اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طیف بیماری از یک بیماری با تب خفیف تا یک تابلوی بالینی شدید با تب بالا و درد و ناراحتی شدید شکمی و عوارض مختلف می‌تواند متنوع باشد. در مناطقی که تیفوئید یک بیماری بومی است ممکن است برخی مبتلایان بدون علامت بوده و یا تنها علائم خفیفی از بیماری را بروز دهند. در موارد شدید بالینی که با کاهش سطح هوشیاری نیز همراه شده است، میزان مرگ و میر بالا می‌رود.
همیشه اعلام می‌کردند که حکومت ایران این شش ماه، آن شش ماه، امسال یا آن سال پایان می‌پذیرد، اما قریب به نود تا شش ماه می‌گذرد و آن‌هایی که این حرف‌ها را می‌زدند، خودشان دیگر نیستند
اصفهان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تشکیل سرمایه ثابت در بخش ماشین‌آلات در ۶ ماهه امسال ۱۵ درصد رشد داشته که بسیار نویدبخش است.
روزنامه اعتماد نوشت: صبح پنجشنبه ۶ بهمن ماه امسال، یک خانم حدودا ۵۳ ساله در «فنوج» استان سیستان و بلوچستان به علت استرس ناشی از مشاهده «صف دریافت سهمیه نفت» دچار «سکته قلبی» شد. پس از این حادثه او را به بیمارستان «ولیعصر» فنوج منتقل کردند اما او جانش را از دست داد.
طبق لیست منتشرشده، اتوبوسرانی و مترو از آن شرکت‌هایی هستند که جذب نیروی بالایی داشته‌اند. برخی در فضا‌های اجتماعی این تعداد بالای جذب را با اعتراض رانندگان اتوبوس ابتدای امسال مرتبط دانسته و عنوان کردند که شهرداری افرادی را جذب و آموزش داده تا در صورت اعتراض مجدد رانندگان اتوبوس یا احتمال اعتراض راهبران مترو، این افراد را به‌سرعت جایگزین آنان کند.
مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق سازمان حمایت گفت: در ۸ ماهه امسال بیش از ۴ هزار و ۱۴۴ پرونده قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۷۱۹ میلیون و ۵۱۵ هزار ریال برای واحدهای اقتصادی تشکیل شد.
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر از تشکیل پرونده جست‌وجوی مفقودین برای ۱۰۰ پناهجوی افغانستانی تنها در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.
مدیرکل بهداشت و درمان هلال احمر با اشاره به افزایش نرخ آسیب‌پذیری کشورها در برابر تغییرات اقلیمی گفت: حوادث جوی در ۶ ماهه نخست امسال ۵۱ درصد افزایش یافته است.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور از ارسال گزارش تفریغ بودجه ۶ ماهه ۱۴۰۱ به مجلس و دولت خبر داد.
سازمان پزشکی قانونی کشور در گزارشی درباره مسمومیت‌های منجر به فوت در ۶ ماهه ابتدای سال اعلام کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۴۱۱۱ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داده‌آند که از این تعداد ۳۲۴۳ نفر مرد و ۸۶۸ نفر زن بوده‌اند.
معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از انجام ۱.۵ میلیون بازرسی از واحدهای صنفی توسط واحدهای بازرسی و نظارت اصناف سراسر کشور طی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۵۱ درصد از کل تکلیف بودجه‌ای سازمان محقق شده و ۲۳۱ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت از رشد ۳۴ درصدی صادرات لوازم خانگی کوچک و سبک در کشور طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
بررسی‌ها بیانگر آن است که طی ۶ ماهه اول امسال در مجموع ۳۴ درصد از برق کشور در بخش صنعت به مصرف رسیده است که از این لحاظ این گروه از مشترکان در رده نخست مصرف قرار گرفته‌اند.
بررسی‌ها بیانگر آن است که طی ۶ ماهه اول امسال در مجموع ۳۴ درصد از برق کشور در بخش صنعت به مصرف رسیده است که از این لحاظ این گروه از مشترکان در رده نخست مصرف قرار گرفته‌اند.
گزارش عملکرد شرکت‌ها در سال جاری در حال بارگذاری بر روی سایت کدال است. در این مطلب به گزارش عملکرد پنج نماد پالایشی پرداخته ایم. شراز، شتران، شاوان، شبریز و شبندر در ۶ ماهه چقدر سود ساختند؟
تاکنون ۱۲ نماد در سال جاری عرضه اولیه شده اند. بازدهی نماد‌های عرضه اولیه شده امسال تاکنون از زمان عرضه چگونه بوده است؟ کدام نماد بازدهی بهتری داشته است؟
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۴۲۷۵ زن سرپرست خانوار تهرانی تحت پوشش این نهاد در ۶ ماهه اول امسال خبر داد.
ثبت نام در سامانه سجام در پایان ۶ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۱۱۰ درصدی مواجه شد.
این نماد از ابتدای سال روند قیمتی صعودی شدیدی داشته است و قیمت سهام رشد بیش از ۹۶۶ درصد را در این شش ماهه تجربه کرده است. صورت‌های سود و زیان بهار از رشد ۳۳۸ درصدی سود خالص سه ماهه ابتدایی امسال به نسبت سال قبل خبر می‌دهد.
وضعیت هوای تهران در سومین ماه تابستان ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در شهریورماه سال گذشته ۲۸ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به ۲۵ روز کاهش یافت. در شهریورماه سال ۱۴۰۰ تنها سه روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت که این وضعیت امسال به شش روز رسید.
ترانزیت کالا از مسیر ایران در ۵ ماهه سال جاری با رشد ۲۵ درصدی به رقم ۶ میلیون تن رسید.
بررسی آمارهای مربوط به تولید خودرو در پنج ماهه ابتدای امسال حاکی از آن است در این مدت در مجموع ۴۲۲ هزار و ۷۸ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده که بیانگر رشد ۱۰ درصدی است.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تلاش و اقدامات دولت برای کاهش نگرانی مردم در حوزه اقتصادی، ابراز امیدواری کرد از ۶ ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی و اوایل سال آینده به رونق اقتصادی دست یابیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ