معاون ورزشی استقلال می گوید که مطابق آیین نامه برگزاری مسابقات، نباید محرومیت اخراج در سوپرجام، به دیدار لیگ برتر منتقل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- تمرینات آماده سازی تیم فوتبال تراکتور برای مصاف با الشارجه امارات در تبریز زیرنظر پاکو خمز سرمربی این تیم درحال برگزاری است.
با برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم تکواندو نوجوانان کشورمان ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان کامل شد.
استقلالی ها امروز نیز به مانند روزهای گذشته، تمرینات خود را زیر نظر نکونام و اعضای کادرفنی برگزار کردند.
دو ماه تا زمان برگزاری مسابقات جهانی بلگراد زمان باقی مانده و برگزاری اردوی مرداد ماه تیم ملی فرنگی در خارج از تهران در دستور کار است.
تمرینات تیم ملی کاراته بانوان ایران با تیم ملی کاراته روسیه در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
با نظر پاکو خمس از امروز تمرینات تراکتور در ترکیه در کمپ دیگری برگزار خواهد شد.
آخرین تمرینات تیم نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی 2023 در کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است.
استقلالی‌ها امروز تمرینات خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کردند.
آخرین تمرینات تیم ملی جوانان در کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است.
تمرین صبح امروز تیم فوتبال جوانان ایران به انجام کارهای بدنسازی اختصاص پیدا کرد.
آبی‌پوشان تهرانی امروز و پس از دیدار پرگل مقابل ملوان، تمرینات ریکاوری را در کمپ ناصر حجازی برگزار کردند.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از روز ۳۰ دی ماه برای حضور در تورنمنت رنکینگ کرواسی در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی  برگزار می شود.
سرمربی جوانان ایران نسبت به اهمیت جزئیات برگزاری تمرینات تیم نکاتی را به اعضای کادرفنی گوشزد کرد.
شروین بزرگ دلیل حضور نداشتن بازیکنان مس کرمان را مسائل مالی عنوان کرد.
کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونر‌ها که مستقیم به دوحه می‌روند، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با دکتر رئیسی دیدار کردند.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی با رئیس جمهور دیدار کردند.
عارف غلامی مدافع استقلال پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی، در تمرین امروز شرکت کرد.
تیم کشتی فرنگی عراق برای برگزاری تمرینات مشترک با کشتی‌گیران ایرانی در کمپ تیم‌های ملی کشورمان حضور دارد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال از بازگشت عارف غلامی به تمرینات این تیم خبر داد.
طی هماهنگی انجام شده میان سرمربی تیم ملی و سرمربیان سه تیم لیگ برتری قرار است تمرینات این سه تیم و ملی پوشانشان با نظارت کی‌روش باشد.
تیم ملی جوانان به منظور حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا که شهریور ماه در بیشکک برگزار می شود تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی دنبال می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ