جیمز میلنر، مدافع باتجربه لیورپول، تقابل با ناپولی را آزمونی دشوار برای این تیم توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نویسندگان در این مطالعه هشدار دادند که مجموعه‌ای از پارامتر‌های نامشخص وجود دارد که تشکیل و تکامل یک ستاره تاریک و در نهایت ویژگی‌های قابل مشاهده آن را کنترل می‌کند. آن‌ها تاکید کردند که از «مقادیر قابل قبول» برای انرژی ذرات ماده تاریک در ساخت مدل‌های این اجرام نظری استفاده کرده‌اند.
فوق ستاره تیم بسکتبال لیکرز گفت: شما می‌توانید عاشق من و یا از من متنفر باشید اما حسی که همیشه به من خواهید داشت، احترام و قدردانی نسبت به من است به دلیل خدماتی است که بسکتبال داشته‌ام.
ریس جیمز زیر توئیت یکی از هواداران آرسنال انتقال قطعی به این تیم را تکذیب می شود.
باشگاه تاتنهام رسما از جیمز مدیسون، ستاره سابق لسترسیتی، به عنوان خرید جدید خود رونمایی کرد.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که فقدان رئیس‌جمهور در لبنان، به بحران سیاسی این کشور دامن می‌زند.
باشگاه برایتون رسما اعلام کرد جیمز میلنر، ستاره سابق لیورپول را با امضای قراردادی به خدمت گرفته است.
دانشمندان، قمر یخی زحل به نام انسلادوس را در حال پاشیدن یک «توده‌ی عظیم» از بخار آب در ارتفاعی زیاد در فضا رصد کردند و این توده‌ی بخار آب احتمالا حاوی بسیاری از مواد شیمیایی مورد نیاز برای شکل‌گیری حیات است.
بازیکنان و اعضای تیم لیورپول از جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو پس از بازی با ساوتهمپتون قدردانی کردند.
کارکنان زمین آنفیلد به جیمز میلنر یک هدیه خاص داده‌اند تا در پایان فصل و با جدایی از لیورپول، همیشه به فکر آنها باشد.
جیمز میلنر فاش کرد، یورگن کلوپ قصد نگه داشتن او را در لیورپول داشته اما مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند قراردادش را تمدید نکنند.
روبرتو فیرمینو و جیمز میلنر، دو بازیکن لیورپول، در پایان دیدار امشب تیم‌شان مقابل استون‌ویلا در ورزشگاه آنفیلد با هواداران خداحافظی کردند.
این رصد نشان‌دهنده‌ی پیشرفت علمی دیگری برای تلسکوپ فضایی جیمز وب است که نشان‌دهنده‌ی اولین باری است که گاز، در این مورد، بخار آب، در اطراف یک دنباله‌دار در کمربند اصلی سیارک‌ها شناسایی شده است و نشان می‌دهد که آب در منظومه شمسی اولیه می‌توانسته به صورت یخ در کمربند اصلی سیارک‌ها حفظ شود.
تلسکوپ فضایی جیمز وب به تازگی ساختار ستاره‌ای یکی از قدیمی‌ترین کهکشان‌های شناخته‌ شده در کیهان را با جزئیاتی که حتی در آن می‌توان چرخش دیسک اولیه مارپیچی را دید، نمایان کرد.
جیمز میلنر بر سر قراردادی دوازده ماهه با برایتون به توافق رسیده است تا به عنوان بازیکن آزاد از لیورپول روانه این باشگاه شود.
جیمز میلنر پس از هشت سال از جمع قرمزهای آنفیلد جدا خواهد شد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا تصویری از یک ستاره نادر در مرحله پیش از انفجار و تبدیل شدن به گرد و غبار کهکشانی ثبت کرده که در فاصله ۱۵ هزار سال نوری از زمین قرار دارد.
محمد صلاح که مدتی است به‌عنوان پنالتی‌زن اول لیورپول فعالیت می‌کند، می‌گوید جیمز میلنر برای کمک‌کردن به او برای فتح کفش طلا این امتیاز را به او تحویل داده است.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا عناصری از جهان‌های قابل سکونت در تاریک‌ترین و سردترین ابر مولکولی را که تاکنون در فضا دیده شده است، یافته است.
هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، می‌گوید جیمز میلنر از او خواسته بود خودش آن توپ را شوت کند.
جیمز مدیسون، هافبک تیم ملی انگلیس، از احتمال بازی کردن برای این تیم در ادامه جام جهانی ناامید است.
دنیل جیمز، ستاره تیم ملی ولز، می گوید آن ها نباید در بازی با انگلیس از نام حریف خود بترسند.
جیمز مدیسون، ستاره خط میانی تیم ملی انگلیس، مدعی شد هرگز از بازگشت به تیم ملی نااامید نشده است.
تلسکوپ فضایی جیمز وب اولین تصاویر مستقیم خود را از یک سیاره فراخورشیدی تهیه کرده است. جزئیات موجود در این تصویر در نوع خود بی سابقه است.
جیمز میلنر، مدافع باتجربه لیورپول، اعتراف کرد این تیم نمایش قابل قبولی برابر فولام نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ