رضا یزدانی که شایعه شده بود قرار است به سفارش فدراسیون برای تیم ملی ایران بخواند چنین موضوعی را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع کمبود برق، گزاره مهم دیگری بود که دلیل این تعطیلات عنوان شد. این گزاره با توجه به اینکه اقتصاد ایران به دلیل تحریم‌ها قادر به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های انرژی نبوده، جدی‌تر گسترش پیدا کرد. اما سخنگوی شرکت دولتی برق ایران، با تکذیب اینکه تعطیلی به دلیل کمبود برق بوده است، اعلام کرد: «نیروگاه‌های کشور ظرفیت کافی دارند.» ساعاتی پس از این تکذیبیه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم هم با انتشار پستی در توییتر نوشت: «باتوجه به گرمای بی‌سابقه، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی سراسری موافقت کرده است.»
نشریه فرانسوی اظهارات کیلیان امباپه مبنی بر تمایل برای ادامه همکاری با پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.
گمانه‌زنی درباره قصد علی لاریجانی برای ورود به رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و تکذیبیه ای او در این باره در فضای سیاسی و روزنامه‌های صبح کشور بازتات پررنگی داشته است. در مطلب پیش رو گزیده ای از این موضع گیری‌ها را می‌خوانید.
تعبیر "خالص‌سازی" مهم است خاصه این که نزدیک‌ترین چهره رسانه‌ای به او که در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی معاونت رسانه‌ای لاریجانی را بر عهده داشت این خالص‌سازی را توضیح داده است.
وزیر خارجه روسیه تأکید کرد تکذیبیه مقامات آمریکا و اوکراین فایده‌ای ندارد، چون کاملا روشن است که دولت اوکراین بدون هماهنگی با واشنگتن، نمی‌تواند به محل اقامت رئیس‌جمهور روسیه حمله کند.
علیرضا بیگی: آقای دکتر نیکزاد در تاریخ ۱۴.۲.۲.۶ طی تماسی تلفنی، به بنده اظهار نمودند که شما اطلاع داشتید که این موضوع را پیگیری نمودیم و متوقف کردیم، چرا مجددا آن را مطرح نمودید؟! لازم به ذکر است ایشان عنوان نمودند که آقای غفاری (معاون اجرایی مجلس) بخاطر همین زد و بند با آقای حسینیان (رابط پارلمانی بهمن خودرو) عزل شده و از من خواستند که در خصوص مطالب اظهار شده پیرامون مسئولیت هیئت رئیسه، تکذیبیه صادر کنم که مورد قبول بنده قرار نگرفت.
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
در تحلیل رفتار کریمی قدوسی از یک منظر باید او را «بولتن ناطق» جریان‌های سیاسی دانست که با ارائه اطلاعات دستکاری شده، زمینه ساز انجام مصاحبه‌های پرحاشیه‌ای می‌شود که ادعاهایش بعدا افشا می‌شود. کریمی قدوسی از آن گروه شبه دلسوزان است که با سادگی در سیاست، داده‌های دریافتی را بررسی و صحت سنجی نمی‌کند و زمانی که ادعاهایش مورد تکذیب قرار می‌گیرد و آشکار می‌شود، بیشترین صدمه به اعتبار سیاسی خود وارد می‌کند.
فدراسیون فوتبال درباره تصاویر منتشر شده از پیراهن تیم ملی در جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.
رضا یزدانی که شایعه شده بود قرار است به سفارش فدراسیون برای تیم ملی ایران بخواند چنین موضوعی را تکذیب کرد.
نباید تصور کرد، اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی، می‌توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد، در واقع چنین اطلاع رسانی‌هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال استفاده از یک کلمه خاص در مصاحبه روز گذشته اش را تکذیب کرد.
روزنامه‌های منتقد که امروز تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست، در این یکسالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، بابت هر خبر و گزارش منتشر شده‌ای که به مذاق دولت خوش نمی‌آمده، تکذیبیه دریافت کرده‌اند؛ گاهی در طول یک هفته، ده تکذیبیه در پاسخ به گزارش اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی یک روزنامه ارسال شده و جالب اینکه در متن آنچه به عنوان تکذیبیه به دفتر روزنامه می‌رسد، هیچ جمله‌ای در رد گزارش و خبر رسانه به چشم نمی‌خورد، چون باز هم پای کم‌سوادی و نافهمی نویسنده و امضا‌کننده و ارسال‌کننده تکذیبیه در میان است.
جواد محتشمیان، گزارشگر معروف والیبال به مصاحبه عجیبی که از قول او نقل شده واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال با انتشار یک بیانیه جدید به انتقاد از اخبار منتشره امروز در خصوص پرونده‌های قضایی مهدی تاج پرداخت.
این تکذیبیه پس از آن صادر شد که روز گذشته برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مدعی شده بودند برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به اتهام رشوه توسط نیروی‌های امنیتی بازداشت شده است.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان، در پاسخ به اینکه آیا درنظرگرفتن جریمه نقدی برای بی‌حجابی یا بدحجابی توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: در اول لازم است به این موضوع اشاره شود که بی‌حجابی طبق قانون ما جرم تلقی می‌شود؛ ولی مشخص نیست که مصداق بی‌حجابی چه چیزی است؛ حتی در این امر بین فق‌ها هم نظرات متفاوتی وجود دارد. از سوی دیگر مسئله این است که چه کسی می‌خواهد بی‌حجابی یا بدحجابی فرد را تشخیص دهد. آیا یک مأمور نیروی انتظامی صلاحیت تشخیص این را دارد؟ که پاسخ قطعا منفی خواهد بود.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی طی تکذیبیه ای درج اطلاعات اخیر درباره حقوق، حق ماموریت و اضافه کاری نمایندگان در برخی رسانه ها را نادرست عنوان کرد و در این باره توضیحاتی را ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ