باشگاه مس سونگون بعد از قهرمانی مقتدرانه در لیگ برتر فوتسال در حال تمدید با ستاره های خود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهلت برگشت ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ماه سال جاری تمدید شد که این مهلت شامل بهره مندی از معافیت های مالیاتی نیز می شود.
مراسم معرفی ستاره‌های النصر به هواداران و رونمایی از جام قهرمانی باشگاه‌های عرب در استادیوم خانگی این باشگاه با حضور کریستیانو رونالدو در حال برگزاری است.
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
دو باشگاه تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان با برنامه‌ریزی زیبای فرهنگی در رونمایی از پیراهن و ستاره‌های جدید خود، به معرفی تاریخ و اماکن دیدنی این دو شهر قدیمی کشورمان پرداختند که جای تمجید دارد.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا شرایط تمدید قرارداد با ستاره‌های مدنظر یحیی گل محمدی را دنبال کند.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، توضیحاتی را درباره مکالماتی که با بازیکنان تیم جدیدش داشت ارائه کرد.
شب گذشته مراسمی برای تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش ایران برگزار شد.
پاری‌سن‌ژرمن موضع خود را روشن کرد و روی کیلیان امباپه 200 میلیون یورو قیمت گذاشت. پاریسی‌ها به او گفته‌اند یا تمدید کن یا با این قیمت به تیم دیگری برو.
در شرایطی که یحیی خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شده، ولی شایعاتی به گوش می‌رسد که کریم باقری نیز مانند جواد نکونام که نیاز به دریافت مجوز برای حضور در باشگاه استقلال داشت، با مشکلاتی سیاسی مواجه شده است. دلیل این موضوع به فعالیت‌های اینستاگرامی باقری در اعتراضات نیمه دوم سال گذشته برمی‌گردد. کریم در پست‌های متعددی اعلام کرده بود در چنین شرایطی تمامی بازیکنان فوتبال باید کنار مردم باشند. به غیر از آن موارد، سایر پست‌های کریم باقری در آن برهه هم زیر ذره‌بین رفته و حالا ظاهرا برای ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس نیاز به گرفتن مجوز دارد
از جمع بازیکنان استقلال 6 بازیکن قراردادشان تمام شده؛ دو نفر در لیست جواد نکونام قرار دارند و او باید نظرش را درباره تمدید با 4 ستاره دیگر اعلام کند.
سرمربی اردن در آستانه بازی با امید ایران، از شاگردان رضا عنایتی تمجید کرد.
خوان کوادرادو، بازیکن تیم یوونتوس تایید کرد با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شده است.
مارکوس رشفورد، در آستانه تمدید قرارداد با منچستریونایتد قرار دارد و از آن به عنوان بزرگترین قرارداد دوران حرفه‌ای این بازیکن یاد می‌شود.
باشگاه تراکتور پروژه تمدید قرارداد با بازیکنان موردنظر پاکو خمس را آغاز کرده است.
والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه از عملکرد سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون تمجید کرد.
هم تیمی ها و حتی رقبای امباپه به واسطه درخشش خیره کننده این بازیکن در جام جهانی، به تمجید از او پرداخته اند.
آلن شیرر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، از نمایش درخشان کیلیان امباپه در ترکیب فرانسه تمجید کرد.
ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، از عملکرد نیمار در ترکیب تیم ملی برزیل و پاری سن ژرمن تمجید کرد.
روزنامه سان لیستی از بازیکنانی که در قطر غایب هستند و نفراتی که درباره آنها شک و تردید وجود دارد، منتشر کرده است.
دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان با تمجید از عملکرد دو آزادکار طلایی ایران در رقابت های جهانی صربستان گفت: عملکرد تیم ملی در غیاب روس‌ها چندان امیدوارکننده نبود.
باشگاه پرسپولیس تمهیداتی را اندیشیده تا سختی زیادی بابت تمدید قرارداد او نداشته باشد و اگر شرایط خوب پیش رود، لوکادیا قراردادش را تمدید خواهد کرد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آرژانتین می‌گوید تیم ایران بسیار جنگنده است و بازیکنان این تیم در لحظات پایانی عملکرد و تمرکز بهتری داشتند و پیروز این مسابقه شدند.
ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی پوشان ممکن است امروز از این بازیکن با انگیزه در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکرده و به عنوان بازیکن جانشین او را به میدان فرا بخواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ