سخنگوی وزارت امور خارجه کشته شدن تعدادی از شهروندان روسیه در حادثه انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در شهر نووسیبیرسک را به دولت و مردم روسیه تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر بودن، اینبار شرایط را به شکلی دنبال خواهند کرد که باید علیه هم کار را دنبال کنند.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی با اشاره به توافق اخیر ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان بین دو کشور و آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تضمین‌های لازم را برای اجرای مفاد تفاهم ایجاد شده، توسط آمریکایی‌ها دریافت کرده است و این روند در چارچوب خودش پیش می‌رود.
دو بازیکن خوزستانی پیش از شروع دیدار حساس هفته یاد جوان فقید آبادانی را زنده نگه‌داشتند .
سخنگوی وزیر امور خارجه گفت: در ادامه هتک حرمت به قرآن کریم در دانمارک، امروز (دوشنبه) سفیر دانمارک در تهران توسط مدیر کل اروپای غربی وزارت امور خارجه بار دیگر به وزارت امور خارجه احضار شد.
کنعانی گفت: گفتگو‌های ایران با کشور‌های مختلف از جمله کره جنوبی ادامه دارد و اخیرا هم مقامات سئول وعده‌های مثبتی را به ما دادند و امید است شاهد عملیاتی کردن آن‌ها باشیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی حمله به کاروان حامل آقای مولوی سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در ایالت بلوچستان را شدیداً محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی حمله به کاروان حامل آقای مولوی سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در ایالت بلوچستان را شدیداً محکوم کرد.
آخرین جزئیات گفتگوها در خصوص حادثه سفارت آذربایجان از زبان کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی برخورد دو قطار در شهر لاریسای یونان که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور شد، این حادثه را به ملت و دولت جمهوری یونان تسلیت گفت.
ناصر کنعانی روز یکشنبه همچنین افزود: طرح رسانه‌ای تفسیرهای غیرحقوقی از این حادثه، اقدامی سازنده در مسیر پیگیری حقوقی و قضایی پرونده نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره فعالیت کنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز در پی حادثه اخیر در سفارت این کشور در تهران، گفت: سیاست رسمی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مناسبات با کشور‌های همسایه، مبتنی بر حفظ و توسعه روابط است.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متاسفانه مقامات دولت آذربایجان تصمیم به تعلیق فعالیت سفارت خود در ایران گرفتند.
کنعانی با بیان این که مراجع ذی ربط انتظامی و قضایی همچنان با دقت در حال بررسی ابعاد این حادثه تلخ هستند ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران قائل به خویشتنداری و بررسی توام با طمانینه و آرامش سیاسی و پرهیز از شتابزدگی و پیش داوری برای قضاوت در مورد این حادثه است.
کنعانی با توجه به پیشینه سیاسی دولت فرانسه در اتخاذ سیاست های تبعیض آمیز نسبت به‌ اقلیت ها و مهاجران و نیز برخوردهای خشونت آمیز با معترضان تصریح کرد: تحقیقات بی طرفانه در خصوص حادثه پاریس می تواند به روشن شدن ابعاد آن کمک کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه انفجار گاز در سلیمانیه را به دولت و ملت عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی جان باختن شماری از فلسطینیان در حادثه آتش‌سوزی در شمال نوار غزه را تسلیت گفت.
ناصر کنعانی در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن شماری از مردم بی گناه شد، گفت: هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیدا محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه انفجار تانکر سوخت در بغداد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی منجر شد را به دولت و مردم عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه انفجار تانکر سوخت در بغداد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهرواندن عراقی منجر شد را به دولت و مردم عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه انفجار در یک معدن در ترکیه که به جانباختن و مصدومیت جمعی از کارکنان آن منجر شد، را به خانواده‌های قربانیان، ملت ترکیه و دولت این کشور تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه واژگون شدن یک قایق در شمال بنگلادش را که منجر به جان باختن ده ها تن از مردم این کشور شد، تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حادثه سیل اخیر در سودان که منجر به جان باختن تعدادی از شهروندان سودانی و آسیب زیرساخت‌های این کشور شد را به ملت و دولت این کشور تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه آتش سوزی در کلیسایی در استان جیزه مصر که به جان باختن تعدادی از شهروندان این کشور منجر شد، به دولت و ملت مصر تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و مجروح شدن تعداد قابل توجهی از شهروندان کوبا را که در حادثه در مخازن نگهداری سوخت را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ