در این استودیو‌ها برنامه‌های پایه‌های مختلف ضبط می‌شد؛ هنوز نمی‌توان خسارت ناشی از این حادثه را برآورد کرد، اما خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
۵۳ مدرسه فلسطینی واقع در کرانه باختری در معرض تخریب از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند و آینده بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز فلسطینی این مدارس در هاله‌ای از ابهام است.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
سمنان- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان، از اجرای طرح تحولی «فهم قرآن» در ۱۳۰ مدرسه ابتدایی سراسر استان همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.
سمنان- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان، از اجرای طرح تحولی فهم قرآن در ۱۳۰ مدرسه ابتدایی سراسر استان همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.
سمنان- معاون آموزش و پرورش استان سمنان از ساخت و تحویل هشت مدرسه جدید به این اداره کل در سال تحصیلی جدید با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان خبر داد.
چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان به میزبانی جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود.
سومین مدرسه فصلی ایرانداک با عنوان «مدرسه تابستانی هوش مصنوعی» با مشارکت نزدیک به ۷۰ دانش‌پذیر به‌صورت حضوری و مجازی در واحد آموزش برگزار شد.
عادل فردوسی‌پور (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۵۳) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه اهل ایران است.
بخشی از افت شدید دانش‌آموزان ایرانی در دو دوره اخیر آزمون به فقیرشدن جامعه ایران مربوط است و نمی‌توان همه این افت را به تغییر کتب درسی و کرونا نسبت داد. دلیل اصرار طبقات بالا بر ورود به دانشگاه این است که می‌خواهند بگویند ما اگر در طبقه بالا هستیم، استعداد و شایستگی‌اش را داریم. یکی از کارکرد‌های آموزش این است که شکاف‌های ناشی از «لاتاری تولد» را به حداقل برساند.
اصفهان- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و دبیر ستاد ثبت‌نام استان اصفهان گفت: مدرسه محدوده سکونت، بهترین محل ثبت نام دانش آموزان است.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مقاوم سازی و احیای مدرسه شهید حَلبیان معروف به مدرسه «قصه‌های مجید» خبر داد.
مدرسه تابستانه هوش مصنوعی ۱۳ تا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
وزارت آموزش و پرورش در تلاش است پس از استخدام آموزگاران ابتدایی، آزمون‌های دیگری را برای جذب آموزگار مقطع متوسطه و مربیان پرورشی برگزار کند اما خبری از جذب مشاور نیست.
جنجالی تین مناظره روزهای اخیر مربوط به یک مناظره اقتصادی است که اخیرا از تلویزیون پخش شده است. مناظره میان دو چهره شناخته شده یکی موسی غنی نژاد اقتصاد دان برجسته ایرانی که به عنوان پدر معنوی بخش بزرگی از اقتصاددانان معتقد به بازار آزاد مطرح است و دیگری نیز مسعود درخشان که درسخوانده مدرسه اقتصاد لندن است و رشته ای با عنوان معارف اسلامی و اقتصاد را در دانشگاه امام صادق (ع) راه اندازی کرده است.‌
مدرسه علم و فناوری کوانتوم شریف با نام نوآوری کوانتوم شریف با هدف آموزش و ترویج علم و فناوری کوانتوم در فضای علمی و مهندسی کشور افتتاح شد.
دیوید سداریس جستارنویس سرشناس آمریکایی، می‌گوید: شاید این روز‌ها دیدن جوانی که از مادرش فندک می‌گیرد شرم‌آور به نظر بیاید، اما سیگار همیشه مایۀ قضاوت دیگران نبوده است. سداریس در این جستار از حال‌وهوای روزگاری می‌گوید که آدم‌ها تقریباً در هر جایی که فکرش را بکنید، از بیمارستان و تلویزیون گرفته تا مدرسه و محل کار، آزادانه سیگار می‌کشیدن؛ ماجرای سیگاری‌شدن خودش را بازگو می‌کند؛ سرفه‌های سنگین و صدای نفس خشن مادرش را به یاد می‌آورد و نهایتاً از آخرین سیگاری می‌گوید که در یکی از کافه‌های فرودگاه شارل دوگول دود کرد و سیگار را برای همیشه ترک کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی مدرسه امداد و نجات خبر داد.
سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر یک روزه به استان خوزستان، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید نگهبان شهرستان بهبهان را افتتاح کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید برای هر کدام از دانش‌آموزان به اقتضای نیازها و استعدادهای آنها برنامه‌ریزی کنیم، یعنی استعدادیابی در بستر مدرسه تلویزیونی برای ما بسیار اهمیت دارد.
مدیر شبکه آموزش گفت: شرکت‌های دانش بنیان می توانند در شبکه آموزش اقدامات خود را معرفی می‌کنند؛ نحوه چگونگی ارائه خدمت و ویژگی خدمات دانش بنیان خود را بدون نام بردن شرکت توضیح دهند.
طبق نامه ابلاغ‌شده، به دلیل مختلط‌ بودن کلاس‌های درس کودکان که به ۲۴ نفر می‌رسد، دختران ممنوع از تحصیل شدند و تعداد پسران هم، چون به حد‌نصاب نمی‌رسد، آموزش‌و‌پرورش گفته مدرسه باید تعطیل شود؛ بنابراین باید این کودکان برای تحصیل به روستای جابان در ۴۰ کیلومتری روستای خود بروند یا در مدرسه شبانه‌روزی کیلان در ۶۰ کیلومتری گرمابسرد درس بخوانند.
سید مهدی جوادی متولد 1366 مدرس دانشگاه و دارای دکتری حقوق بین الملل است. در کارنامه حرفه‌ای‌ او عضویت در جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم سینمایی؛ مدير برنامه ريزي جشنواره هاي مقاومت و سينماي دفاع مقدس، مشاور معاون فرهنگی وزیر کار و امور اجتماعی، رئیس کارگروه هنر و رسانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قائم مقامی شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری رایمون، دبیر کمیسیون خدمات محتوایی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و تهیه کنندگی آثار تلویزیونی، مستند، سینمایی و انیمیشن دیده می شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ