با قیمت گذاری یک میلیاردی جک J7، نگاه عموم به ریسپکت دوخته شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس کشاورزی گفت: تغییر رویکرد دولت چین در مساله «قیمت گذاری» منجر به معجزه در اقتصاد این کشور شده و امروز شاهد رشد اقتصادی بسیار چین در جهان هستیم.
آیا دولت با تجدیدنظر در رای شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در حوزه نرخ ۱۵ هزار تومانی گندم موافقت می کند؟
آیا دولت با تجدیدنظر در رای شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در حوزه نرخ ۱۵ هزار تومانی گندم موافقت می کند؟
رئیس سازمان چای کشور گفت: براساس قیمت اعلام شده از سوی شورا قیمت گذاری نرخ برگ سبز درجه یک ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان و درجه دو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که نسبت به سال گذشته رشد مناسبی داشته است.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
در هفته های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظرات شورای رقابت در رسانه‌ها باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه های خودروسازان شده است. تا جاییکه رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته صنعت خودرو حدود ۸ الی ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
رئیس سازمان بورس ضمن تاکید بر تداوم و افزایش عرضه خودرو در بورس برای بهبود شرایط، گفت: قرعه کشی خودرو شبیه به یک بخت آزمایی و لاتاری ملی به منظور توزیع رانت بی هدف است.
به طور مثال قیمت یک خودروی چینی خودروسازهای خصوصی در کشور همسایه ۵۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت آن در کشور ما است؛ در این حوزه در آینده نزدیک اقدامی صورت خواهد گرفت تا فرمول تعیین قیمت خودروهایی با این شرایط، کنترل شود تا این‌ها دیگر نتوانند از یک سطحی، قیمت را افزایش دهند.
به گفته یک کارشناس ارشد حوزه خودرو با اجرایی شدن حذف قیمت گذاری دستوری و نیز واگذاری سهام تودلی دو شرکت خودروساز با توقف زیان‌های جاری و جبران زیان‌های گذشته می‌توانیم آینده‌ای روشن برای این صنعت تصور کنیم.
وزارت صمت خطاب به شرکت بورس کالا تأکید کرد که هر گونه اقدام یک جانبه و بدون هماهنگی با ستاد تنظیم بازار برای تغییر فرمول قیمت گذاری غیرقانونی است.
امروز مطالبی همچون از فردا چه کسانی شش هزار دلار سهمیه ای دریافت می کنند؟، تحلیل بنیادی سهام وبصادر | سهامداران وبصادر بخوانند، پیش بینی قیمت طلا و سکه، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، بازار بیت کوین برای سرمایه گذاری خطرناک است؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
«با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت به صورت واقعی و رقابتی و بر اساس میزان عرضه و تقاضا کشف خواهد شد که این موضوع برای مشتریان و هم برای خودروسازان مهم است، زیرا از یک سو، خریداران خودرو را در بورس کالا با قیمت کمتری نسبت به قیمتی که الان در بازار آزاد هست، می‌توانند بخرند و در سوی دیگر خودروسازان نیز محصولات خود را با قیمت بالاتری نسبت به قیمت‌گذاری دستوری به فروش خواهند رساند.»
جمال موسیالا، جوان آلمانی غیرقابل قیمت‌گذاری و بی‌همتا، اکنون برچسب "لیونل مسی بعدی" را دارد.
چالش قیمت گذاری مسکن در بورس کالا، یک مسئله مهم است، اینکه به چه نحوی می‌خواهند قیمت مسکن را برای تعداد قابل توجه‌ای واحد مسکونی فرموله کنند، خود معضل مهمی است، زیرا همانطور که اشاره شد این واحد‌های در جزییات بسیار متفاوت هستند، زیرا به نوعی مسکن کالایی همگن محسوب نمی‌شود، اینکه قیمتگذاری چگونه می‌خواهد باشد، خود یک موضوع مهم قلمداد می‌شود.
با آغاز فصل‌های سرد سال نگرانی‌های کمبود گاز به یک دغدغه برای متولیان و مردم تبدیل می‌شود.از این جهت اجرای تعرفه گذاری پلکانی گاز برای کنترل مصرف می‌تواند، کمک قابل توجهی به مدیریت مصرف کند.
امروز مطالبی همچون راهکار فرانسه برای مقابله با گرانی تخم‌مرغ، افزایش قیمت دوباره در یک خودروسازی، آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها چقدر است؟، چرا دلالی دلار رونق گرفته است؟، چگونه با سرمایه خرد در بازار ملک سرمایه گذاری کنیم؟ کدام نماد‌ها در مراحل افزایش سرمایه قرار دارند؟، قیمت طلا چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک تولیدکننده تخم مرغ معتقد است علاوه بر افزایش قیمت تولید با حذف ارز ترجیحی، پایین بودن قیمت خرید تضمینی در کارخانه و پایین بودن توان اقتصادی از مهمترین مشکلات این صنعت است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از عرضه سومین ملک شهرداری تهران در تالار شیشه‌ای بورس خبر داد و گفت: قیمت گذاری در بورس کالا و مزایده همواره یک سطح پایین‌تر از قیمت واقعی است.
زاوه با اشاره به اینکه دولت هر کاری می‌کند تا زیر بار اشتباه خود نرود، اظهار داشت: در حالی که دولت چند سال گذشته مدام بر روی قیمت گذاری در خودرو اصرار می‌ورزید، این موضوع نتیجه‌ای جزء نارضایتی تمامی ذینفعان از این وضعیت نداشته است، به طوریکه از یک طرف شاهد هستیم دولت با فشار بر روی خودروسازان موجبات تولید همراه با زیان محصولات دو خودروساز بزرگ را رقم زده، آن‌ها نیز در چنین وضعیتی با زیان انباشته بسیار وحشتناکی روبرو هستند که در نهایت هزینه این موضوع را نیز مردم باید بپردازند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از پاشنه آشیل‌های بازار سرمایه قیمت گذاری دستوری است و قیمت گذاری دستوری موجب شده است تا آینده شرکت‌های بورسی و بازار سرمایه بلاتکیف و تیره شود.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.
هوای قابل قبول تهران در بیشتر مناطق
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ