تیم منتخب ستارگان جهان با برتری مقابل تیم ترکیه در دیدار رده بندی جام جهانی کشتی فرنگی بعنوان سوم رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی در سومین تیم از منتخب ستاره های تاریخ فوتبال جهان که در FIFA 23 منتشر شده، حضور دارد.
تیم رباتیک دانش آموزان منتخب از سراسر کشور جهت شرکت در ۵ لیگ مسیریاب، راگبی، سومو ، خلاقیت و گزارش فنی در رده زیر ۱۷ سال با دانش آموزان ۲۴ کشور جهان در پکن رقابت خواهند کرد.
شاگردان منصوریان در نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم در سیرجان به میدان می‌روند.
هافبک تیم ملی ایران از سوی هواداران منتسب به اتحاد کلبا امارات به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد!
در صورت اخد مجوز استفاده از بازیکنان جدید، استقلال با ترکیبی دگرگون‌شده به نسبت قبل، لیگ بیست و سوم را آغاز خواهد کرد.
ماجرای انتخابات اتاق ایران که یک ماه پیش برگزار شد به دلیل برخی مواضع سیاسی رییس منتخب بخش خصوصی، نتیجه ریاست آن از سوی نواصولگرایان و طرفداران وضع موجود، با مخالفت مواجه شد و انواع و اقسام خبرسازی‌ها برای برکناری وی را انجام دادند که تاکنون نتیجه نداده و همه منتظرند که جلسه شورای عالی نظارت که شنبه آینده برگزار می‌شود تصمیم نهایی را بگیرد.
مهدی طارمی برای سومین فصل متوالی موفق شد در ترکیب منتخب فصل رقابت های لیگ پرتغال قرار بگیرد.
دارندگان اوراق سلف سکه مرکزی از تاریخ ۲۳ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری می توانند طی زمان بندی اعلام شده برای دریافت سکه طلا به شعب منتخب بانک ملی ایران در شهر تهران مراجعه کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران 19 بازیکن را برای حضور در سومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.
ستاره‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که دو تیم بالای جدول سهم زیادی به خود اختصاص داده‌اند.
سردار آزمون پس از گلزنی برای بایر لورکوزن در ترکیب تیم منتخب هفته بوندس لیگا قرار گرفت.
تیم منتخب هند به عنوان سومی هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در تهران دست یافت.
معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اختصاص ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندان از مساجد منتخب به سمت مصلای تهران جهت شرکت در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.
ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان برای حضور در تورنمنت رنکینگ آزاد کرواسی از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام شد.
فیلم‌های شانزدهمین دوره «سینماحقیقت» در چهار بخش بلند، کوتاه، نیمه بلند و شهید آوینی اکران می‌شوند. همچنین تعدادی از آثار منتخب برای مخاطبان در «موزه سینمای ایران»، نمایش خواهند داشت.
تیم منتخب جهان با شکست قاطع تیم گرجستان به عنوان سومی رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا دست یافت.
همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه پژوهش فناوری و فن بازار ۳۰ فناوری منتخب دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری با حضور وزیر علوم و معاون علمی رئیس جمهور رونمایی شد.
تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در حالی از سوی نشریه مارکا اعلام شده که مراکش و کرواسی بیشترین نماینده را آنجا دارند.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله، پنج تن به شهادت رسیدند و پنج تن دیگر زخمی شدند. یک زن سالخورده و یک کودک هم در میان شهدا دیده می‌شوند.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله، پنج تن به شهادت رسیدند و پنج تن دیگر زخمی شدند. یک زن سالخورده و یک کودک هم در میان شهدا دیده می‌شوند.
یک سوم ابتدایی لیگ در شرایطی به پایان رسید که این هفته ۱۵ گل از خط دروازه‌ها گذشت و پنج مسابقه برنده داشت.
یکی از نزدیکان آیت الله اعرافی گفت: متأسفانه عده‌ای با سوء استفاده از فضای پیش آمده، حرف‌هایی در فضای مجازی به آیت الله اعرافی نسبت داده‌اند که کذب است.
پس از حواشی در خصوص یک بیانیه مشکوک که به طلاب حوزه علمیه از سوی رسانه‌های معاند، نسبت داده شده بود، ایجاد شد مرکز خبر مدیریت حوزه‌های علمیه نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد.
هفته سوم بازی های لیگ برتر پر گل تر از هفته دوم بود. 19 گل در 8 بازی از خط دروازه ها عبور کرد و معدل گل در هر بازی بیش از 2 گل بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ