نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که استخراج گاز از میدان «کاریش» به اروپا در مواجه با بحران انرژی کمک می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سالاری نسب گفت:قیمت سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است و هر قیمتی بالاتر از آن گرانفروشی است که تعزیرات باید ورود کند.
بازی تیم‌های پیکان و صنعت نفت با یک حاشیه عجیب همراه بود.
شهریار-گاز حدود ۹۵ هزار مشترک در شهریار از ساعت ۱۷ شنبه تا ساعت ۱۷ یکشنبه قطع می شود.
برپایی نمایشگاههای صنایع دستی، تغییر ساعت کاری موزه ها، تحلیل عملکرد پژوهشگاه میراث فرهنگی و اجرای طرح بهینه سازی مصرف گاز هتلها ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
ری- وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی بر ماهیت مسمومیت سریالی دانش آموزان گفت: هیچ گاز سمی و خطرناکی در کار نبوده و ۹۵درصد مراجعات دانش آموزان به مراکز درمانی جو روانی است.
با مصوبه مجلس و با هدف صیانت از ذخایر ارزی کشور، بانک مرکزی مجاز به تخصیص، فروش، تهاتر یا مبادله منابع ارزی حاصل از صادرات نفت و گاز پایین‌تر از نرخ میانگین ارز صادرات در روز کاری قبل نیست.
شرکت بزرگ گازی روسیه اعلام کرد با توجه به رشد تقاضا در کشورهای آسیایی، این قاره می تواند مقصد خوبی برای گاز صادراتی روسیه باشد.
گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت
نوشادی گفت:پس از موفقیت‌ درگازرسانی به شهرهای زابل و خاش به‌زودی باتکمیل خط لوله گاز ایرانشهر،چابهار،کنارک به طول ۲۹۰ کیلومتر،سومین طرح بزرگ گازی در این استان پهناوربه ثمر می‌نشیند.
در آزمایش ABG، اندازه‌گیری اکسیژن خون نشان می‌دهد که ریه‌های شما تا چه اندازه اکسیژن را از هوا به داخل خون منتقل می‌کنند.
سمنان- سرپرست اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه گاز مونوکسید کربن جان دو نفر را در روستای آهوانو دامغان گرفت، گفت: پنج نفر تاکنون به دلیل مسمومیت با گاز در دامغان جان باختند.
پافشاری سیاستگذار بر قیمت‌گذاری دستوری در ابعاد مختلف اقتصاد، ارز چندنرخی، عدم بهره‌برداری از کانال بازار سهام در راستای تعدیل تورم ۵۰درصدی، تدبیر بودجه انقباضی برای صنایع و بنگاه‌های تولیدی، قطعی گاز و برق صنایع، افزایش فاصله نرخ اسکناس آمریکایی با نرخ تثبیتی ارز در سامانه نیما و مواردی از این قبیل را می‌توان به‌عنوان موانع جدی پیش‌روی فعالان بورسی در نظر گرفت. اخیرا کلیات بودجه به تصویب رسید، حال نوبت کمیسیون‌ها است تا در راستای بهبود وضعیت بنگاه‌ها و بازارها تعدیلاتی را در حوزه نرخ‌گذاری ایجاد کنند.
استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: دورکاری اداره‌های خراسان رضوی که پیش از این به واسطه سرما و مدیریت مصرف گاز اعمال شده بود با شرایط خاص لغو شد.
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید «نازل چرخشی شستشوی تیوب با فشار کاری ۱۵۰۰ بار» کاربردی در صنعت نفت و گاز شدند.
وزیر صمت تاکید کرد: باید سالانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور می‌شده که این طرح ها به پایان نرسیده است؛ در حوزه گاز برنامه ۸۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری داشتیم که انجام نشد لذا به جز مدیریت مصرف کاری نمی توانیم انجام دهیم.
کابینه رژیم صهیونیستی با استخراج گاز از میدان گازی کاریش توسط شرکت «انرژین» موافقت کرد.
به گفته یک کارشناس انرژی، سرانه مصرف انرژی در کشور ما به طور کلی بالاست. در زمینه برق شرایط بهتری داریم، ولی در مورد گاز شدت مصرف ما نسبت به کشور‌های دیگر خیلی بالاتر است. برای پرمصرف‌ها که معمولاً مصرفی چند برابر الگوی مصرف دارند، می‌توان تعرفه گاز را غیریارانه‌ای و آزاد اعمال کرد.
به گفته یک کارشناس انرژی، سرانه مصرف انرژی در کشور ما به طور کلی بالاست. در زمینه برق شرایط بهتری داریم، اما در مورد گاز شدت مصرف ما نسبت به کشور‌های دیگر خیلی بالاتر است. برای پرمصرف‌ها که معمولاً مصرفی چند برابر الگوی مصرف دارند می‌توان تعرفه گاز را به صورت غیریارانه‌ای و آزاد اعمال کرد.
منابع صهیونیستی ظهر امروز یکشنبه گزارش دادند که مقامات تل آویو از آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی خواسته اند که به طرف لبنانی اطلاع دهد که روند استخراج گاز از میدان کاریش آغاز نشده است.
منابع عبری امروز یکشنبه اعلام کردند: استخراج گاز از میدان گازی کاریش در دریای مدیترانه، به صورت آزمایشی از امروز توسط شرکت فرانسوی انرژین، آغاز می شود.
رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که عدم استخراج گاز از میدان کاریش به دلایل فنی نیست، بلکه تهدید نصرالله بر رژیم صهیونیستی تأثیر گذاشته است.
میدان نفتی و گاز طبیعی کاریش که بین لبنان و رژیم صهیونیستی مورد مناقشه است، در ۱۰۰ کیلومتری سواحل فلسطین اشغالی در دریای مدیترانه و حدود ۷۵ کیلومتری ساحل حیفا قرار دارد.
پس از اینکه حزب الله لبنان اعلام کرد رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های مقاومت قرار دارد، تل آویو اعلام کرد استخراج گاز از میدان کاریش را تا ماه اکتبر آینده به تعویق می اندازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ