در تمرین امروز تیم ملی کنعانی ابتدا با کادر پزشکی و سپس زیر نظر کادر فنی کارش را پیگیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملکرد مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا باعث ارائه پیشنهاداتی به وی برای پیوستن به تیم‌های خارجی و پذیرش تابعیت قطر شد که واکنش این بازیکن را به همراه داشت.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هشت بازیکنی که همراه با کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشتند را به دلایل مختلف در فهرست مد نظرش برای شروع کار قرار نداده است.
محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی ایران به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد.
پس از خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی منتشر کرده است.
مدافع تیم ملی فوتبال معتقد است؛ در وضعیت فعلی بهتر است که کی‌روش بماند و با یک برنامه‌ریزی درست تیم ملی خوبی بسازیم.
در شرایطی که مدافع میلان خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند که در تیم باشگاهی خود به او بازی نمی رسد.
در بخشی از تمرین امروز تیم ملی مرتضی پورعلی‌‌گنجی دچار مصدومیت شد اما مشکل خاصی نداشت و به تمرین برگشت.
مدافع چپ تیم ملی از امروز تمریناتش را شروع کرد اما فعلا جایی در تمرینات گروهی ندارد.
دو مدافع تیم ملی پس از سه روز درگیری با مشکلی عجیبی که داشتند، حالا در پک و زیر نظر کارلوس کی‌روش آماده حضور در جام جهانی می‌شوند.
انتظار می‌رود این دو مدافع لژیونر و تاثیرگذار تیم ملی ایران تا پایان هفته به تهران برگردند و در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور داشته باشند.
روزبه چشمی که چهار سال قبل لقب مدرن‌ترین مدافع وسط ایران را از کی‌روش گرفته بود، حالا در پُست جدیدی به کار این سرمربی پرتغالی آمده است.
مدیریت باشگاه الاهلی قطر پذیرای هیئت ایرانی متشکل از نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش و دو بازیکن ایرانی این تیم بود.
فلاح در تمرینات تیم ملی توانسته نظر کی‌روش را جلب کند و سرمربی پرتغالی با توجه ویژه و دقت نظر خاصی عملکرد او را زیر نظر داشت
مدافع مورد علاقه سرمربی تیم ملی به نظر می‌رسد یکی از مسافران قطعی قطر برای جام جهانی باشد.
سامان فلاح مدافع دهه هشتادی پیکان فرصت خوبی را برای حضور در جام جهانی وتبدیل شدن به جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در اختیار دارد.
محرمی که از ابتدای مسابقه برای دیناموزاگرب به میدان رفت، در دقیقه 68 روی اولمر مرتکب خطای پنالتی شد که نوح اوکافور توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند
محرمی که از ابتدای مسابقه برای دیناموزاگرب به میدان رفت، در دقیقه 68 روی اولمر مرتکب خطای پنالتی شد که نوح اوکافور توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند
کولیبالی مدافع تیم ملی سنگال می گوید که ایران پیش از این نیز بازی های خوبی را برابر تیم های بزرگ دنیا به نمایش گذاشته است.
عبدو دیالو مدافع تیم ملی سنگال دچار مصدومیت شده و وضعیت او برای بازی امروز نامشخص است.
محمدرضا خانزاده مدافع اسبق پرسپولیس، تراکتور و گل گهر، مورد توجه تیم بنگلادشی قرار گرفته است.
شجاع خلیل زاده با شجاعت در دقایق پایانی مانع از فروپاشی دروازه ایران مقابل اروگوئه شد.
به احتمال فراوان محرومیت حسین کنعانی‌زادگان بخشیده خواهد شد و او در دیدار با اروگوئه به میدان خواهد رفت.
شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور دراگان اسکوچیچ حضور ثابتی را در ترکیب تیم ملی تجربه کرد، در صورت بازگشت کارلوس کی‌روش وضعیت مبهمی خواهد داشت.
شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور دراگان اسکوچیچ حضور ثابتی را در ترکیب تیم ملی تجربه کرد، در صورت انتخاب کارلوس کی‌روش وضعیت مبهمی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ