در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ هیئت دولت، تعدادی از وزرای دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونمایی از خودروهای هیبریدی و برقی در حاشیه جلسه هیئت دولت انجام شد؛تعدادی از این خودروهای برقی قرار است به عنوان تاکسی شهری مورد استفاده قرار گیرند.
لطیفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره اینکه تعطیلی کارکنان سراسر کشور در روز پنج‌شنبه یا جمعه گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت از احتمال بازگشت رئیس فدراسیون جودو به سمت خود خبر داد.
وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: خوشبختانه ظرف ۲۰ ماه و در سه قسط اصل بدهی به ترکمنستان را پرداخت کردیم.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قبلا صحبت از احتمال ریزش سکوها بود، اما در آخرین آزمایش که توسط وزارت راه صورت گرفت گزارش مهندسان فنی این بود که حتی یک میلی‌متر امکان جابه‌جایی وجود ندارد.
جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران با حضور تعدادی از وزیران در حاشیه جلسه هیات دولت، چهارشنبه ۱۶ فروردین در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تصاویر منتشره از توله‌یوز‌ها (آذر و توران) در پشت‌بام ساختمان، اظهار کرد: وضعیت این توله‌ها بسیار عالی است.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) ۷ دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت بار دیگر در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی اظهارنظر کرد.
اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: ظرفیت تولید نفت سبکمان به ۲۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی یکشنبه، ۱۳ آذرماه به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پرداختند. همچنین نمایندگان در جلسه غیر علنی نشست مشترکی با هیات دولت و رییس جمهور داشتند.
سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشره درباره جلسه‌ای با حضور برخی مسئولان با نام شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات گوناگون اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
سجادی وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بیرانوند دیروز می گفت اگر کادر فنی اجازه بدهد حاضر هستم مقابل تیم ولز بازی کنم.
پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت تاکید کرد: بار اول نیست ادعای آزادی بیان که غرب دارد و از آن به عنوان یک امتیاز مطرح می‌کند، خلاف آن عمل می‌کند.
حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات احیای برجام، اظهار کرد: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کند. به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی انجام می‌شود. آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است.
سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: سقف تسهیلات مسکن ایثارگران افزایش یافت.
عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: برداشته شدن محدودیت‌ها به عهده مرجعی است که فیلتر آن را به ما دستور داده است؛ جلسه‌ای در خصوص فیلترینگ دائمی اینستاگرام تشکیل نشده است.
نوری در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان چه موقع است، تصریح کرد: برخی از همکاران ما مدارک لازم را هنوز بارگذاری نکرده‌اند.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۱۹ مرداد، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در جلسه امروز هیات وزیران و در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مقرر شد متولدین سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبلغی بعنوان سهام تخصیص داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ