دو زن شیاد که با بیهوش کردن مردان از آنان سرقت می‌کردند، به اتهام قتل یکی از طعمه‌های خود دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو ملی‌پوش مچ‌اندازی بانوان ایران موفق به کسب سهمیه سومین دوره بازی‌های رزمی جهان در عربستان شدند.
با اعلام فدراسیون جهانی مچ اندازی سونیا امیرشقاقی و شراره نظری، دو ملی پوش مچ اندازی ایران در بخش زنان سهمیه حضور در این رویداد را کسب کردند.
قالیباف با بیان اینکه اگر مشکل مسکن مردم را حل کنیم، مردم نه از ما یارانه و نه هیچ دیگر نمی‌خواهند، اظهار کرد: حل مشکل مسکن به تنهایی حل مشکل دائم معیشت آن‌ها است، در حال حاضر زن و مرد اگر مسکن نداشته باشند و به صورت دو شیفت نیز با هم کار کنند، نمی‌توانند اجاره خانه را بدهند.
یک منبع مطلع: این دومین بار است که چنین اتفاقی در این شهرستان رخ داده است.
تصویر فارس،از حضور دو زن که به نظر می‌رسد از مدعوین خارحی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی می‌باشند، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
طولی نکشید که به یک معتاد حرفه‌ای تبدیل شدم و آرام آرام مصرفم را افزایش دادم. در این میان گاهی مجبور می‌شدم برای خرید موادمخدر به منزل ساقی (توزیع کننده موادمخدر) بروم که دو بار نیرو‌های انتظامی در آن ساعات شب به من مشکوک شدند، اما، چون موادمخدر همراهم نبود، مرا آزاد کردند. از طرف دیگر، فرزندانم را با خودم می‌بردم تا کمتر مورد توجه قرار بگیرم. این در حالی بود که «فریدون» از اعتیاد من خبر نداشت، به همین دلیل از خرده فروش موادمخدر خواستم تا خودش مواد را به در منزلمان بیاورد.
برادر صدیقه در مورد جزئیات پرونده این‌طور می‌گوید: خواهرم از ساعت یک الی دو ظهر گم شد و فردای همان روز جنازه‌اش را پیدا کردیم. گویا یک آقایی در اطراف جنازه چوب جمع می‌کرده که جنازه خواهرم را دیده، همان موقع با آگاهی منطقه تماس گرفته.
«هیفا الجدیع»، سفیر عربستان سعودی در اتحادیه اروپا در دیدار با «شارل میشل»، رئیس شورای اروپا، ضمن ارائه استوارنامه خود، مسائل مورد توجه دو کشور و تحکیم همکاری‌های فیما بین را بررسی کرد.
دادستان همدان با تکذیب این ادعا که موضوع نزاع بر سر حجاب بوده است گفت: ماجرای رخ داده به دنبال درگیری لفظی و سپس فیزیکی در نحوه پذیرایی در محل بوده و از آنجا که حین درگیری روسری از سر متهمان می‌افتد.
لبنیاتی هاجرپور مشهد که بعد از فیلم خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری پلمب شده بود، فک پلمب شد
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.
موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی عکسی از حجاب دو زن را در سال ۱۳۱۳ در تهران را منتشر کرد.
خیانت‌های پی در پی مسعود مرا به طلاق وادار کرد و به همین دلیل حضانت «ناهید» را به او سپردم و جدا شدم. سپس سراغ دختر عمه ام رفتم که پدر و مادرش فوت کرده بودند و او به تنهایی زندگی می‌کرد. من هم زندگی در کنار دختر عمه ام را آغاز کردم و هزینه‌ها را نیز به طور مشترک می‌پرداختیم. در این مدت با کمک ناپدری ام مغازه‌ای را اجاره کردم و به فروش لوازم آرایشی و لباس زنانه روی آوردم.
مدیر ارشد تیم جستجو و نجات بریتیش کلمبیا گفت: بدون دریافت این پیام اضطراری احتمالاً بیش از یک هفته زمان می‌برد تا آن‌ها بتوانند این دو زن را پیدا کنند.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، ویدئومپینگ، نورافشانی، اهتزاز و نصب نما پرچم‌های گرامیداشت مقام مادر و روز زن در سطح پایتخت خبر داد.
سعید پارسایی از آخرین وضعیت الهه محمدی و نیلوفر حامدی خبر داد.
رائفی پور گفت: «حالا در کف خیابان چه اتفاقی افتاده است؟ مسئله تخلیه هجانات در شلوغی‌ها در کنار مسئله زن این دو به هم رسیده‌اند. ما باید با این واقعیت کنار بیاییم و بپذیریم. اگر جایی بود مثل ورزشگاه‌ها شاید این هیجانات به کف خیابان نمی‌رسید.»
گلاره ناظمی و زری فتحی، دو بانوی ایرانی در تیم داوری دیدار تیم‌های ژاپن و کره جنوبی قرار داشتند و این مسابقه را در جام ملت‌های آسیا قضاوت کردند. این بازی با برتری شش بر صفر ژاپن به پایان رسید
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو مرد و یک زن ماساژور که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد.
موساد هفته گذشته بیانیه بی‌سابقه‌ای را منتشر کرد که در آن از انتصاب تاریخی دو زن در هیئت رهبری عالی خود خبر داد. فردی به نام K یکی از کارکنان قدیمی موساد مسئولیت میز ایران را در موساد برعهده گرفته و مسئولیت مقابله با خطرناک‌ترین دشمن اسرائیل از جمله تهدید هسته‌ای را بر عهده دارد.
نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه
متهم گفت: آن شب وقتی فهمیدیم زن همسایه هنوز بازنگشته شیشه مصرف کردیم و بعد با کلیدی که از خانه شاکی قبلاً سرقت کرده بودیم وارد خانه شدیم. در حال خالی کردن وسایل و انتقال آن به داخل خانه‌مان بودیم که ناگهان صاحب‌خانه سر رسید.
نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: انتظار من این است که تقاضایی که در یکی دو هفته اخیر در گروه شیمیایی و پتروشیمی شکل گرفته است کماکان باقی بماند و نوساناتی که در طول مسیر شکل گرفته است بیشتر اصلاحات جزئی باشند مگر اینکه در سطح جهانی شاهد اتفاقات خاصی باشیم و مثلا نفت یا قیمت‌های جهانی اصلاح عمیقی داشته باشد که البته به لحاظ تکنیکال چندان این مسئله را متصور نیستیم و احتمالا روند صعودی ادامه خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ