مدیرعامل بانک سپه زیست بوم جدید این بانک را مبتنی بر آمادگی برای ورود به عرصه های جدید و انجام مأموریتهای خطیر برای خدمت به مردم، اسلام و انقلاب برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
با توجه به اعلام تعطیلی روزهای پایانی هفته جاری از سوی هیات محترم دولت و شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب کشیک بانک سپه در روزهای چهارشنبه 11 و پنجشنبه12 مرداد‌ماه سال 1402 آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان گرانقدر این بانک هستند.
با توجه به اعلام تعطیلی روزهای پایانی هفته از سوی هیات محترم دولت و شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب کشیک بانک سپه در روزهای چهارشنبه ۱۱ و پنجشنبه۱۲ مردادماه جاری آماده ارائه خدمات بانکی هستند.
بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، بانک سپه با پرداخت ۱۷ هزار و ۶۹۹میلیارد تومان به بیش از ۶۳۰ هزار نفر، در صدر بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات بدون ضامن در کشور قرار گرفت.
در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت، از بانک سپه به ‌دلیل پیشتازی این بانک در اجرای آئین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت توسط وزیر اقتصاد تقدیر شد.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب بیشترین سهم از بازار تراکنش‌های شبکه بانکی و نیز کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی در خردادماه سال جاری شد.
نخستین بانک ایرانی با دارایی بالای ۱۰۰۰ همت به‌عنوان یکی از بانک‌های قدرتمند حمایت‌کننده از شرکت‌های بزرگ و راهبردی در کشور بوده و این حمایت با قوت استمرار خواهد یافت.
مدیرعامل بانک سپه در همایش سراسری مدیران ارشد رویکردهای کلان و ضرورت های عملیاتی این بانک در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اهداء لوح سپاس از بانک سپه به جهت حمایت از خانواده های زندانیان و همچنین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیر کرد.
دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت اجرای طرح های پژوهشی در بانک سپه می توانند از امتیاز طرح های جایگزین خدمت نخبگان و کسر خدمت سربازی برخوردار شوند.
بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت، نام بانک سپه به سامانه فروش خودروهای وارداتی پیوست.
بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت، نام بانک سپه به سامانه فروش خودروهای وارداتی پیوست.
دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه با صدور پیامی ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و میلاد امام سجاد (ع) را تبریک و تهنیت گفت.
به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بخشش 6 درصدی جرائم مطالباتی مشتریان با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات و با هدف مساعدت به مدیونین در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
بانک سپه و وزارت راه و شهرسازی به منظور ارائه تسهیلات بانکی جهت تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
آیت اله ابراهیمی گفت: افتتاح کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و برنامه تحول راهبردی بانک سپه صورت گرفت.
دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه با صدور پیامی 5آذر روز بسیج مستضعفان را تبریک گفت.
بانک سپه و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک وابسته به وزارت صمت در راستای گسترش تعاملات دوجانبه و حمایت از صنایع کوچک تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
بانک سپه براساس گزارش شهریور ماه شبکه شاپرک، ۱۵.۹ درصد از تراکنش های کارت خوان های سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.
بانک سپه براساس گزارش شهریور ماه شبکه شاپرک، 15.9 درصد از تراکنش های کارت خوان های سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.
بانک سپه با راه اندازی باجه سیار در پایانه مرزی مهران برای زائران اربعین حسینی، کارت عابر بانک آنی صادر می کند.
یکصدوششمین مدرسه بانک سپه در استان کردستان با نام «شهدای بانک سپه» در روستای پیرباباعلی شهرستان قروه افتتاح شد.
بانک سپه در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت نشان عالی ۶ ستاره و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ