شهر مونته‌ویدئو به عنوان زادگاه جام جهانی شناخته می‌شود و به همین خاطر این ۴ کشور به مناسبت ۱۰۰ سالگی جام جهانی در سال ۲۰۳۰ به دنبال بازگرداندن این جام به زادگاهش هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم زنان فرانسه با برتری 6-3 برابر پاناما به عنوان صدرنشین گروه راهی دور یک هشتم نهایی شد.
تیم ملی ایتالیا در دومین بازی خود از دور گروهی جام جهانی زنان با نتیجه عجیب 5-0 مغلوب سوئد شد.
اگر چه اینروزها همه نگاه ها به تیم صمد مرفاوی در شهر فرغانه است تا صعود به جام جهانی را جشن بگیرد، اما تیم حسین عبدی هم خود را مهیای صعود به جام جهانی نوجوانان می کند.
پاری سن ژرمن در شبی که مسی دوباره به ترکیب اصلی برگشت به پیروزی دست پیدا کرد. این بازیکن آرژانتینی بازگشت خود به تیم پاریسی را با گل جشن گرفت.
سفر انزو فرناندز، ستاره جوان آرژانتینی بنفیکا، به کشورش برای جشن سال نوی میلادی بر خلاف دستور سرمربی باعث اعتراض دیگر بازیکنان این تیم پرتغالی شده است.
حضور نصرت گوکچه سرآشپز معروف در مراسم جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین و لمس کاپ قهرمانی جام جهانی حواشی زیادی ایجاد کرد.
جشن و شادی آنخل دی‌ماریا به مناسبت فتح جام جهانی همچنان ادامه دارد. او امروز تصویری منتشر کرد که نشان می‌دهد جام طلایی را خالکوبی کرده است.
درحالیکه به گزارش رسانه‌ها وضعیت سلامت پله رو به وخامت گذاشته خانواده او در بیمارستان حضور یافته‌اند تا جشن کریسمس را در کنار این اسطوره فوتبال برگزار کنند.
حضور گوکچه در جشن قهرمانی که با واکنش لیونل مسی نیز همراه شد، به شدت مورد انتقاد کاربران و هواداران فوتبال قرار گرفت و حتی فیلم‌هایی نیز در این زمینه منتشر شد که نشان می‌داد بازیکنان به طرز عجیبی مجبور به عکس گرفتن با این شخص شده‌اند.
جشن خانوادگی مسی، اتفاقی بود که میلیون هواداران این خانواده منتظر آن بودند.
تیم ملی آرژانتین پنج بار در ورزشگاه لوسیل بازی کرد که در سه بازی ظرفیت استادیوم به طور کامل پر شد.
پس از سوت پایان مسابقه، بازیکنان کرواسی جشنی بزرگتر از آنچه پس از پیروزی بر برزیل برپا کرده بودند را به نمایش درآوردند.
تصاویری از جشن مردم فرانسه در خیابان‌های پاریس را به مناسب صعود تیم ملی کشورشان به فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ مشاهده می‌کنید.
فابیو کاپلو می‌گوید جام جهانی قطر رسما پایان تیکی‌ تاکا را اعلام کرد و نشان داد مالکیت توپ بدون سرعت و خلاقیت هیچ ارزشی ندارد.
هر کدام از تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 با توجه به فرصتی که داشتند، زمانی را برای تفریح و استراحت بازیکنان تعیین کردند.
جهان در شور و هیجان فوتبال است و هر بازی از جام جهانی 2022 قطر دلایل بیشتری برای جشن گرفتن به طرفداران فوتبال می دهد.
ستاره‌های انگلیسی در قطر آبجو نوشیدن را کنار گذاشتند و برای جشن پیروزی بر ولز میلک‌شیک می‌نوشند.
برزیل و پرتغال اگر بازی های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.
هواداران تیم ملی اکوادور پس از پیروزی برابر قطر، به خیابان های پایتخت این کشور ریختند.
برگزارکنندگان یک جشن برای هواداران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر را به دلیل مصادف شدن با وقت نماز اجرای برنامه را متوقف کردند. یک کلیپ کوتاه نشان می‌دهد که یکی از برگزارکنندگان خطاب به جمعیت شرکت‌کنندگان در جشن می‌گوید: دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم، در واقع الان وقت نماز است، بنابراین توقف کرده و دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم.
آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ می تواند آخرین طعم حضور در این رقابت ها را برای ستاره های فوتبال ملی و دنیا به همراه داشته باشد.
در دیدار افتتاحیه جام جهانی المعز علی به دنبال شکستن رکورد بهترین گلزن تاریخ قطر است و اکوادور نیز نمی‌خواهد روند کلین‌شیت‌های متوالی‌اش قطع شود.
لحظه به لحظه به شروع بزرگ‌ترین جشن فوتبالی دنیا نزدیک و نزدیک تر می شویم.
پوستر جام جهانی توسط یک هنرمند زن طراحی شده است. "بوثینه المفتاح"، هنرمند زن قطری از پوسترهای جام جهانی که نماد جشن و هواداری فوتبال در سراسر قطر و جهان عرب است رونمایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ