معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، به تشریح ابعاد مختلف عرضه املاک شهرداری در بورس کالا پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.
از میان ملک‌های مذکور ۱۴ ملک در تهران و یک ملک در البرز واقه شده است. این املاک متعلق به وزارت‌خانه‌های مختلف از جمله نفت و نیرو، باک سپه، بانک کشاورزی و. است.
دبیر کمیته موسسین بورس املاک تصریح کرد: با عرضه زمین و همچنین اعطای وام ساخت، در عین حال که می‌توانیم نقدینگی سرگردان در اقتصاد کشور را جمع آوری کنیم؛ بخش بزرگی از نیاز مصرفی خانوار را نیز پوشش خواهیم داد و اثر تحریم و تورم در زندگی مردم به حداقل می‌رسد.
عرضه بخشی از اموال مازاد دولت در طرح مولدسازی و در قالب صندوق‌های املاک و مستغلات علاوه بر تامین نقدینگی، سرمایه‌گذاران را هم از سودهای این اموال منتفع می‌کند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی یازدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شهرداری تهران قصد دارد یک واحد ۱۶۴ متر مربعی مسکونی واقع در نیاوران را در تاریخ ۱۵ آبان ماه در تالار املاک و مستغلات بورس کالا عرضه کند. شهرداری تهران پیش‌تر دو ملک خود را در اواخر شهریور در یک فرآیند شفاف رقابتی در بورس کالا فروخته بود.
مدیر نهادهای مالی شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیره‌نویسی و عرضه واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مدیریت ارزش مسکن خبر داد.
امروز سه شنبه ۱۹ مهر ماه پذیره‌نویسی نخستین صندوق املاک و مستغلات آغاز خواهد شد و معاملات ثانویه واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق پس از اتمام عرضه و اخذ مجوز فعالیت صندوق شروع خواهد شد.
شهرداری تهران بعد از خرید برخی از اقلام مورد نیاز پروژه‌ها و عرضه املاک مازاد خود در بورس کالا، در برنامه جدید خود که در دستورکار قرار داده، فروش ضایعات در بورس کالا را با ضایعات آهنی کلید زد.
امروز مطالبی همچون همه پرسش‌ها درباره عرضه املاک در بورس کالا، جزئیات کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، افت نسبی نرخ دلار و یورو در بازار توافقی، خبری مهم برای سهامداران اخابر، جزییات جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تحلیل حپترو | سقف قبلی را لمس می‌کند؟، رکود بازار رمزارز ها، فرصتی برای تقویت وب نسل سوم، تحلیل تکنیکال بایننس کوین + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از فروش املاک شهرداری در بورس خبر داد و گفت: عرضه و فروش املاک شهرداری در بورس، تعطیلی حیاط خلوت املاک در شهرداری را به دنبال دارد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از فروش دو ملک شهرداری در کمتر از یک ساعت پس از عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: عرضه ها مستمر خواهد بود.
در ساعات اولیه عرضه املاک شهرداری در بورس کالا، آپارتمان ۱۶۸.۴۶ متری واقع در یک مجتمع با قیمت ۲۰۲ میلیارد ریال و آپارتمان ۱۰۵.۳۵ متری با قیمت ۱۰۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به فروش رسید.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، از برگزاری عرضه املاک شهرداری از طریق بورس کالا در روز چهارشنبه ۲۳ شهریور خبر داد.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، از برگزاری عرضه املاک شهرداری از طریق بورس کالا در روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه خبر داد.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران بر ترغیب پیمانکاران جهت تهاتر بدهی‌های خود با املاک عرضه شده در بورس تاکید کرد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران ضمن اشاره به شروع عرضه املاک شهرداری در بورس کالا، گفت: در گام نخست دو ملک که به عنوان خانه سازمانی در اختیار مدیران قرار می گرفت را عرضه می کنیم.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در راستای فعالیت در بورس کالا گفت: توانستیم برای اولین بار دو ملک از املاک شهرداری تهران را در بورس کالا عرضه کنیم.
وزیر اقتصاد در مراسم افتتاح عرضه خودرو در بورس کالا گفت: تالار املاک و مستغلات در ماه‌های آینده راه اندازی می شود تا زمینه را برای نوع دیگری از تعاملات اقتصادی ایجاد کند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: همه افراد مکلف به اعلام آخرین نشانی خود به سازمان ثبت احوال هستند.
کارل هاینس رومنیگه، رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ، از ولخرجی این باشگاه برای جذب سادیو مانه و ماتیس دی‌لیخت راضی نیست.
زمان اعلام نتایج کنکوری سراسری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ