بوکسور وزن ۶۳.۵ کیلوگرم ایران با برتری برابر حریف خود، به دور دوم قهرمانی آسیا صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارینا غفاری» نماینده ایران در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی نوجوانان جهان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
شاگردان ابراهیم اشکش و محمودی نیا در ادامه آماده سازی پیش فصل به تساوی بدون گل مقابل یکدیگر رضایت دادند.
نماینده ایران در بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد.
متین رضایی به مرحله یک چهارم نهایی وزن 68- کیلوگرم مسابقات جهانی تکواندو صعود کرد.
ملی‌پوش وزن 68- کیلوگرم تکواندوی ایران به دور دوم رقابت‌های قهرمانی جهان راه یافت.
سرمربی مس شهربابک نمایش این فصل تیمش را هم با حضور در رده ششم به پایان رساند و این در حالی بود که آنها در مقطعی حتی مدعی صعود هم بودند.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، از نتیجه بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل رم رضایت ندارد اما از شاگردانش درخواست می‌کند برای صعود به فینال بجنگند.
مس شهر بابک به نتیجه تساوی مقابل خوشه طلایی رضایت داد تا از قافله صعود به طور کامل فاصله بگیرد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
سرمربی مس شهربابک توضیحات مفصلی درباره حواشی بازی روز گذشته تیمش در دستگردی اکباتان، شرایط تیمش و دلایل تشنج‌ها مطرح کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از صعود تیمش به فینال جام اتحادیه ابراز رضایت کرد و تاکید کرد که اولدترافورد دوباره ترسناک شده است.
نوید رجایی گفت: اگر نگاهی به شاخص کل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مقاومت یک میلیون و ششصد هزار واحد شکسته شده و بازار در این ناحیه تثبیت شده است.
سرمربی استقلال خوزستان با ابزار رضایت از روند آماده سازی تیمش برای نیم فصل دوم، از انگیزه شاگردانش برای کسب جواز صعود می‌گوید.
دریای بابل در بازی خانگی این هفته مقابل خیبر خرم آباد به تساوی بدون گل رضایت داد.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، از صعود برزیل به دور حذفی جام جهانی ابراز رضایت کرد.
اسطوره تاریخی فوتبال الجزایر با اظهار رضایت از عملکرد تیم ملی مراکش در دیدار با بلژیک امیدوار است این تیم با شکست کانادا در روز پایانی عملیات صعود را تکمیل کند.
هلند و اکوادور در دور دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تساوی یک بر یک رضایت دادند که تیر خلاصی به قطر بود و شانس این تیم را برای صعود به دور دوم به صفر رساند.
تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صعود افزایش یابد.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری اولین دیدار در جام جهانی قطر گفت: بیشتر از دوره های گذشته به صعود تیم ملی امیدوار هستیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، از عملکرد تیمش در دیدار برابر بارسلونا رضایت دارد.
محمدنبی رضایی در نیمه‌نهایی کانوی یکنفره ۵۰۰ متر مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان دوم شد و به فینال A صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ