آرسنال و رم مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا را با پیروزی به پایان رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرسنال امشب در خانه نیوکسل به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را 2-0 شکست دهد تا به تهدید سیتی صدرنشین از فاصله نزدیک ادامه دهد.
منچسترسیتی با نتیجه 3-0 از سد وستهم گذشت و بالاتر از آرسنال در صدر جدول رده بندی ایستاد.
روزنامه های انگلیس به توقف آرسنال در خانه مقابل ساوتهمپتون و خطر از دست رفتن صدرنشینی پرداختند.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم گفت با اینکه آرسنالی‌ها از این تساوی ناراحت هستند ولی هیچ چیز تمام نشده و سرنوشت این تیم در دستهای خودش است.
صدرنشینی آرسنال تا پایان فصل از نظر ابر رایانه‌ای که نتایج مسابقات فوتبال را بررسی و پیش‌بینی می‌کند هم قطعی است.
آرسنال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در خانه لستر موفق شد این تیم را 1-0 شکست دهد تا فاصله‌اش با منچسترسیتی را به 5 امتیاز افزایش دهد.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی مقابل استون‌ویلا و رسیدن به سه امتیازی آرسنال صدرنشین به تمجید از شاگردانش پرداخت.
اورتون امروز در اولین دیداری که تحت هدایت شان دایش برگزار کرد، توانست آرسنال صدرنشین را 1-0 شکست دهد و اجازه نداد توپچی‌ها به سومین برد متوالی خود در لیگ برتر دست یابند.
اورتون امروز در اولین دیداری که تحت هدایت شان دایش برگزار کرد، توانست آرسنال صدرنشین را 1-0 شکست دهد و اجازه نداد توپچی‌ها به سومین برد متوالی خود در لیگ برتر دست یابند.
سرمربی سیتی تاکید کرد که آرسنال در بازی امشب عملکردی خوبی داشت و فراتر از انتظار ظاهر شد.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کند.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کرد.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید صدرنشین فعلی لیگ برتر در ادامه فصل به رتبه‌های پایین‌تر سقوط کرده و منچسترسیتی و منچستریونایتد قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ خواهند شد.
سیتی با هدایت «پپ گواردیولا» با این باخت فرصت ویژه ای را برای نزدیک شدن به آرسنال صدرنشین از دست داد و با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. یونایتد هم با برد امروز ۳۸ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.
آرسنال با کسب پیروزی چهار بر یکدو در خانه برایتون صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کرد.
گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال، می‌گوید توپچی‌ها باید پیش از تعطیلی لیگ برتر به خاطر جام جهانی صدرنشینی خود را حفظ کنند.
توپچی‌ها موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد همشهری خود بگذرند و فاتح دربی لندن شوند.
توپچی‌ها موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد همشهری خود بگذرند و فاتح دربی لندن شوند.
آرسنال با ارائه نمایشی مقتدرانه در خانه برنتفورد با نتیجه ۰-۳ به پیروزی دست یافت.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. کوین دی‌بروینه هم دو پاس گل داد.
میکل آرتتا از سبک بازی آرسنال و نتایج خوب تیمش راضی است ولی گفت که هنوز در ابتدای راهند و فصلی طولانی در پیش خواهد بود.
آرسنال موفق شد در دیدار مقابل فولام ۳ امتیاز بازی را کسب کند و دوباره صدرنشین شود.
آرسنال 9 امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی هم صعود کرد. تا الان آرسنال تنها تیم فصل جاری جزیره بوده که سه برد متوالی داشته
دبیر کل کانون صرافان کشور گفت: با توجه به بخشنامه های ارزی اخیر بانک مرکزی و مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی، شاهد آرامش در بازار ارز هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ