در هفته ای که گذشت ضمن برگزاری حراج و اخذ سفارش‌های خرید اوراق از متقاضیان در سامانه‌های بازار بین‌بانکی کارگزاری بانک مرکزی و مظنه‌یابی شرکت مدیریت فناوری بورس مبلغ ۴۸۰۶ میلیارد تومان اوراق به فروش رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به انجام ۹۴۰ عملیات امدادی، از امدادرسانی به ۲۰۰۵ نفر، در هفته گذشته خبر داد.
در هفته گذشته از تاریخ ۱۴ مرداد تا ۱۹ مردادماه برخی نماد‌ها مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به تصمیمات نماد‌هایی که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در روزهای گذشته را می بینید.
در این گزارش عکس های منتخب در سراسر جهان در روزهای گذشته را می بینید.
درحالی موج گرمای هوا همچنان در سراسر جهان ادامه دارد بازار شایعات در مورد علت تعطیلی دو روزه کشور سرد شد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به این که سه استان مازندران، اصفهان و گلستان، پرحادثه‌ترین استان‌ها در هفته گذشته بوده است، اعلام کرد: در هفته گذشته، به ۱۳۱۴ نفر امدادرسانی شد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
روز های گذشته مدیر عامل آبفای تهران از عادی شدن شرایط آبی در تهران خبر داد؛ در حالی که همچنان بسیاری از شهروندان از افت شدید فشار آب گلایه دارند و نگران ادامه دار شدن این وضعیت هستند.
در معاملات روز چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۸ هزار و ۹۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته ریزش کرد و سهام عدالت شاهد ریزش ۹۲ هزار تومانی ارزش بود.
پیش بینی سفر در تعطیلات پیش رو، مرمت و احیای عمارت مسعودیه، احیای جایزه صادراتی گردشگری و آبگیری اسخرهای پرورش میگو در کنار گنبد نمکی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته‌ گذشته بود.
پیش بینی سفر در تعطیلات پیش رو، مرمت و احیای عمارت مسعودیه، احیای جایزه صادراتی گردشگری و آبگیری اسخرهای پرورش میگو در کنار گنبد نمکی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته‌ گذشته بود.
هفته‌ آگاهی از مغز با هدف افزایش سرمایه شناختی و با شعار تحصیل، پژوهش و اشتغال در علوم اعصاب  و شناختی از روز گذشته به مدت یک هفته آغاز شده است.
در هفته‌ هشتم این فصل از مسابقات لیگ برتر، تیم تازه لیگ برتری‌شده ایساتیس کران فارس که فصل گذشته قهرمان مسابقات دسته یک شد، از صف‌آرایی در برابر مدافع عنوان قهرمانی (خاتون بم) انصراف داد.
طبق این گزارش اختلال ارتباطات بین شهری در ساعاتی از روز دیده شده است. به طور دقیق اختلال ارتباطات بین استانی در هفته‌های گذشته به شکل تقریبی از بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۱ و در ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر به صورت مکرر اتفاق افتاده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ارتباط مستقیم و غیرمستقیم ایران و سازمان انرژی اتمی با مقامات آژانس ادامه دارد. هیأتی از ایران هفته گذشته به وین سفر کرد و با مقامات آژانس گفتگو و تبادل نظر داشتند. ایران به تلاش‌های سازنده خودش در ارتباط با آژانس به منظور حل و فصل سؤالات و ابهامات پادمانی ادامه می‌دهد و گفتگو‌ها با آژانس ادامه دارد.
تیم شمس آذر با هدایت سعید دقیقی روز گذشته در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با دو گل تیم چادر ملو را در یزد شکست داد.
رئال دیگر صدرنشین لالیگا نیست و شب گذشته آن را دودستی تقدیم بارسلونا کرد. رئال از هفته ها قبل‌تر دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا برده بود.
بسیاری از سودهای سهامداران در سال های گذشته در حساب شرکت ها باقی مانده بود که از ابتدای امسال تصمیم گرفته شد که این سودها به حساب سهامداران واریز شود. تا پایان هفته دوم آبان ماه چقدر سود سنواتی پرداخت شد؟
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از توزیع ۳۰۷۹ دستگاه چادر امدادی میان حادثه‌دیدگان در زمین‌لرزه هفته گذشته شهرستان خوی خبر داد.
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات در راس قوه مجریه و توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی اتخاد می‌شود.
طی هفته گذشته ۲۲ مورد عملیات فلسطینیان علیه اهداف و نظامیان رژیم صهیونیستی به ثبت رسید و در این عملیات ها ۱۲ صهیونیست زخمی شدند.
مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، معتقد است که این تیم از شکست برابر برنتفورد برای پیروزی برابر لیورپول انگیزه گرفته است.
جمعه ۱۵ مرداد ماه برخورد صاعقه با میله پرچم داخل یک سنگ باعث شد تکه‌هایی از آن سنگ روی چادر کوهنوردان در بارگاه سوم دماوند سقوط کند و یک کوهنورد جان خود را از دست بدهد و چند مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شوند. هفته گذشته نیز یک کوهنورد ۶۴ ساله در منطقه خطرناک یخار دماوند سقوط کرد و هنوز پیکرش پیدا نشده است.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی بدون مشکل در تهران برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال در جریان حضور ستارگان پیشین فوتبال دنیا نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ