تظاهرات گسترده مردم سودان برای واگذاری کامل دولت به غیرنظامیان در مناطق مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می‌دهند.
نمازگزاران تهرانی همگام با مردم سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه، اهانت مکرر در کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند. همچنین ظهر امروز جمعه ۳۰ تیرماه، نمازگزاران قمی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلی قدس قم به سمت چهارراه شهداء راهپیمایی کردند.
رسانه‌ها با انتشار تصاویری از ادامه تظاهرات کارکنان معترض بیمارستان‌ها در آلمان به دلیل وضعیت دشوار مالی خود خبر می‌دهند.
تظاهرات ضد نتانیاهو در بیست و دومین هفته متوالی در مناطق اشغالی فلسطین ادامه یافت.
اتحادیه‌های فرانسه در ادامه فراخوان‌های اعتراضی علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور، با فراخوان جدیدی مردم را به تظاهرات دعوت کردند.
مردم پاریس در ادامه تظاهرات خود، امروز نیز به‌صورت گسترده در پایتخت این کشور به‌خیابان‌ها آمده و علیه دولت «ماکرون» شعار سردادند.
مردم فرانسه در ادامه تظاهرات هفتگی خود، امروز پنج‌شنبه نیز به‌صورت گسترده در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سردادند.
در ادامه تظاهرات علیه اصلاح قانون بازنشستگی در فرانسه، صد‌ها معترض با تجمع مقابل رستوران محبوب امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در پاریس، آن را آتش زدند. تظاهرات و اعتصاب‌های پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین، در چند شهر فرانسه، یازدهمین روز از بسیج عمومی علیه این اصلاحات بود و آتش زدن رستوران روتوند در پاریس در این روز بازتاب گسترده در رسانه‌ها داشت. این رستوران که در محله مون‌پارناس در مرکز پاریس واقع است، به این‌که رستوران مورد علاقه مکرون است، مشهور شده است.
سازمان دهندگان اعتراضات در اسرائیل تاکید کردند، هدف‌شان لغو کامل اصلاحات قضایی است نه تعویق آن از این رو به رغم تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل برای تعلیق اصلاحات قضایی به تظاهرات خود ادامه می‌دهند.
معترضان به «اصلاحات قضایی» در ادامه تظاهرات خود، امروز پنج‌شنبه در شهر تل‌آویو تجمع و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
درگیری بین پلیس و تظاهرکنندگان در آتن پس از تظاهرات هزاران نفری به دلیل تصادف مرگبار قطار که دست کم 57 کشته برجای گذاشت، همچنان ادامه دارد.
در ادامه تظاهرات ادامه‌دار علیه کابینه جدید و هشدارهای مقامات رژیم صهیونیستی، میلیاردر سرشناس یهودی هم هشدار داده که جامعه صهیونیستی به سمت فاجعه پیش می‌رود.
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
شامگاه گذشته تظاهرات در نقاط مختلف اردن در اعتراض به افزایش قیمت سوخت از سوی دولت این کشور، ادامه پیدا کرد.
تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به سفر روز یکشنبه «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور، شامگاه گذشته هم ادامه پیدا کرد.
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
«بعضی از خانم‌ها وقتی آن خانم بی‌حجاب را می‌دیدند خیلی ناراحت می‌شدند و با او صحبت می‌کردند. او هم همانطور که بین آن‌ها قدم می‌زد جواب آنها را می‌داد. البته هیچ دعوا و درگیری فیزیکی من ندیدم. فقط هر چند ثانیه یک بار چند خانم به او نزدیک می‌شدند و با او صحبت می‌کردند و دوباره از او دور می‌شدند و او هم به راهش ادامه مــی‌داد.»
معترضان در پایتخت مولداوی بار دیگر امروز در اعتراض به ادامه بحران انرژی و ناکارایی دولت در حل آن تجمع کردند.
تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین در محکومیت برگزاری انتخابات پارلمانی نمایشی ادامه دارد و تظاهرکنندگان با حمل پلاکارد و سر دادن شعار خواستار تحریم این انتخابات شدند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: تظاهرات مردمی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر، فردا پس از اقامه نماز جمعه در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.
فعالان محیط زیست در برلین پایتخت آلمان در اعتراض به سیاست آب و هوا و محیط زیست دولت تظاهرات برگزار کردند و دستان خود را با چسب روی زمین چسباندند. نیروهای پلیس برای جدا کردن دست تظاهرکنندگان از روغن استفاده کردند و در ادامه آنها را بازداشت کردند.
صدها نفر از مردم آلمان در شهر لوبمین در شمال شرقی این کشور در اعتراض به سیاست های برلین علیه روسیه و ادامه صادرات سلاح به اوکراین، برای دومین روز پیاپی تظاهرات برگزار کردند.
رسانه ها گزارش دادند: در ادامه اعتراضات اصناف در انگلیس بر سر حقوق و در واکنش به افزایش تورم، بیش از ۱۱۵ هزار نفر از کارکنان شرکت پست سلطنتی این کشور دست به تظاهرات زدند.
در ادامه واکنش ها به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ساکنان امان پایتخت اردن تظاهرات همبستگی با غزه برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ