باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد استفانو پیولی، سرمربی این تیم، قراردادش را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیریت این باشگاه انتقاد کرد و گفت: فکر می کنم استقلال تنها تیمی است بین مدعیان قهرمانی که می خواهد سقف قرارداد را رعایت کند.
قربان بردیف هدایت تیم دینامو ماخاچکالا را در لیگ یک روسیه بر عهده گرفته است.
قرارداد وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و علی صانعی سرمربی تیم زیر 20 سال ایران از سوی رئیس فدراسیون فوتبال امضاء شد.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
در صورتی که خواسته‌های مورد نظر سعید دقیقی تحقق یابد، او قرارداد خود را با مدیران شمس‌آذر تمدید خواهد کرد.
سایت «عمید الریاضة» امارات خبر داد لئوناردو ژاردیم سرمربی شباب الاهلی دبی امروز به دوحه رفت تا قراردادش را به صورت رسمی با باشگاه الریان امضا کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه نتیجه این تیم برابر تراکتور تاریخی بوده است، از مسئولان باشگاه بابت تمدید نکردن قراردادش گلایه کرد و گفت: قهرمانی پرسپولیس را تبریک نمی‌گویم!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه نتیجه این تیم برابر تراکتور تاریخی بوده است، از مسئولان باشگاه بابت تمدید نکردن قراردادش گلایه کرد و گفت: قهرمانای پرسپولیس را تبریک نمی‌گویم!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
ماتیاس آلمیدا در اظهارنظری جالب مدعی شده اگر می دانست تیمش با او در انتهای فصل شانس کسب دو عنوان قهرمانی خواهد داشت، قراردادی صد ساله با این باشگاه به امضا می رساند.
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی هدایت تیم فوتبال زیر ۲۱ ساله کرواسی را بر عهده گرفت.
باشگاه تراکتور که به نظر می رسد فصل آینده با این تیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر باشد، قرارداد سرمربی و دو بازیکن تاثیر گذار را در میانه های فصل تمدید کرده است.
قرارداد محمد رضا تندروان با شهداب به مدت دو فصل تمدید شد.
فدراسیون فوتبال امارات قصد تمدید قرارداد رودولفو آروابارنا را ندارد.
باشگاه مس سونگون بعد از قهرمانی مقتدرانه در لیگ برتر فوتسال در حال تمدید با ستاره های خود است.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل نانت، آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی تیمش را مورد ستایش قرار داد.
ژوزه مورایس پرتغالی خلاف جو ملتهب اکثر نیمکت‌ها در آرامش و بی سر و صدا تیمش را در مسیر قهرمانی قرار داد.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید کرد.
باشگاه مس سونگون قرارداد سرمربی خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
قائمشهر- قرارداد حمید مطهری به عنوان سرمربی تیم نساجی یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید شد.
مسئولان باشگاه نساجی مازندران قرارداد حمید مطهری را برای یک فصل دیگر تمدید کردند.
جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان، به صورت رسمی از ادامه حضور در فولاد خبر داد.
مریم ایراندوست سرمربی سابق تیم ملی فوتبال زنان ایران با عقد قراردادی یک ساله به سپاهان پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ