عضو هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: یارانه سود تسهیلات سرمایه در گردش یا سرمایه ثابت به متقاضیان مشمول پرداخت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بهتر است یارانه کالاها به صورت مستقیم به کشاورز داده شود زیرا در غیر این صورت، هزینه تمام شده بالا می‌رود.
تمرکز بر تغییر مسیر منابع و ترویج توسعه زنجیره‌های ارزش می‌تواند به ایران کمک کند تا پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برساند و اتکا به یارانه‌های ارزان انرژی را در بلندمدت کاهش دهد.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۰ مربوط به مرداد ماه ۱۴۰۲ یک روز زودتر یعنی ۱۹ مرداد، به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شد.
یارانه کمک معیشتی مرحله 149 مربوط به تیر ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز سه شنبه 20 تیر ماه قابل برداشت است.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
حدود سه میلیون ایرانی یکسالی است که نظاره گر چند صد هزار تومان پول بلوکه شده در حساب بانکی خود هستند. اتفاقی که قرار بود پس از یک ماه، از سوی وزارت رفاه تعیین تکلیف شود؛ اما حالا این ارقام در حساب‌های بانکی جا خوش کرده است.
معاون وزیر کار گفت: یارانه قطعا قطع نمی‌شود و به قوت خودش باقی است، اما افزایش پیدا نمی‌کند. در واقع اعتباری که جدید است به صورت مشروط روی یارانه ما سوار می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یارانه کسانی که در طرح الکترونیکی یارانه از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند، از ۴٠٠ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۷ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه قابل برداشت است.
با توجه به شرایط جدول لیگ حرفه‌ای امارات، بعید به نظر می‌رسد که یاران احمد نوراللهی عنوان قهرمانی فصل را از دست بدهند.
امروز مطالبی همچون زمان واریز اولین یارانه ۴۰۰ هزار تومانی سال، کدام خودرو بیشترین درصد گرانی را گرفت؟، دلار مرکز مبادله به نزدیک ۴۱ هزار تومان رسید، پیش بینی قیمت طلا و قیمت سکه، سود سهام کدام شرکت‌ها پرداخت می‌گردد؟، پیش بینی بورس فردا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تیم‌های پورتو و استوریل در چارچوب بازی‌های هفته ۲۴ مسابقات لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود یاران مهدی طارمی به پایان رسید.
با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات، نتیجه تقابل بازی الوصل و النصر در هفدهمین دوره لیگ حرفه‌ای امارات، به نتیجه 0-3 به سود الوصل تغییر کرد.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما ارزش افزوده بالایی ندارند و گرفتن بازار‌های صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورد استفاده است و این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می‌دهیم.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما از ارزش افزوده بالایی برخوردار نیستند بلکه گرفتن بازارهای صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورداستفاده است که این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می دهیم.
دیدار فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی بین تیم های آرژانتین و فرانسه که در ۱۲۰ دقیقه با تساوی پرگل به پایان رسیده بود در ضربات پنالتی به سود یاران مسی به پایان رسید.
دیدار فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی بین تیم های آرژانتین و فرانسه که در ۱۲۰ دقیقه با تساوی پرگل به پایان رسیده بود در ضربات پنالتی به سود یاران مسی به پایان رسید.
مصاف آرژانتین – مکزیک در حالی با نتیجه دو بر صفر به سود یاران مسی پایان یافت که پیش از گل لیونل بیم این وجود داشت، بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.
سهام عدالت گونه‌ای از یارانه است که از دولت نهم به مردم واگذار شد و با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران عرضه گردید و از زمان واگذاری تاکنون خبرهای زیادی پیرامون این سهام منتشر شده است. در جدیدترین خبر زمان واریز و میزان سود سهام عدالت بیان شده است.
اعضای هیئت دولت، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ