یکی از بسیجیان اهل سنت ناحیه سپاه زاهدان که در اغتشاشات زاهدان مجروح شده بود، به خیل شهدا پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- امیر حسین پور بسیجی تبریزی در حین ماموریت گشت رضویون به درجه رفیع شهادت نائل شد.
در اطلاعیه سپاه عاشورا آمده است: بسیجی دلاور "امیر حسین‌پور" که در ماموریت گشت رضویون از ناحیه سر و چشم توسط فرد مهاجم و متهم به شدت مجروح شده بود، بعد از گذشت چهار روز تحمل جراحات شدید عصر روز گذشته به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.
بسیجی مجروح در حادثه تروریستی محله خانه اصفهان گفت: در میدان نگهبانی بودیم که ناگهان از سمت اغتشاشگران به سمت ما تیراندازی گسترده شد.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ۴۰۶ بسیجی و سپاهی در استان تهران طی اغتشاشات سال گذشته مجروح شدند.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ۴۰۶ بسیجی و سپاهی در استان تهران طی اغتشاشات سال گذشته مجروح شدند.
بسیجی طرح امنیت «ناصر شهرکی» که در تاریخ سوم مردادماه سال جاری در منطقه صفر مرزی سراوان مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به مقام رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید والامقام فردا دوشنبه ۵ دی ساعت ۱۴ عصر در گلزار شهدای جزینک شهرستان زابل تشییع خواهد شد.
یکی اعضای فعال بسیج که در اغتشاشات اخیر برای برقرار نظم و امنیت در تجمعات حضور داشت روایتی از چگونگی مجروح شدنش توسط اغتشاشاگران را بیان کرده است.
شرق نوشت: سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری گفت بر اساس اظهارات خانواده و دوستان، ایشان (دکتر حمید قره‌حسنلو) آن روز هرکجا آسیب دیده‌ای می‌دیده، فارغ از اینکه به چه جریانی تعلق دارد به وظیفه پزشکی خود عمل کرده و به او کمک کرده است. آقای دکتر همان روزیک روحانی مجروح را می‌بیند و ایشان را به بیمارستان می‌رساند. موقع برگشت به خانه وارد همان کوچه‌ای می‌شود که آن اتفاق افتاده است. دکتر در آن صحنه (شهادت بسیجی) هیچ نقشی نداشته است و فقط زمانی که متوجه شده کسی آسیب دیده برای کمک وارد صحنه شده است. اما ایشان را به اتهام اینکه در این ماجرا نقش داشته درب منزلشان دستگیر کرده اند.
اعتماد نوشت: به گفته نوروزی کارشناس حقوقی، بنا به مفاد منتشرشده از مذاکرات دادگاه محاکمه محسن شکاری، وی چاقو در دست خیابان را بسته و سپس با اسلحه سرد، یعنی همان چاقو یک مامور بسیج را مجروح کرده است. این مقایسه با سوال نوروزی همراه است: «کجای عمل محسن شکاری با آنچه جانیان حمله به مجلس و رژه اهواز و حرم شاهچراغ انجام داده‌اند یکسان یا شبیه و نزدیک است که مجازات‌شان هم یکسان باشد؟» نوروزی تاکید دارد که به فرض محارب بودن شکاری، مجازات محاربه فقط اعدام نبوده و دلیلی برای انتخاب این مجازات نیز وجود نداشته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در بسیاری از امور راهگشا است، گفت: هرگاه در کشور دچار مشکل شدیم، به دلیل این است که از فرهنگ بسیج دور شده‌ایم.
فرمانده کل ارتش گفت: تفکر بسیجی راه کاری اثربخش برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بوده و به فضل الهی، میهن و مردم عزیزمان با اقتدار و اتحاد و انسجام ملی از گزند کینه توازن مصون خواهند ماند.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: چهار مجروح حمله پنجشنبه گذشته به نیروهای بسیجی در خیابان حرعاملی مشهد هم اکنون رو به بهبودی هستند.
عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند. در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت دو نفر به شهادت رسیدند و دو تن نیز مجروح شدند.
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
بر اثر اقدام مسلحانه و سازماندهی شده اغتشاشگران در استان البرز، یک بسیجی مدافع امنیت شهید و حداقل ۱۰ مامور نیروی انتظامی مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
بسیجی مدافع امنیت پوریا احمدی هم که روز ۳۰ شهریور ماه در جریان اغتشاشات بر اثر ضربات متعدد چاقو مجروح شده بود، روز ۱۲ مهرماه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت می‌رسد.
فرمانده سپاه تهران با اشاره به دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر منع استفاده از اسلحه در جریان اغتشاشات، گفت: از آغاز فتنه اخیر تاکنون، ۸۵۰ نفر از بسیجیان مجروح و سه تن از آنان شهید شده‌اند.
مهدی زاهدلویی از بسیجیان استان قم که توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفته بود، امروز پس از چند روز بستری در بیمارستان، به شهادت رسید.
سردار حسن زاده از مجروحیت ۱۸۵ بسیجی در ناآرامی های اخیر تهران خبر داد و گفت: اغتشاشگران چون به نتیجه نرسیده‌اند الان در کوچه‌های تاریک با سلاح کمری مردم را هدف قرار می‌دهند.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در اغتشاشات اخیر، ۱۸۵ نفر از بسیجیان را با قمه و چاقو هدف حمله قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مقتول (جوان ۲۷ ساله بسیجی) به وسیله ضربات چاقو از ناحیه سینه مجروح و به علت شدت جراحات وارده به قتل رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ