شاگردان مجتبی حسینی با گل دیر هنگام شرزود تمیروف به برد مهمی برابر استقلال خوزستان رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست مشورتی وزرای سابق امور خارجه و امیرعبداللهیان در مرکز مطالعات وزارت خارجه برگزار شد.
کاپیتان باتجربه پیکان در این تیم ماندگار شده و برای لیگ بیست و سوم خود را آماده می کند.
رییس دستگاه قضایی استان عناوین اتهامی متهم که در کیفرخواست ذکر شده بود را ۸ مورد عنوان کرد و افزود: از تعداد ۸عنوان اتهامی، دو مورد حکم برائت صادر شد و در شش عنوان دیگر، دادگاه وفق قانون تعیین مجازات کرده است.
بانوی ملی‌پوش تیم پارادوومیدانی ایران موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در مسابقات قهرمانی جهان شد.
وکیل توماج صالحی به آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران اشاره و اظهار کرد: امروز رای پرونده دادگاه بدوی توماج صالحی به ما به عنوان وکیل پرونده ابلاغ شد. رای صادره به عقیده ما رای خوبی است.
نخستین کنگره بین‌المللی دیپلماسی ملل، از روز گذشته یکشنبه، ۱۸ تیرماه با حضور عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی، علی اکبر صالحی، قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم و رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی و سفرا و نمایندگانی از کشورهای اتریش، لهستان، کرواسی، مالزی، تاجیکستان، رومانی، روسیه، کره جنوبی، بولیوی، ونزوئلا، فیلیپین، فنلاند، اساتید برجسته علوم سیاسی و روابط بین‌المللی دانشگاه‌های سراسر کشور در تالار پیامبراعظم(ص) دانشگاه اصفهان آغاز شد و تا پایان امروز نیز ادامه دارد.
ویزای محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی والیبال نیز برای سفر به آمریکا صادر نشده است.
عطایی باز هم از آرمان صالحی لیبروی دوم تیم ملی استفاده نکرد.
زمان آن رسیده است که همه چیز را در یک مناظره رو در رو ببینیم. در یک مناظره زنده، چشم در چشم و کلمه در برابر کلمه. این حق مسلم ماست که بدانیم چه براین کشوررفته است. بدانیم چه کسی راست می‌گوید و ناراستگویی برخی‌ها چه هزینه‌هایی برای مردم و کشور ایجاد کرده است.
میثم صالحی امروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شده است.
مهاجم تیم فوتبال پیکان از اینکه تیمش از امتیاز میزبانی بازی با پرسپولیس بهره نبرده است، انتقاد کرد.
کاپیتان پیکان مقابل هوادار نمایش خوبی ارائه کرد؛ او گل پیروزی تیمش را زد و البته که اعتقاد داشت یک پنالتی روی او گرفته نشده است.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت الله محقق داماد، داوری اردکانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، بیژن زنگنه، اسحاق جهانگیری، احمد وحیدی، محمد شریعتمداری، محمد نهاوندیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، جواد ظریف، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، مهدی هاشمی، حسین امیرعبداللهیان، محسن حاجی‌میرزایی، حسین دهقان، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، رضا فرجی دانا، سید محمد بطحایی، مسعود کرباسیان، بهروز کمالوندی، حسینعلی امیری و ... برگزار شد.
ابراهیم صالحی می‌گوید با پیروزی این هفته پیکان آنها از استرس خارج شده‌اند.
سرمربی پرتغالی سپاهان و کاپیتان پیکان در اواسط نیمه اول بازی امروز چالش جالبی را تجربه کردند.
مهاجم باتجربه تیم فوتبال پیکان معتقد است تیمش باید با پیروزی از زمین خارج می‌شد.
استفاده از واژه «معترض» برای افراد مجرم که بعضاً اقدام به ترور و قتل نیرو‌های حافظ امنیت کردند، استفاده از عناوین اجتماعی مانند پزشک، ورزشکار، هنرمند، سوءاستفاده از احساسات خانواده مجرمان و پوشش پررنگ احساسات پدرانه و مادرانه و همچنین انتشار تصاویر خصوصی از زندگی آن‌ها برای نزدیک کردن حس همدردی با آن‌ها و فراموش شدن جنایت‌های شکل گرفته از جمله اقدامات رسانه‌ای است که اکنون در حال انجام است.
نایب رئیس فدراسیون بوکس می گوید تصمیم وزارت ورزش بعد از برکناری ثوری برای انتخاب سرپرست به یکباره تغییر کرده است.
مجمع فوق‌العاده فدراسیون بوکس برگزار شد و سیامک صالحی نایب رئیس فدراسیون طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی اداره فدراسیون را برعهده گرفت.
لیبروی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: از زمانی که بهترین تیم قرن شدیم کم و کاستی های زیادی داشتیم اما این کم و کاستی‌ها بازیکنان تیم ملی را از هدف خود دور نکرد.
آیین نکوداشت خدمات علمی و فرهنگی رئیس سابق کمیته ملی المپیک با حضور اساتید دانشگاه، مقامات فرهنگی، لشکری و کشوری در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در حوزه دیپلماسی ورزشی از تجربه گذشته استفاده خواهد کرد، گفت: در مجموع مسیر صالحی امیری را ادامه می‌دهم اما با تجربه و سلیقه خودم
جلسه مشترک وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون سوارکاری برگزار شد و راهکارهای مختلف برای حل مشکل این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ