با توجه به تعویضی‌ها و انتخاب کاپیتان در پرسپوليس، در دیدارهای این تیم همچنان شاهد تغییر کاپیتانی در زمین هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد وکیلی از عملکرد شاگردانش مقابل پورتوریکو تمجید کرد.
آمار جالبی از عملکرد مهاجم ایرانی لورکوزن منتشر شده و براساس یک داده آماری، سردار آزمون نقش کاملا مثبتی در روند هجومی بایرلورکوزن در فصل گذشته ایفا کرده است.
سرمربی پرسپولیس سال جدید را با آماری جالب توجه دنبال می‌کند که هواداران این تیم را به یک جشن بزرگ امیدوار کرده است.
لیورپول در سه سال اخیر برابر رئال مادرید متحمل چهار شکست و یک تساوی شده که آماری جالب توجه و البته عجیب است.
سرمربی پرسپوليس برای سومین بار در این فصل در استادیوم آزادی شکست خورد.
رقابت های دور گروهی لیگ برتر والیبال ایران با تمام کش و قوس های خود به پایان رسید.
ستاره ایرانی پالما در سال ۲۰۲۲ یک آمار گلزنی جالب توجه بر جای گذاشت.
بر اساس آمار، مهاجرت روستاییان به شهر‌ها از سال‌های ۵۵ تا ۹۵ رشد ۳۰۰ درصدی داشته است.
طی مرحله یک هشتم جام جهانی در قطر، رکورد گلزنی شکسته شد و آمار جالبی به جا ماند.
روزنامه المغرب 24 در توصیفی جلب، حکیم زیاش را «هنرمند فوتبال مراکش» قلمداد کرد.
تیم ملی آمریکا در سه بازی خود از جمله بازی با ایران فقط یک گل از روی نقطه پنالتی خورده است.
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه دوم به مراتب بهتر از آمریکا بازی کرد و موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد. درست بر خلاف نیمه اول.
آماری جالب از سبقت‌ گرفتن در فرمول یک 2022 منتشر شد.
تیم‌ملی ایران با دریافت شش گل مقابل انگلیس، ضعیفترین شروع خود در جام جهانی را رقم زد.
منصور براتی کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: اقدام به حملات سایبری، خرابکاری هسته‌ای و اقدام به ترور مقامات ایرانی از ۲۰۱۹ تاکنون، از نظر کمی به اندازه اقدامات از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ بوده است.
تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده است.
کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال، فهرست اولیه اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتر مردان سال 1401 را اعلام کرد.
سرمربی قهرمان سوپرجام ایران در فصل گذشته، این فصل یک آمار جالب توجه از خود بر جا گذاشته است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
زمانی که خانم حاتمی و همسرش برای اولین بار به روستای «گیت» آمده بودند، متوجه شدند، اهالی روستا به خاطر جوانی و کم تجربه بودنشان خیلی به آن‌ها اعتماد ندارند و برای حل مشکلات و پرسیدن سوال به آن‌ها مراجعه نمی‌کنند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرند که با یک کار ساده اعتماد آن‌ها را جلب کنند.
ایرانسل و مپنا، همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، تفاهم‌نامۀ همکاری در حوزۀ خودروی متصل امضا کردند. ایرانسل، با رونمایی از خدمت خودروی متصل، در این نمایشگاه حضور دارد.
واقعیت‌های میدانی جامعه با این آمارها تفاوت دارد. ممکن است زمان پخش یک برنامه خاص مثل مسابقه فوتبال، سریال یا برنامه ای خاص، صداوسیما توجه مردم را جلب بکند، اما اینکه مردم به این رسانه اعتماد کنند و تماشای آن را در سبد فرهنگی خود قرار بدهند، بعید می‌دانم امروز این طور باشد
هرچند ساخته ولفگانگ پترسن، یکی از آثار تاریخی با سطح اکشن بالا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حتی بسیاری از منتقدین حرفه‌ای را مقهور خود ساخت، بی‌شک این فیلم با نقد‌هایی در اجرای فرم همراه است؛ هرچند این نقد نمی‌تواند ارزش‌های سینمایی این تریلر را منکر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ