محمدرضا اخباری می‌گوید که امید دارد تا در لیست نهایی تیم ملی حضور داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که با توجه به روند تمریناتش بتواند به ترکیب این تیم برای حضور در جام جهانی اضافه شود.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که با توجه به روند تمریناتش بتواند به ترکیب این تیم برای حضور در جام جهانی اضافه شود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به تیم نوجوانان گفت: فلسفه کمیته جوانان شناساندن استعدادها به فوتبال کشور است.
لیونل اسکالونی می‌گوید صحبتهای مسی درباره اینکه در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت منطقی است ولی تا آن تاریخ زمان زیادی باقی مانده و او همچنان به تغییر نظر مسی امیدوار است.
در حالی که امیرعلی آذرپیرا امیدوار بود در جام جهانی آمریکا با کایل اسنایدر کشتی بگیرد، حالا هر دوی آنها قرار است در تورنمنت رنکینگ زاگرب حضور داشته باشند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه حضور در جام جهانی گفت: این تیم شرایط خاصی دارد و امیدوارم بازیکنان در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم بسیار خوبی آماده حضور در جام جهانی شده است، گفت: سرمربی تیم ملی کارش را بلد است و مطمئناً برنامه‌های دقیقی برای جام جهانی دارد.
چند روز دیگر مدت زمان غیبت علی کریمی از تیم ملی به 2 سال تمام می رسد و او امیدوار به حضور در جام جهانی است.
رامین رضاییان این روزها تنها مدافع راست تیم ملی محسوب می‌شود و امیدوار است دردومین جام جهانی متوالی هم فیکس باشد.
مدافع تیم ملی فوتبال ابراز امیدواری کرد در لیست نهایی ایران برای جام جهانی حضور داشته باشد.
ژاوی شب گذشته تایید کرد که به رونالد آرائوخو اجازه داده تا زودتر به اردوی تیم ملی اروگوئه ملحق شود تا این شاید از لحاظ روحی کمک بزرگی برای ریکاوری او در راه رسیدن به جام جهانی باشد.
حمید سجادی درباره پیش بینی خود از حضور تیم ملی ایران در جام جهانی قطر گفت: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال ادوارگذشته را در این دوره سراغ داریم.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، امیدوار است که کایل واکر و کالوین فیلیپس برای حضور در جام جهانی آماده شوند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، امیدوار است که کایل واکر و کالوین فیلیپس برای حضور در جام جهانی آماده شوند.
سرمربی سابق فجر سپاسی معتقد است اصل دغدغه این تیم بعد از حضور در لیگ و مسائل مالی خواهد بود.
مدافع میانی الاهلی قطر که سهم زیادی در مسیر صعود ایران به جام جهانی قطر داشت، امیدوار است خود را در مسیر فلسفه ذهنی کارلوس کی‌روش برای حضور فیکس در این رقابت‌ها قرار دهد.
مهاجم ایرانی ژیل‌ویسنته کماکان به حضور در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی امیدوار است.
سنتر 218 سانتی متری تیم ملی بسکتبال ممکن است به خاطر بازی در لیگ چین، دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی را از دست بدهد.
مدافع راست پرسپولیس امیدوار است در لیست کارلوس کی‌روش برای جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشد.
لیونل مسی امشب در حالی برای پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان به میدان می‌رود که امیدوار است با تداوم درخشش برای باشگاهش خود را برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در جام جهانی آماده کند.
سرمربی استقلال معتقد است دراگان اسکوچیچ استحقاق حضور روی نیمکت ایران در جام جهانی را دارد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم حضور پرقدرت تیم ملی در جام جهانی، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسیون فوتبال به دور از حاشیه برگزار بشود.
سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه عده ای قصد دارند کارهایش را در ایراان بی ارزش کنند، گفت: انتظار ندارم برایم فرش قرمز پهن کنند اما شایسته حضور در جام جهانی هستم.
فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال ایران آخرین وضعیت درمانی هافبک ملی پوش پرسپولیس را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ