چهره‌نگار مسئول سابق ستاد احیای دریاچه ارومیه با بیان اینکه شرایط آرمانی دریاچه ارومیه، تراز ۱۲۷۸ و ۳۰ میلیارد مترمکعب آب دیگر قابل برگشت نیست، گفت: بر اساس مطالعات تراز آب دریاچه باید حدود ۱۲۷۴ باشد که در این تراز ما حدود ۱۴ میلیارد مترمکعب آب لازم داریم و تمام برنامه‌ریزی‌ها برای رسیدن به این هدف‌گذاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال دارد با شرایط پیش آمده برای استقلال آرمان رمضانی در جمع شاگردان جواد نکونام ماندگار شود.
جواد فروغی حدود 2 سال بعد از قهرمانی در المپیک توکیو، این روزها کاملا دور از شرایط آرمانی خود به سر می برد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس دوباره به شرایط آرمانی بازگشته است گفت: یک اشتباه از هر سه تیم بالای جدول ممکن است آنها را از قهرمانی دور کند.
وحید امیری بار دیگر به شرایط مطلوب و آرمانی خود برگشته و در این هفته‌ها درخشان بوده است.
حسین راغفر عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) و اقتصاددان گفت: بحران های فعلی ناشی از دوری از آرمان های اصلی انقلاب نظیر استقلال، آزادی و مشارکت عموم مردم است که فرصت های بسیار بزرگی از کشور را ربود. اصلی ترین محرک جامعه ما برای بقا و خروج از شرایط کنونی، رجوع به مردم است. ما امیدواریم یک نظام توزیعی در کشور فراهم شود تا فرصت ها را به صورت برابر بین گروه های جامعه توزیع کند چرا که فساد ناشی از توزیع نابرابر ثروت، درآمد و منزلت است.
وزارت شرایط اضطراری روسیه می‌گوید که هیچ کس با آنها در رابطه با شهاب آسمانی تماس نگرفته است.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید بایر لورکوزن با شرایط بغرنجی روبرو است و درحالیکه قرارداد 5 بازیکن این تیم تابستان آینده به پایان می‌رسد مدیران باشگاه نتوانسته‌اند آنها را برای تمدید راضی کنند.
تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
هافبک ازبکستانی استقلال نتوانسته در این تیم به شرایط آرمانی برسد و محتمل‌ترین گزینه برای جدایی است.
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، شرایط این تیم در هفته های اخیر را مساعد توصیف کرده است.
مارکوش رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، شرایط این تیم در هفته های اخیر را مساعد توصیف کرده است.
وزیر کشور گفت: در این شرایط لازم است در الگوی مصرف مطابق دستورالعمل وزارت نیرو عمل کرد تا به لطف الهی شامل نزولات آسمانی باشیم و شهرداری تهران نیز در این بخش همکاری بسیار خوبی با سازمان آب منطقه‌ای داشته است تا بتوانند در تامین آب کمک کنند، اما آنچه که مشخص است باید الگوی مصرف را اصلاح کنیم.
آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، از شرایط خود در این باشگاه رضایت دارد.
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است با آمادگی کامل شیخ دیاباته و حضور این بازیکن در کنار لوکادیا، خط حمله پرسپولیس به شرایط آرمانی خواهد رسید.
لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، شرایط روبرت لواندوفسکی در بارسلونا را چندان خوب نمی داند.
شرایط یورگن کلوپ، مربی آلمانی روی نیمکت لیورپول به هیچ وجه خوب به نظر نمی‌رسد.
دبیر پیشین فدراسیون شمشیربازی با ابراز امیدواری از اینکه این رشته به شرایط آرام و آرمانی قبل بازگردد از سرپرست فدراسیون خواست که مشکلات درون خانوادگی را حل کند.
دبیر پیشین فدراسیون شمشیربازی با ابراز امیدواری از اینکه این رشته به شرایط آرام و آرمانی قبل بازگردد از سرپرست فدراسیون خواست که مشکلات درون خانوادگی را حل کند.
دبیر پیشین فدراسیون شمشیربازی با ابراز امیدواری از اینکه این رشته به شرایط آرام و آرمانی قبل بازگردد از سرپرست فدراسیون خواست که مشکلات درون خانوادگی را حل کند.
مذاکرات شفر با باشگاه صنعت نفت در مراحل نهایی قرار گرفته و ظاهرا در صورت فراهم شدن شرایط، این مذاکرات تا پایان هفته به مرحله عقد قرارداد می‌رسد.
دو بازیکن مصدوم استقلال در تعطیلی لیگ برتر به شرایط آرمانی دست پیدا خواهند کرد.
جوئل ماتیپ، مدافع آلمانی لیورپول، مدعی شد شرایط بازیکنان این تیم در یک هفته اخیر خوب نبوده است.
رئیس فدراسیون جودو گفت: تلعیق جودو ایران در پی احترام به آرمان های انقلاب است و مشخص نیست چرا یک ایرانی پای حکم دادگاه حکمیت ورزش را امضا کرد.
مدیران بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط جذب کای هاورتز، مهاجم آلمانی چلسی، هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ