راهپیمایی گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در سراسر کشور برگزار شد و مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی در دست، انزجار خود را از دخالت غربی‌ها در امور داخلی ایران اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهد عینی در این باره می‌گوید: «چند مرد هم به او تذکر دادند که روسری‌اش را سرش کند، ولی چیزی که من دیدم این بود که نیروی انتظامی آن چند مرد را از صحنه دور کرد. نیروی انتظامی اجازه نمی‌داد نظم تظاهرات خراب شود.
وایتی از ثبت یک تصویر عجیب در تظاهرات روز دانش‌آموز که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است. ...
نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اینکه برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل اغتشاشگر ضرورت دارد، گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پایانی بر تحرکات اغتشاشگران است.
رسانه‌های خارجی راهپیمایی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در ایران را پوشش دادند و در این بین خبرگزاری انگلیسی نوشت، ده‌ها هزار ایرانی در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافت.
در سالروز ۱۳ آبان که به یاد شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی به نام روز دانش آموز نامگذاری شده، اقشار مختلف مردم قم با برپایی راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.
رئیس قوه قضائیه در صفوف مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان حضور یافت.
مراسم راهپیمایی۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در تهران و به‌صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.
راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی کرمانشاه برگزار شد.
فیلمی از راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی را مشاهده می‌کنید.
در متن قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان آمده است: از امت ایران اسلامی می‌خواهیم در مقابل دست آتش‌افروز و جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا می‌دارد ید واحده بوده و وحدت و انسجام خود را حفظ نمایند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران حضور یافت.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار می شود.
قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۱ قرائت شد.
زنان، مردان، کودکان و نوجوانان سنندجی با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق» مسیر میدان آزادی، پیاده راه فردوسی و میدان انقلاب را طی کردند.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
راهپیمایی گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در سراسر کشور برگزار شد و مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی در دست، انزجار خود را از دخالت غربی‌ها در امور داخلی ایران اعلام کردند.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار می شود.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در سراسر کشور آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی تا دقایقی دیگر با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز می‌شود.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در مشهد برای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی ۱۳ آبان برنامه‌ریزی شده است.
اصفهان- رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در کلانشهر اصفهان را اعلام کرد.
بر این اساس محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح وجود خواهد داشت. همچنین از ساعت ۷:۳۰ روز جمعه ۱۳ آبان‌ماه در خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع خیابان مفتح تا خیابان قدس ممنوعیت تردد برقرار خواهد بود.
مشهد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان روز جمعه از میدان شهدای مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ