فعال محیط‌زیست سوئدی می‌گوید رهبران سیاسی کشورهای مختلف برای «جلب توجه» به اجلاس بین‌المللی تغییرات اقلیم می‌روند و این رویداد را «بی‌نتیجه» خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت بهداشت: بدیهی است اگر دمای هوا از حد مشخصی بالاتر رود، اصلی‌ترین راهکار حفظ سلامت مردم این است که تعطیلی داشته باشیم.
ماندگاری گرما در بیشتر مناطق کشور
هفته پایانی تیر با افزایش قیمت گوشت چرخ کرده مرغ و کاهش قیمت تخم مرغ همراه بود.
گرت بیل فاش کرد که اگر رئال مادرید 5-0 هم پیروز می شد اما کریستیانو رونالدو گل نمی‌زد، این ستاره پرتغالی چقدر از این اتفاق عصبانی بود.
اصفهان- روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای از رفع مشکل افت فشار آب در برخی مناطق کلان‌شهر اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
رصد میدانی بازار کالاهای اساسی نشان می‌دهد در حالی که گرمای هوا قیمت محصولاتی مانند تخم مرغ را کاهشی کرده اما بازار گوشت همچنان نابه‌سامان بوده و نمودار قیمت‌ها رو به بالا در حرکت است.
زاهدان- افزایش گرما و نبود آب شرب در زاهدان به یک دغدغه برای ساکنان این کلان شهر تبدیل شده است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال نسبت به گرما و رطوبت شدید هوا در تاشکند ناراحت هستندو این موضوع کار آنها را سخت می‌کند.
هنگامی که گشاد شدن رگ‌های بدن با تعریق همراه می‌شود که خود روشی برای خنک کردن بدن است، ممکن است شما سریع‌تر دچار کم آبی شوید و در نتیجه این باعث افزایش خستگی می‌شود.
در روز‌های آینده روند دمایی کشور به طور کلی تغییر کرده و انتظار افزایش محسوس دمای هوا را در استان‌های نیمه غربی و شمالی کشور داریم‌.
در میان کسانی که قهرمانی رئال در جام باشگاه های جهان را تبریک گفتند، نام گرت بیل نیز به چشم می خورد که در نوع خود اتفاق جالبی است.
پلیس آلمان تعدادی از فعالان محیط زیست ازجمله گرتا تونبرگ را در روستای کوچکی در آلمان بازداشت کرده است.
حالا که گرت بیل با فوتبال خداحافظی کرده پپ گواردیولا با علاقه او به گلف شوخی کرد و امیدوار است روزی با این ستاره بازنشسته ولزی گلف بازی کند.
گرت بیل، ستاره تیم ملی فوتبال ولز در ۳۳ سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. او در جام جهانی قطر تنها گل تیم ملی کشورش را در دیدار با آمریکا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
گرت بیل از فوتبال خداحافظی کرد؛ پیش بسوی گلف
گرت بیل می‌گوید بازی فردای ولز مقابل انگلیس آخرین بازی ملی او نخواهد بود و ولزی‌ها با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهند رفت.
تیم ایران نمایش خوبی برای فراموش کردن باخت 6-2 مقابل انگلیس ارائه داد و امیدهای ولز برای جام جهانی را تا خدود زیادی از بین برد.
ستاره تیم ملی ولز عنوان کرد که این تیم احساس خیلی بدی بعد از بازی با ایران دارد و شرایط صعود حالا سخت شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران تیم خطرناکی است و سعی می‌کنیم آنها را متوقف کنیم.
گرت بیل بعد از تساوی 1-1 تیم ملی کشورش، ولز، مقابل آمریکا گفت صحبتهای رابرت پیج سرمربی ولز بین دو نیمه نقش مهمی در بازی خود تیمش در نیمه دوم و به تساوی کشاندن بازی داشته است.
اعضای تیم ملی ولز برای حضور در رقابت های جام جهانی، وارد قطر شدند.
گرت بیل بر خلاف شایعات بعد از جام جهانی با تیم ملی ولز خداحافظی نخواهد کرد و قصد دارد در رقابتهای یورو2024 هم با تیم ملی کشورش به میدان برود.
گرت بیل در بدترین فرم ۶۴روز مانده به بازی ایران
ستاره نفت MIS در هفته اول لیگ برتر کسب سه امتیاز در هفته اول را عاملی برای بالا رفتن اعتماد به نفس تیمش دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ