مرحله اول کاراته وان سبک‌های آزاد کاراته ایران در دو بخش بانوان و آقایان طی روز‌های 19 و 20 آبان در سالن طالقانی شهرری برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
مهاجم جوان تیم شباب الاهلی با مسئولان اتحاد کلباء به توافق رسیده و به زودی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی می پیوندد.
دو زن 19 و 20 ساله از وسام بن یدر به جرم آزار و تجاوز جنسی شکایت کرده اند.
سرمربی پرسپولیس روز گذشته فهرست تیمش را 19 نفر قلمداد کرد، در حالی که این تیم بیست بازیکن تحت قرارداد دارد.
مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید برخی بازیکنان به دلیل مسائل مالی با پرسپولیس قرارداد نبستند.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
سیبا موتور روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری کامیون کشنده FAW CA4250 و کامیون کمپرسی FAW CA3250  را در بورس کالا عرضه می‌کند.
رونمایی از سرمربی بعدی تیم ملی به عجیبترین شکل ممکن در حضور مهدی تاج انجام شد.
تیم پرسپولیس با حضور لئوناردو پریرا و عیسی آل‌کثیر در خط حمله به استقبال نیم فصل دوم خواهد رفت.
جمال موسیالا، مهاجم 19 ساله بایرن مونیخ، بهترین بازیکن سال تیم ملی آلمان در سال 2022 انتخاب شد.
تصویر توزیع شده از سوی بانک انگلیس در 19 دسامبر 2022 نشان دهنده طرح های اسکناس های جدید 5 و 10 و 20 و بانک مرکزی انگلیس گفته است تصویر پادشاه جدید در اسکناس ها قرار می گیرد بدون اینکه دیگر بخش های اسکناس ها تغییر کند.
دور جدید اردوی تمرینی و انتخابی تیم‌های ملی تفنگ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از یکشنبه، 27 آذر ماه آغاز می‌شود.
باشگاه پرسپولیس درآمدهای خود در فصل جاری تا پایان شهریور را 19 میلیارد و 876 میلیون تومان قلمداد کرد.
باشگاه پرسپولیس درآمدهای خود در فصل جاری تا پایان شهریور را 19 میلیارد و 876 میلیون تومان قلمداد کرد.
نواک جوکوویچ پس از شکست در فینال مسترز پاریس برابر هولگر رون 19 ساله او را شایسته قهرمانی دانست.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
کمیته انضباطی به طور رسمی میزان جرایم انضباطی افراد شاغل در فوتبال در فصل گذشته را اعلام کرد.
رقابت‌های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و ناصر علیزاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و ناصر علیزاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدعلی گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا مختاری نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و پویا دادمرز نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
چزاره کاسادی، هافبک 19 ساله اینتر، با انتقالی در مجموع 20 میلیون یورویی و قراردادی شش ساله، به زودی لباس باشگاه چلسی را به تن خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ