در معاملات روز یکشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۸ هزار و ۷۷۰ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۳۶۱ واحد پایین آمد. فردا بازار چگونه خواهد بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در معاملات روز سه‌شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۸ هزار و ۸۶۳ واحد ریزش کرد و به سطح یک میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۶۷ واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته باز هم شاخص منفی می‌شود؟
در معاملات روز دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۹ هزار و ۱۲۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۴۵ واحد رسید. فردا هم این روند صعودی ادامه دار خواهد بود؟
احتمال می رود بازار در روز دوشنبه نیز با عرضه قوی کار خود را آغاز کند کنترل هیجان توسط بازارساز در معاملات فردا بسیار حیاتی است.
در معاملات روز دوشنبه، یکم خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۵ هزار و ۸۰۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۵۰۸ واحد بالا آمد. فردا نیز بازار صعودی خواهد بود؟
در معاملات روز دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۴ هزار و ۲۱۹ واحد -معادل ۶۲ صدم درصد- نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۸۶ واحد بالا آمد. آیا روند رو به رشد بازار همچنان ادامه دار خواهد بود؟
در معاملات روز یکشنبه، شاخص بورس تهران ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحد بالا آمد و نماد‌های کگل، رمپنا و خودرو بزرگان سبز بازار بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. فردا دوشنبه بازار چگونه خواهد بود؟ همچنان مسیر صعودی ادامه دارد؟
بورس تهران طی معاملات روز دوشنبه از بازگشت به روند صعودی بازماند. شاخص کل بازار سهام که در روز‌های اخیر روندی نوسانی داشت امروز به میزان ۱۰ هزار واحد افت کرد و در ادامه معاملات افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های شاخص ساز توانست فضای معاملات را در طول روز دوشنبه بهبود ببخشد. به دنبال این امر شاخص یاد شده به محدوده یک میلیون و ۷۸۵ هزار واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
شاخص کل طی روز جاری با کاهش۴۶۵۱ واحدی به عدد ۱میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۶ واحد رسید و شاخص کل در آغاز بهمن ماه دو روز متوالی منفی را ثبت نمود. فردا دوشنبه ۳ بهمن ماه بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
امروز مطالبی همچون این نمادها از یکشنبه حجم مبنا ندارند، پیش بینی مهم از بورس فردا، پالایش یکم باز هم رشد خواهد کرد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا اول بهمن، خبری مهم برای نماد‌های پالایش، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، "غدانه" دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود، بورس در دی ماه ۱۴۰۱ چگونه بود؟، چرا معامله گران حاضرند سکه را گران بخرند؟، ، ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاملات روز دوشنبه بازار سهام برخلاف دو روز ابتدایی هفته مثبت پایان یافت و شاخص کل بورس ۲۸ هزار و ۹۰۰ واحد رشد کرد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، هشدار مهم درباره فروش سهام عدالت!، پیش بینی مهم از بورس فردا، طلا بخریم یا گواهی سپرده طلا؟، ده خبر مهم برای بورس فردا دوشنبه ۲ آبان، افت چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار / بیش از ۶ میلیون دلار در بازار توافقی دادوستد شد، پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳۱ مرداد + فیلم، تحلیل تکنیکال شبندر + فیلم، تحلیل نماد فرابورس | برجام فرابورس را به بالا پرتاب کرد؟، چه خبر از بزرگان بورس | بازگشایی فولاد، سبز پوشی فراکاب‌ها و تعلیق وسالت!، آیا قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است؟، خبر مهم برای بورسی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به روشنی عرض می‌کنم که ما در تضمین‌ها، تحریم‌های سپاه و لیست قرمز با آمریکایی‌ها مشکل داریم و تا این مشکلات حل نشود، از منافع ملی خودمان عدول نخواهیم کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) برای دستگیری تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر می کنم.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه از اعطای هفتمین جایزه اجلاس سالیانه حقوق بشر اسلامی به شیرین ابوعاقله و دکتر مندلا ماندلا خبر داد.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس ضمن انتقاد از بی‌توجهی به ظرفیت‌های قانون مجلس برای ساماندهی ورزش کشور،گفت: ناهنجاری‌های حوزه ورزش و جوانان حاصل قانون‌گریزی دولت سابق است.
عینک هوشمند واقعیت افزوده XRAI Glass با تبدیل فوری صدا به نوشته، جامعه ناشنوایان را قادر می‌سازد تا به راحتی در مکالمات روزمره شرکت کنند.
WATCH 3 Pro 2022 هوآوی به سیستم ناوبری ساعت مستقل خود توسعه یافته هوآوی مجهز شده است. این سیستم به دوچرخه سواران و دوندگان درون شهر امکان ردیابی مکان فعلی خود را می‌دهد. این ساعت هوشمند از عملکرد ECG پشتیبانی خواهد کرد. این عملکرد وضعیت سلامت کاربران که شامل ضربان قلب و سطح فشار خون است را با سرعت و دقت بالا ردیابی می‌کند.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
بسیاری از سهامداران طی پیام هایی اعلام کردند که اگر ممکن است متحد شویم و کسی سهمی نفروشد تا بورس به روند صعودی خود باز گردد. آیا این کار امکان پذیر است؟ معمای زندانی به این پرسش پاسخ می دهد و این مسئله را با ابراهیم سماوی کارشناس بازار سرمایه بررسی کردیم.
ویروسی که ۹۰ درصد بزرگسالان جهان را مبتلا می‌کند
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ