وزیر نفت گفت: تحریم‌ها دیگر نمی‌تواند ابزارمناسبی برای کنترل ایران اسلامی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودبار- مدیر عامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان با تاکید بر لزوم به کارگیری توان و تخصص داخلی در بخش‌های مختلف گفت: تحریم‌ها منجر به توقف صنعت برق نشده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
کنعانی: تحریم‌های یکجانبه بعنوان یک ابزار غیرقانونی توسط دولت ایالات متحده و شرکا اروپایی آن علیه ملت ایران استفاده شده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است و هر گونه تحریم جدید ایران کاملاً مردود است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است.
بیش از چهل سال است، ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
بیش از چهل سال است که ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی،عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده گفت: جمهوری اسلامی ایران قائل به کرامت ذاتی زنان بوده و اصول ۲۰ و ۲۱ قانون اساسی بر برابری همه اعم از زن و مرد تاکید دارد.
در حالی که تلاش‌های ایران و آژانس برای حل‌وفصل این اختلاف بار‌ها به بن‌بست خورد، اما سفر اسفندماه رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران به نقشه راهی منتهی شد که دو طرف در سایه آن بر سر ابزار لازم برای حل‌وفصل این اختلاف‌ها تفاهم کردند. گروسی پس از بازگشت از این سفر اعلام کرد دوربین‌های نظارتی آژانس در برخی تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی که فعالیت آن‌ها در واکنش به تشدید تحریم‌های امریکا متوقف شده بود دوباره نصب خواهند شد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به استفاده از ابزار نرخ بهره گفت: روسیه در مقطعی با افزایش یکباره نرخ بهره از تحریم‌ها عبور کرد؛ اما به‌طورکلی نقش تغییرات بهره در اقتصادهای مختلف دنیا متفاوت است
ظاهراً دولت آمریکا دیگر علاقه‌ای به بازگشت به توافقنامۀ احیای برجام ندارد و به‌جای آن، دو گزینۀ دیگر را پیشنهاد می‌کند. گزینۀ نخست یک توافق کوتاه‌مدت است، به‌صورتی که در کنار کنترلِ برنامۀ هسته‌ای ایران، نظام تحریم‌ها نیز از هم نپاشد و به‌عنوان ابزاری برای دستیابی به یک توافق بلندمدت به خدمت گرفته شود. گزینۀ دوم، توافقی بلندمدت و همراه با تمدید برخی محدودیت‌های مربوط به برنامۀ هسته‌ای ایران است که تاریخ انقضای آن‌ها طبق متن برجام نزدیک است.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه تاکید کرد که تحریم‌ها نتوانسته بر عملکرد اقتصادی این کشور تاثیر منفی بگذارد.
لوپز-لیرا گفت: در حال حاضر، ChatGPT به داده‌هایی فراتر از تاریخ آموزش خود در سپتامبر ۲۰۲۱ دسترسی ندارد و این یعنی، ابزار هوش مصنوعی OpenAI با ترند‌های اخیر بازار، اخبار یا تحولاتی که می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر قیمت سهام و تصمیم‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشند، آشنا نیست.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر چه ادعا می‌شود تحریم‌ها برای شکستن مقاومت دولت است اما واقعیت آن است که دولت و ملت ما یکی هستند و تحریم‌ها کل اقشار جامعه ما را هدف قرار داده است.
جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۴ سال فعالیت خود با تحولات و فراز و نشیب های زیادی مواجه بود که بعضا برخی از فعالان سیاسی و کارگزاران نیز تحت تاثیر و یا مرعوب این تحولات قرار گرفته‌اند و با برخی از تحلیل‌ها در قالب هشدار و انزار نه تنها کمکی برای پیشیرد امور نکرده‌اند،بلکه آگاهانه و یا ناآگاهانه باعث ایجاد بدبینی و ترس از آینده در بین توده مردم شده‌اند.
واحد‌های توربین گازی MGT-۷۰ کپی سخت افزار زیمنس ساخته شده توسط ایران است. ایران قبل از اعمال موج اخیر تحریم‌ها، مجوز مونتاژ و تولید داخلی این توربین‌ها را دریافت کرده بود.
رئیس سازمان هواپیمایی گفت:برای اداره صنعت باید از فناوری استفاده کنیم که تحریم‌ها مانع انتقال اطلاعات هوانوردی به ایران شده است.
حسین امیرعبداللهیان گفت: تحریم‌های یکجانبه به ابزار مدرن برای نقض حقوق بشر تبدیل شده است و امروز کشور‌های برخی به دنبال آشوب و ترور بودند، اما اشک تمساح ریختند برای دختر ایرانی که فوت شد و برای همه ما ناراحت کننده بود.
ابزار رفع تحریم‌ها در دستان دولت است و اینک انتظار مردم اینست که دولت در موقعیت مناسب کنونی این گره را باز کند و به ماجرای چندین ساله مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت پایان دهد.
ابزار رفع تحریم‌ها در دستان دولت است و اینک انتظار مردم اینست که دولت در موقعیت مناسب کنونی این گره را باز کند و به ماجرای چندین ساله مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت پایان دهد.
در حالی که مذاکرات توافق هسته‌ای به پایان مسیر خود نزدیک می‌شود آمریکا همچنان به تحریم شرکت‌های پتروشیمی ایران ادامه می‌دهد. تحریم‌ها هم چنین می‌تواند ابزار موثری در مبارزه با تجارت غیرقانونی مواد مخدر باشند. اما تحریم‌ها تنها زمانی موثر هستند که بین سازمان‌ها هماهنگ شوند. تابستان امسال روسیه منبع شماره یک تحریم‌های جدید بود و هم چنان از آغاز جنگ اوکراین تاکنون هدف شماره یک بوده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ