فیلم صحنه تصادف «مائده جوانفر» پرستار بیمارستان رشت، که ادعا می‌شد در اغتشاشات تیر خورده است توسط دوربین لباس پلیس ضبط شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین لحظات دیدار منچستریونایتد و ولورهمپتون با یک صحنه جنجالی همراه شد که داور آن را پنالتی تشخیص نداد.
صحنه گل پرسپولیس به آلومینیوم: آفساید بود؟
احسان پهلوان و محمد دانشگر، بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال، در این فصل هم‌تیمی شده‌اند.
باوجود تعطیلی فوتبال در سطوح بالای لیگ ایران، بازی‌های لیگ دسته سوم با حرارت بالا دنبال می‌شود.
گل دوم ایتالیا به هلند در بازی رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا جنجالی شد و با وجود اعتراض شدید هلندی‌ها در نهایت VAR حکم به پذیرش این گل داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل و همدست وی در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
میثم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: برادر بزرگم ۲۰ سال بود که به مواد مخدر معتاد شده و زندگی‌مان را تباه کرده بود. او همیشه پدر و مادرم را اذیت می‌کرد. چندین مرتبه او را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم، اما هربار از کمپ بازمی‌گشت دوباره سمت مواد مخدر می‌رفت و اعتیادش را از سر می‌گرفت و رفتارهایش مرا خسته کرده بود.
تصاویری از یک تصادف وحشتناک در روز گذشته در بلوار خلیج فارس در شهر شیراز منتشر شده که نشان می‌دهد این تصادف حداقل دو فوتی درجا داشته است.
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: اگر تصادفی منجر به جرح و یا فوت شد، رانندگان باید صحنه حادثه را حفظ کنند و صحنه تصادف را برهم نزنند.
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: اگر تصادفی منجر به جرح و یا فوت شد، رانندگان باید صحنه حادثه را حفظ کنند و صحنه تصادف را برهم نزنند.
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: اگر تصادفی منجر به جرح و یا فوت شد، رانندگان باید صحنه حادثه را حفظ کنند و صحنه تصادف را برهم نزنند.
یک راننده تاکسی شهر رم که شاهد تصادف شدید چیرو ایموبیله، ستاره لاتزیو، با تراموا بوده می‌گوید ایموبیله و راننده تراموا هیچکدام در صحنه تصادف مقصر نبوده‌اند.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: متأسفانه تا دیشب ۲۲۸ نفر در صحنه تصادف جان خود را ازدست داده‌اند.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه یک خودرو ام. وی. ام در محور سمنان_دامغان واژگون شد، گفت: متأسفانه طی این حادثه دو نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از دویدن راننده خودروی ال نود در عرض بزرگراه و برخورد یک دستگاه وانت با وی خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودروی ال نود در صحنه تصادف فوت کرد.
برخورد سنگین دیبو مارتینز و ارلینگ هالند روی یک صحنه نزدیک بود به آسیب جدی این دو بازیکن منجر شود.
یک جوان که مشغول انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت خود بود، در یک لحظه غفلت با موتورسواری دیگر تصادف کرد و صحنه ترسناکی را با سهل‌انگاری خود به وجود آورد.
متهم گفت: با سرعت زیادی ویراژ می‌دادم، دیگر متوجه نشدم چند کیلومتر در مسیر جاده قدیم نیشابور پیش رفته بودم که ناگهان موتورسیکلت پرواز کرد و من هم دیگر چیزی نفهمیدم، زمانی که چشمانم را گشودم روی تخت بیمارستان بودم و از زبان یکی از ماموران انتظامی شنیدم که «م» در صحنه حادثه جان باخته است و کارشناس پلیس راه صحنه تصادف را مشکوک می‌داند.
د: با بررسی صحنه و تحقیقات بعمل آمده مشخص گردید که خودروی سواری عبوری با یک پلنگ که قصد عبور از عرض مسیر دماوند فیروزکوه را داشته برخورد نموده ولی آسیب وارده به حیوان سطحی بوده و از محل حادثه فاصله می گیرد.
رئیس پلیس راهور گفت: ۶۲ درصد موتورسیکلت سواران به دلیل ضربه به سر در صحنه تصادف فوت می‌کنند.
۲ نفر از سرنشینان پیکان در صحنه جان باخته و نفر سوم پس از رسیدن به بیمارستان، به علت شدت جراحات فوت نموده است.
متهم به قتل ۲۰ ساله پس از آن که صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و جزئیات این ماجرا را شرح داد، در آخرین جلسه بازپرسی نیز گفت: راننده پراید را می‌شناختم. آن روز عصر دوستم حامد رانندگی پراید هاچ بک آبی رنگ را به عهده داشت و من هم در حالی روی صندلی جلو نشسته بودم که دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا هم در صندلی عقب بودند. در این هنگام حامد به صورت دنده عقب حرکت کرد که از پارک بیرون بیاییم، ولی سپر خودرو به سپر پراید مرحوم (محمد – پ) برخورد کرد.
یکی از شاکیان توضیح داد: در حال عبور از یکی از خیابان‌های خلوت بودم و ماشینم سرعت کمی داشت که ناگهان مردی خودش را روی کاپوت ماشین پرت کرد و روی زمین افتاد. با دیدن این صحنه وحشت کردم و پایم را روی ترمز گذاشتم. وقتی پیاده شدم، مرد جوان از درد به خودش می‌پیچید. در همین هنگام جوان دیگری هم وارد ماجرا شد و سر و صدا راه انداخت. او می‌گفت که پسر جوان مصدوم شده و اگر شکایت کند، برای من دردسر درست می‌شود. در همین هنگام جوانی که خودش را روی کاپوت ماشین من انداخته بود، گفت که نمی‌خواهد از من شکایت کند و اگر مبلغی به او بدهم، رضایت می‌دهد و خودش برای درمان به بیمارستان می‌رود.
سرهنگ علی شریفی از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۲۳:۵۵ شب گذشته در مسیر بزرگراه زین‌الدین مسیر غرب به شرق قبل از هنگام، یک خودروی متواری با عابر برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ