نماینده تربت جام و تایباد در مجلس از ارجاع سوال خود از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صحن مجلس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضایی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضائی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
پس از عدم اقناع نماینده سوال‌کننده از توضیحات وزیر دادگستری، توضیحات رحیمی به رأی گذاشته شد که نمایندگان با ۸۰ رأی موافق، ۱۴۰ رأی مخالف و ۱۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۰ نماینده حاضر در صحن قانع نشدند و بنابراین وزیر دادگستری از مجلس کارت زرد گرفت.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به نجابت نماینده شیراز قانع نشدند و حمید سجادی کارت زرد گرفت.
مطابق با ماده ۲۲۳ آئین نامه داخلی مجلس، وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی خواهد بود.
دفتر نماینده مردم تهران در مجلس توضیحاتی درباره عضویتش در احزاب سیاسی ارائه کرد.
نماینده تهران در مجلس با اشاره به طرح «مجازات و تعزیرات بازدارنده در مورد اظهارنظر‌های افراد» گفت: طرح مذکور برای رسیدگی به اظهارات این افراد سه شرط اساسی قرار داده است و تأکید داشته اگر افراد چهره در فضای حقیقی یا مجازی بیان دروغ داشته باشند و این دروغ انعکاس گسترده پیدا کند که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور شود، مشمول مجازات‌های پیش‌بینی شده خواهد شد.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون به کارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون بکارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی از فیلم منتشر شده از او در زمان بیان تذکرش در یکی از جلسات علنی مجلس پرداخت و گفت که در آن فیلم اشتباه لُپی کرده و بعد از آن یکی به او گفته که من کسی هستم که مردگان را زنده می‌کنم!
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم اراک درباره بازگشت لایحه «اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو» به کمیسیون مربوطه، به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر ارتباطات درباره میزان توسعه شبکه ملی اطلاعات قانع شد.
عباس‌زاده مشکینی گفت: بار‌ها تلاش بر توضیح ابهامات بود، اما آژانس هر بار از دل توضیحات ما نیز چند نکته و بهانه را استخراج کرده است. مشت آژانس برای جمهوری اسلامی ایران باز است و امیدوار هستم برای سایر ملت‌های جهان نیز باز شود.
توضیحات حجت الاسلام نیک بین، نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رفتار ناشایستی که چند جوان با او داشتند را ببینید.
توضیحات حجت الاسلام نیک بین، نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رفتار ناشایستی که چند جوان با او داشتند را ببینید.
توضیحات حجت الاسلام نیک بین، نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رفتار ناشایستی که چند جوان با او داشتند را ببینید.
توضیحات حجت الاسلام نیک بین، نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رفتار ناشایستی که چند جوان با او داشتند را ببینید.
نماینده پیشین مجلس صدور رای ۹۱ روز حبس تعلیقی در پرونده شکایت قالیباف از خود را تایید کرد.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود این هیئت به رسیدگی به شکایت نیروی انتظامی از ۴ نماینده مجلس گفت که از این نمایندگان درخواست کرده‌اند تا توضیحات خود را به این هیئت ارائه دهند.
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک زن از اتفاق پیش آمده عمیقا ناراحتم و خود را کنار خانواده مرحوم می‌دانیم. همچنین در قامت یک نماینده مجلس با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان از وزارت کشور و نیروی انتظامی توضیحات دقیق نسبت به این حادثه را مطالبه خواهیم کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه در جلسه عصر امروز این کمیسیون حضور یافت و چهار نماینده توضیحات وی را قانع‌کننده ندانستند.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ