سرمربی ایرانی اتحاد کلباء از غیبت سه بازیکن تیمش در دیدار فردا ابراز نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن اتحاد کلباء می گوید که امیدوار است با فرهاد مجیدی، رتبه خوبی را در لیگ کسب کند.
وزارت خارجه کره جنوبی از انجام رایزنی های هسته ای در سطح بالا با مقامات اماراتی در سئول خبر داد.
فعالیت تمامی ادارات در سطح استان کرمان (به غیر از مراکز حساس و خدمات‌رسان) در روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه جاری تعطیل اعلام می‌شود.
بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به تفاوت و تنوع شرایط آب و هوایی در سطح کشور شاید بهتر باشد که تعیین ساعات کار ادارات در استان‌ها با لحاظ مقرراتی به استانداران تفویض شود تا در وضعیت اضطراری و موارد لزوم متناسب با شرایط استان تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی از امارات به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی از امارات به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد کرد.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از سه پیروزی در سطح دوم مسابقات قهرمانی آسیا، برای رسیدن به جمع مدعیان باسابقه این رشته باید امارات را شکست دهد.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از سه پیروزی در سطح دوم مسابقات قهرمانی آسیا، برای رسیدن به جمع مدعیان باسابقه این رشته باید امارات را شکست دهد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: روابط بین جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی، روابط رو به جلویی است و شاهد ارتقای سطح همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ترافیک به‌دلیل آغاز به کار ادارات و مدارس در سطح معابر شهر خبر داد و گفت: راکبین موتورسیکلت از تردد داخل تونل ها جدا خودداری کنند.
امارات به دنبال کاهش سطح نمایندگی خود در اراضی اشغالی به دنبال اظهارنظر فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی است.
رئیس امارات متحده عربی در گفتگو با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، تاکید کرد: امارات آماده رفع سوء تفاهم‌ها و ارتقای سطح روابط با ایران است.
نخست وزیر ایتالیا و رئیس امارات پس از دیدار در دبی و رایزنی درباره همکاری های دوجانبه به ویژه در بخش انرژی، از ارتقای سطح روابط دوجانبه به شرکت راهبردی خبر دادند.
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
بر اساس تصمیم کار گروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر شد کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان مرکزی (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رستان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانه و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هست با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط) دورکار هستند.
مشهد ـ رئیس سازمان بسیج ادارات کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ هزار میز خدمت عمومی و ۲۵۰۰ میز خدمت تخصصی در سطح کشور برگزار شد.
روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی، از تغییرات بزرگ در رقابت های لیگ قهرمانان و برگزاری آن در سه سطح خبر داد.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: سطح تیم‌ها در لیگ امارات به هم نزدیک است و این چیزی است که این لیگ را متمایز می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: سطح تیم ها در لیگ امارات به هم نزدیک است و این چیزی است که این لیگ را متمایز می‌کند.
اهواز - به علت وقوع گرد و خاک، تمام ادارات و مدارس سطح شهرستان باوی در استان خوزستان تعطیل اعلام شدند.
هاشمی‌گلپایگانی با تأکید بر این‌که دولت نمی‌تواند متکفل بحث عفاف و حجاب باشد، گفت: دولت اگر بتواند مسئله عفاف و حجاب را در ادارات حل کند50 تا 60 درصد مشکل رفع می‌شود ولی وقتی قادر نیست، چگونه می خواهد مسئولیت حل مشکلات عفاف و حجاب در سطح جامعه را برعهده بگیرد؟!
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مقرر شد تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۶.۳۰ تا ۹ صبح در سطح شهر تهران ممنوع باشد. هم‌چنین کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد و قرار است ساعات کاری ادارات از ۷ تا ۹ صبح به‌صورت شناور باشد.
مشهد _ رئیس بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی گفت:در سطح استان ۵۷۰ پایگاه مقاومت و ۱۸۵ پایگاه بسیج در ادارات خراسان رضوی فعال هستند.
خبرگزاری امارات گفت: بازگشت سفیر امارات به ایران در چارچوب تصمیم سابق ابوظبی برای افزایش سطح نمایندگی دیپلماتیک تا سطح سفیر صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ