مائوریسیو ساری، سرمربی لاتزیو، پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل رم در دربی دلاکاپیتاله، فاش کرد که گل تیمش روی برنامه‌ای از پیش تمرین شده به ثمر رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موتور سواری که در خیابان مشغول انجام حرکات غیر عادی روی موتور بود؛ تعادل خود را از دست داد و با خودرو برخورد کرد./آخرین خبر
«محمدرضا فهیمی» هوادار متعصب تیم فوتبال پرسپولیس که ۲۳ سال بر روی تخت آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بستری بود به دیار باقی شتافت.
ساری- انبارهای بنادر مازندران به محل دپوی نهاده و ذرت‌های فاسد و آلوده‌ای تبدیل شده که به دلیل ترک فعل بخش‌های مختلف، قابلیت مصرف دامی را از دست داده اند.
محمدهادی ساروی و امین میرزازاده دو کشتی‌گیر عنوان‌دار کشتی فرنگی ایران هستند که فردا در تورنمنت بین‌المللی بیشکک روی تشک خواهند رفت.
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
تیم دوبل نوشاد و نیما عالمیان با غلبه بر تیم قدرتمند آلمان و ثبت نخستین شگفتی مسابقات قهرمانی جهان به جمع ١٦ تیم برتر صعود کرد.
به گفته یک کارشناس فناوری، ذخیره سازی داده روی هارد درایو به زودی منسوخ می شود.
چیرو ایموبیله، کاپیتان لاتزیو، از تصمیم مائوریتزیو ساری برای تعویضش بسیار عصبانی شد و این عصبانیت را روی نیمکت نشان داد.
لاتزیو دیشب با یک گل به تورینو باخت در حالی که اعتقاد دارد داور با نگرفتن یک پنالتی واضح روی هیسای، در این شکست نقش مستقیم داشت.
وزیرخارجه رژیم صهیونیستی مدعی شده است که سفر به عربستان سعودی و عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی در سال جاری محتمل است.
متئو دارمیان به هواداران اینتر وعده داد که پس از بازی با بنفیکا روی سری آ تمرکز خواهند کرد تا رتبه چهارم را کسب کنند.
مدافع استقلال خوزستان امیدوار است سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر حفظ شود.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: هدف اصلی در درمان شخصی شده را روی سرطان معده منعطف کردیم که عوارض کمتری برای بیمار داشته باشد و بتواند در درمان و بهبودی تقریباً کامل تر و بهتر باشد.
اینترمیلان با کسب پیروزی 2-0 مقابل لچه به رده دوم سری آ صعود کرد.
ساری- پس روی و کاهش تراز آب دریای خزر و آب های ورودی به تالاب میانکاله سبب شده تا فرودگاه بین المللی درناها با خشکی دست و پنچه نرم کند.
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: با نظر شخص رئیس فدراسیون تکواندو به عنوان سرمربی به کارم ادامه می‌دهم و اگر احساس کنم مفید نیستم، می‌روم.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تیم جوانی داریم، اما همین نفرات پتانسیل حضور دوباره روی سکوی جهان و کسب مدال در المپیک را دارند.
بازیکن باتجربه مس کرمان در نیمه اول بازی با پرسپولیس با یک نجات بزرگ، مانع از گلزنی صادقی شد.
هتل سازی ستاره بارسلونا روی قبرستان مسلمانان!
نامگذاری شهر ساری با عنوانِ ««پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۲» از سال گذشته این امیدواری را به فعالان و کارشناسان میراثی داده بود که خانه‌های تاریخی در دست مرمت در بافت تاریخی شهر بعد از دو سال سرو سامان می‌گیرند، اما به نظر می‌رسد این اقدام بین‌المللی نیز نتوانسته خانه‌های تاریخی این شهر را از خطرِ تخریب نجات دهد. براساس طرح‌های مرمتی تهیه شده برای خانه‌های تاریخی ساری، سقفِ چند خانۀ قرار گرفته در این طرح حدود دو سال قبل برای بازسازی از روی بنا‌هایی مانند «خانۀ کلبادی»، «خانۀ صادقیان» و خانۀ میرگتی» حذف شدند، اما تصاویر ثبت شده در روز‌های گذشته از این خانه‌ها در بافت تاریخی ساری نشان می‌دهد که عملا هیچ اتفاق مرمتی برای نجات آن‌ها انجام نشده است و برعکس حذفِ سقف‌های قدیمی از این بنا‌های تاریخی در دستِ مرمت، به تخریب آن‌ها سرعت بخشیده است.
کارشناس مسئول بیماری‌های قلب و عروق اداره بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: گاهی جوان‌تر‌ها از دارو‌ها یا موادی که غیرقانونی است استفاده می‌کنند. این مواد شامل ال اس دی، شیشه، کوکائین و... است که می‌تواند سبب بروز ایست قلبی و یا سکته مغزی شود. در مورد دارو‌های بدن‌سازی، برخی اسید‌های آمینه مصرف می‌کنند که این اسید‌های آمینه می‌تواند آریتمی قلبی خطرناک ایجاد کند؛ بنابراین تاکید می‌کنیم جوانان کمتر از این دارو‌ها استفاده کنند و بیشتر سعی کنند پروتئین‌های سالم مانند تخم مرغ و گوشت مصرف کنند.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آخرین تجربیات علمی دانشمندان ما، بر روی تجهیزات سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش پیاده‌سازی شده است.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی آذربایجان، گفت: همه باید به ساعی کمک کنیم تا تکواندوی ایران به روزهای خوب خود بازگردد.
رویزمن یکی از معدود منتقدان کرملین است که پس از یک سری تظاهرات بزرگ مخالفان و در شرایطی که ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۱۲ برای تصدی پست ریاست جمهوری مبارزه می‌کرد، به ریاست شهرداری رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ