پس از گذشت سه روز از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، تجمعاتی خود جوش در برخی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه تهران جهت محکوم کردن این حادثه تروریستی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استادیار مطالعات خاورمیانه دانشگاه ملی استرالیا دولت وقت ایالات متحده را مورد انتقاد قرار می‌دهد که با خروج یکجانبه از برجام در سال ۲۰۱۸ فرصت تاریخی غرب برای جلب اعتماد ایران را از دست دادند.
یک ربات از شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز در جریان بازدید وی از دانشگاه شاهزاده مقرن در مدینه استقبال کرد. ویدئویی از این ربات خودکار در هنگام پذیرایی از شاهزاده سعودی منتشر شده که او می‌گوید: امیر به دانشگاه خود خوش آمدید. من خود را به شما معرفی می‌کنم. من ربات هستم، که دانشجویان دانشگاه ساخته شده‌ام.
پونه کوهی (اورگانو) یک ادویه غذایی بسیار خوش عطر و قوی محسوب می‌شود؛ مطالعات صورت گرفته در سال ۲۰۱۲ توسط محققان دانشگاه لانگ آیلند نشان می‌دهد، می‌توان از این چاشنی برای درمان سرطان پروستات استفاده کرد و ماده شیمیایی کارواکرول از خودکشی سلول‌ها پیشگیری می‌کند.
هزاران فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری درحمایت از گردان جنین پس از حمله ددمنشانه نظامیان صهیونیست دست به راهپیمایی زدند.
حسین راغفر عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) و اقتصاددان گفت: بحران های فعلی ناشی از دوری از آرمان های اصلی انقلاب نظیر استقلال، آزادی و مشارکت عموم مردم است که فرصت های بسیار بزرگی از کشور را ربود. اصلی ترین محرک جامعه ما برای بقا و خروج از شرایط کنونی، رجوع به مردم است. ما امیدواریم یک نظام توزیعی در کشور فراهم شود تا فرصت ها را به صورت برابر بین گروه های جامعه توزیع کند چرا که فساد ناشی از توزیع نابرابر ثروت، درآمد و منزلت است.
راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم در شهرهای مختلف استان خوزستان در حال برگزاری است.
خزعلی گفت: اعضای یکی از گروه‌های حاضر در ایران می‌گفتند که در آغاز حضورشان در هتل محل اقامت، برای خروج از اتاق دچار ترس و خوف بوده‌اند و می‌ترسیده‌اند که کشته شوند! یا خانم دیگری در فرودگاه گفته بود: «آیا من می‌توانم زنده برگردم؟» یا برخی می‌پرسیدند: «آیا شما می‌توانید در همه مقاطع دانشگاه وارد شوید؟»
ده‌ها هزار نفر از مسلمانان شهر «باتمان» در جنوب‌شرقی ترکیه علیه اقدام موهن سیاستمدار سوئدی در سوزاندن قرآن کریم به خیابان‌ها آمدند.
در پی هتک حرمت به مصحف شریف در استکهلم پایتخت سوئد، مردم کشورهای اسلامی در نقاط مختلف جهان به خیابان ها آمده و علیه این اقدام موهن اعتراض کردند.
ریکاردو ساپینتو با انگیزه زیاد در تمرینات حضور دارد و کار خود را جلو می‌برد.
ساعت رفت‌وآمد دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف به این مرکز آموزشی محدود شد.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دیدگاه‌ها، آرمان‌ها و روحیات آحاد جامعه در گذر زمان تغییر کرده، گفت: نمی‌توان از جامعه انتظار رفتار باثبات در تمام اعصار داشت؛ چرا که جامعه زنده استو همانطور که به طور قطع، شیوه و روش زندگی در طول ۱۰۰ سال گذشته تغییر کرده، آیندگان هم شیوه زندگی متفاوتی خواهند داشت. آنچه که محل تعارض است، اصل رفتار مدنی است. گاهی برخی از دانشجویان اظهار می‌کنند، آیین‌نامه‌های کنونی را قبول ندارند و این موضوع را به طرق مختلف ابراز می‌کنند. برخی اعلام می‌کنند، به منظور تغییر آیین‌نامه‌ها دست به یک فعالیت مدنی می‌زنند.
دکتر منیژه شهبازخان، روانشناس عمومی و استاد دانشگاه گفت: بر اساس مطالعه ریچارد وایزمن، روانشناس بریتانیایی، افراد بدشانس عموماً عصبی‌تر از افراد خوش‌شانس هستند و این فشار عصبی توانایی آن‌ها را در توجه به فرصت‌ها مختل می‌کند، درنتیجه آن‌ها فرصت‌ها را به خاطر تمرکز بیش‌ازحد بر سایر امور از دست می‌دهند لذا دریافت کلید خوش‌شانسی و بدشانسی در افکار و کردار این افراد است.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
بعد از ساعت ۱۴ و بعد از خروج بخش قابل توجهی از دانشجویان از تجمع اولیه، هسته مرکزی تجمع که بالغ بر ۳۰ نفر بودند محل تجمع خود را از مقابل سلف سرویس به ورودی اصلی پردیس دانشگاه منتقل نموده و تا ساعت ۱۷ به تجمع خود در همان محل ادامه دادند که در این مدت، بلوار مشرف به ورودی دانشگاه با هدف عدم تردد شهروندان و کاهش خطرات احتمالی توسط نیروی انتظامی مسدود گردیده بود.
رئیس جمهو با بیان اینکه ضد انقلاب تلاش کرد از ظرف دانشگاه شریف اهداف خود را پیگیری کند، تاکید کرد: نباید اعتبار علمی و خوش نامی دانشگاه شریف، با رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه، مخدوش شود.
رئیس جمهو با بیان اینکه ضد انقلاب تلاش کرد از ظرف دانشگاه شریف اهداف خود را پیگیری کند، تاکید کرد: نباید اعتبار علمی و خوش نامی دانشگاه شریف، با رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه، مخدوش شود.
هم اکنون در بیرون دانشگاه برخی خانواده ها که نگران فرزندانشان بودند منتظر خروج آنها هستند.
هم اکنون در بیرون دانشگاه برخی خانواده ها که نگران فرزندانشان بودند منتظر خروج آنها هستند.
ایرنا نوشت: به دنبال اتخاذ تدابیر انتظامی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و اساتید از این دانشگاه، با دستور وزیر علوم چندین دستگاه خودرو برای خروج دانشجویان و اساتید از دانشگاه در نظر گرفته شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه مهاجرت نخبگان وجود دارد، گفت: این امر قابل کتمان نیست و ما بررسی‌هایی انجام دادیم که ببینیم دلایل خروج نخبگان از کشور چیست و این بررسی‌ها نشان داد که عمده دلایل آن تصور آینده و نبود شغل مناسب و همچنین فراهم نبودن زیر ساخت‌های زندگی بوده است.
استاد دانشگاه مسکو با اشاره به اینکه امنیت ترکیه به معنای امنیت سوریه است گفت: خروج آمریکا از سوریه محور اصلی گفت‌وگوها طی دیدار هیئت تُرک با بشار اسد خواهد بود.
بر اساس مطالعه‌ای که در مجله انجمن سالمندان آمریکا منتشر شده است، سطوح بالاتر خوش بینی با طول عمر بیشتر و احتمال زنده ماندن بالای ۹۰ سال مرتبط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ