تغییراتی هم دارد، اما یک فرم «معمول» زندگی دارم که زندگی خودم و خانواده‌ام برپایه آن بنا شده است.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
شاهرود- سربازان گمنام امام زمان(عج) متهم فساد مالی در شهرداری شاهرود را دستگیر کردند.
شاهرود- سربازان گمنام امام زمان(عج) متهم فساد مالی در شهرداری شاهرود را دستگیر کردند.
قرارداد ۹۰۰میلیونی یک کارمند با باشگاه معروف
تصویری از بازی کردن یک مرد شجاع با تمساح گرسنه را ببینید. منبع: خبرفوری
ماجرای سخت‌گیری یک بانک از طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس و سخنگوی کمیسیون اقتصادی برای گرفتن یک دسته چک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیر اف بی آی به کنگره آمریکا اعلام کرد تعداد هکرهای چینی بسیار بیشتر از کارمندان اطلاعات سایبری این کشور است و در همین راستا خواستار بودجه بیشتری برای آژانس شد.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
حالا که خانم معلم به مدرسه برمی گردد معلوم شده تا اتفاقی می‌افتد کار به دستان به جای حل و بررسی نگران‌اند خودشان متهم شناخته نشوند و زورشان به پایین دست می‌رسد و انگار هنری جز برخورد ندارند در حالی که مدیر کل هم یک کارمند است و اخراج کارمند دیگر در زمره اختیارات او نیست. اگرچه تازه روشن شده کارمند نبوده اصلا!
تیم ردبول اتریش 154 کارمند خود را به دلیل کاهش بودجه مسابقات فرمول یک اخراج کرد.
صبح امروز یک فرد موتور سوار به یکی از کارمندان بخش آموزش دانشگاه علامه طباطبایی تیراندازی کرد و متواری شد.
دفتر دادستانی فدرال آلمان پنجشنبه گفت: پلیس فرد مظنون را که یک شهروند آلمانی به نام کارستن ال است، روز چهارشنبه در برلین دستگیر کرد. گفته می‌شود پلیس به همین منظور به آپارتمان و محل کار او و نیز محل کار یک فرد دیگر یورش برده است. دادستان فدرال در بیانیه‌ای اعلام کرد: متهم مظنون به خیانت دولتی است. او در سال ۲۰۲۲ اطلاعاتی را که در جریان کارش به دست آورده بود با یک آژانس اطلاعاتی روسیه به اشتراک گذاشت.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
بهنام قرار بود پراید بخرد مسافرکشی کند. اما آگهی‌های روزنامه کار دستش داد. یک روز که در جستجوی خرید پراید بود میان آگهی‌ها چشمش به آگهی کار روی آمبولانس افتاد. شغلی که نوشته بود درآمد ماهیانه اش دست کم ۵ برابر حقوق یک کارمند است. خب او ازدواج کرده بود و فرزند دومش هم در راه بود. این در آمد وسوسه اش کرد. تماس گرفت و پیگیری کرد. وقتی به آدرس محل استخدام رفت متوجه شد آمبولانس نعش کشی است نه حمل بیمار. او تصور می‌کرد منظور از کار روی آمبولانس، حمل بیمار است!
یک پیمانکار متا به ۶۰ کارمند اعلام کرده آنها به وسیله یک الگوریتم و به طور تصادفی از شغل خود اخراج شده اند.
رئیس کل دادگستری استان البرز با رد برخی ادعا‌های مطرح شده درباره برخی از متهمان پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو گفت: برخلاف ادعا‌های مطرح شده، متهم ردیف اول این پرونده کارمند یک شرکت خصوصی بوده و در کنار آن مداحی هم می‌کرده و ارتباطی با مداحان مطرح یا نهاد‌های رسمی کشور نداشته است.
قیمت مس که از ابتدای ماه جاری میلادی روند نزولی به خود گرفت، در آخرین روز معاملات بورس لندن ۲۹۷ دلار دیگر کاهش یافت و با نرخ ۸۲۸۰ دلار در کف ۸ ماهه نشست. در بازار ایران نیز فلز سرخ در پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر قرار دارد و در هر تُن ۸۳۲۵ دلار معامله می‌شود.
پارسال بسیار درگیر این مساله بودم و به برخی گفتم خواسته قوه قضاییه این است سازمانی که تعدادی کارمند دارد، حداقل نصف آن مبلغ را به قوه قضاییه هم پرداخت کنید. بالاخره کاری جهادی از این مجلس انقلابی یک روز باید اتفاق بیفتد و این وضعیت از کف به بالا بیاید تا مشکل معیشتی همکاران ما حل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ